Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Poradnik: jak w Polsce kupić AppleCare+ dla iPhona na przykładzie X


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#26 winmaciek

winmaciek
  • 6 812 postów
  • Płeć:

Napisano 25 września 2024 - 22:30

Uderzyłbym do jakiegoś niezależnego (może np. Helpi – słyszałem niezłe rzeczy), większa szansa, że to ogarną z sensem.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#27 otuadiordna

otuadiordna
  • 222 postów

Napisano 26 września 2024 - 07:19

Uderzyłbym do jakiegoś niezależnego (może np. Helpi – słyszałem niezłe rzeczy), większa szansa, że to ogarną z sensem.

Nigdy o nich nie słyszałem. Kurczę jest tyle niezależnych punktów które warto znać bo jak sam mówisz często są to znacznie lepsze jakościowo serwisy niż te duże



#28 winmaciek

winmaciek
  • 6 812 postów
  • Płeć:

Napisano 26 września 2024 - 20:12

Nie wiem czy są jakościowo lepsze, bo generalnie każda naprawa w autoryzowanym punkcie powinna być sobie ekwiwalentna. Mniejszy serwis moim skromnym zdaniem będzie bardziej zmotywowany żeby sensownie zadbać o klienta przy bardziej nietypowym zgłoszeniu niż moloch i tyle. Oczywiście jak zawsze polecam skorzystanie z lokalizatora Apple: https://locate.apple.com/pl/pl/. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#29 otuadiordna

otuadiordna
  • 222 postów

Napisano 27 września 2024 - 09:41

Nie wiem czy są jakościowo lepsze, bo generalnie każda naprawa w autoryzowanym punkcie powinna być sobie ekwiwalentna. Mniejszy serwis moim skromnym zdaniem będzie bardziej zmotywowany żeby sensownie zadbać o klienta przy bardziej nietypowym zgłoszeniu niż moloch i tyle. Oczywiście jak zawsze polecam skorzystanie z lokalizatora Apple: https://locate.apple.com/pl/pl/. 

Oczywiście że warto sprawdzać tę listę i unikać iSpotów ;) A skoro już mowa o serwisach to napisałem do kilka i cisza. Za to polecony Helpi odpisał w sekundę i oto co otrzymałem. Może się komuś przyda "Pierwszy incydent uszkodzenia mechanicznego jesteśmy w stanie przeprocesować w Polsce bezpłatnie. Kolejne już są częściowo płatne i należy je zgłaszać poprzez zagraniczny Apple Store."


  • winmaciek lubi to

#30 winmaciek

winmaciek
  • 6 812 postów
  • Płeć:

Napisano 27 września 2024 - 11:17

To jest konkret, dzięki za podzielenie się tym. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#31 otuadiordna

otuadiordna
  • 222 postów

Napisano 27 września 2024 - 12:12

To jest konkret, dzięki za podzielenie się tym. 

Dodam że dopytywali jaki sprzęt (zapomniałem powiedzieć że głównie myślę o iPhone) oraz co się stało. Napisałem wprost że chce trochę obejść system ale nie wiem czy warto. Także szacun że milczeli tylko dali znać co i jak. Jeśli inne serwisy coś odpiszą to dam znać


Jupiter z serwisami w Warszawie i w Toruniu bez mrugnięcia mówi że naprawiają. Tylko trzeba mieć dowód zakupu. 



#32 xkurus06

xkurus06
  • 4 postów

Napisano 28 września 2024 - 09:19

Cześć, dzisiaj kupiłem apple care + do ip 16 pro z revolutem, dając polski adres ale zostawiając Niemcy. Teraz w ustawieniach mam „dokończ konfigurację apple care+” wchodzi w subskrypcję a tam nic nie ma, w mailu potwierdzającym zakup jest link do połączenia ac+ z apple id, ale po zalogowaniu wyskakuje strona z błędem. Powinienem się tym przejmować? Czy w takim przypadku ewentualnie też by przyjęli w ramach ac+? Płatność przeszła, potwierdzenia doszły.

#33 otuadiordna

otuadiordna
  • 222 postów

Napisano 01 października 2024 - 10:22

Dodam że dopytywali jaki sprzęt (zapomniałem powiedzieć że głównie myślę o iPhone) oraz co się stało. Napisałem wprost że chce trochę obejść system ale nie wiem czy warto. Także szacun że milczeli tylko dali znać co i jak. Jeśli inne serwisy coś odpiszą to dam znać


Jupiter z serwisami w Warszawie i w Toruniu bez mrugnięcia mówi że naprawiają. Tylko trzeba mieć dowód zakupu. 

Do powyższych dochodzą jeszcze CS MIK z Radomia oraz ESPO z Warszawy. Reszta w postaci chociażby iSpot Cortland iMad Jabłkowy i paru innych nie odpisała na moje zapytanie.

 

Cześć, dzisiaj kupiłem apple care + do ip 16 pro z revolutem, dając polski adres ale zostawiając Niemcy. Teraz w ustawieniach mam „dokończ konfigurację apple care+” wchodzi w subskrypcję a tam nic nie ma, w mailu potwierdzającym zakup jest link do połączenia ac+ z apple id, ale po zalogowaniu wyskakuje strona z błędem. Powinienem się tym przejmować? Czy w takim przypadku ewentualnie też by przyjęli w ramach ac+? Płatność przeszła, potwierdzenia doszły.

Pierwszy post (poradnik) mówił coś o diagnostyce. Nie wiem czy nadal trzeba to robić czy wystarczy zakupić poprzez niemiecką stronę podając numer seryjny. Tutaj wypowiedzieć się musi ktoś kto w ostatnim czasem kupował AppleCare+. Parę osób się w tym roku wypowiedziało ale to były ich pojedyncze posty wiec...może ktoś jeszcze wie co i jak. 



#34 xkurus06

xkurus06
  • 4 postów

Napisano 01 października 2024 - 10:58

Telefon przeszedł zdalną diagnostykę.

#35 otuadiordna

otuadiordna
  • 222 postów

Napisano 02 października 2024 - 16:40

Telefon przeszedł zdalną diagnostykę.

No to jest oczywiste ale jak rozumiem diagnostyka była kolejnym krokiem a problemem jest kwestia regionu. Być może owy region przed diagnostyką (żeby była w ogóle dostępna) trzeba zmienić. Jak to było u ciebie. Opisz krok po kroku



#36 xkurus06

xkurus06
  • 4 postów

Napisano 02 października 2024 - 20:46

No to jest oczywiste ale jak rozumiem diagnostyka była kolejnym krokiem a problemem jest kwestia regionu. Być może owy region przed diagnostyką (żeby była w ogóle
dostępna) trzeba zmienić. Jak to było u ciebie. Opisz krok po kroku

Po prostu wszedłem na stronę apple ale wersje de, dałem kup apple care +, wpisałem numer seryjny, do adresu wpisałem polski adres ale zostawiając Niemcy jako państwo i wybrałem rozliczenie miesięczne płacąc revolutem. No i proces zakupu polegał na odpaleniu zdalnej diagnostyki itp. Raczej typowy proces zakupu taki sam jakby miał Niemiec jakby kupował. W ustawieniach mam odnowienie na 27 paź 2024, przypadkowe uszkodzenia obejmuje, wymiana ekspresowa obejmuje, wszystkie potwierdzenia na maila dostałem. A co do „zakończ konfigurację apple care +” to dowiedziałem się, że jest to potrzebne tylko do tego, żeby pokazywało się w subskrypcjach icloud(czyli zarządzanie subskrypcją z poziomu ustawień), inaczej anulować można np. Przez infolinię.
  • otuadiordna lubi to

#37 piotrek_sz

piotrek_sz
  • 6 postów

Napisano 24 listopada 2024 - 14:48

Chyba Apple dokręciło śrubę (albo mam pecha). Niestety nie przechodzi u mnie żadna z posiadanych kart (fizyczne Visa i MasterCard w mBanku, wirtualna Visa i MC w Revolucie, wirtualny MC w Zenie i wirtualny MC w N26). Usiłuję dokupić AC+ do AirPods Pro 2. Próbowałem już kilku krajów i za każdym razem dostaję komunikat o tym, że karta 'nie jest wspierana w twoim kraju lub regionie'. Nawet N26, w którym konto ma niemiecki IBAN, nie przechodzi przy próbie zakupu przez apple.de. Będę jeszcze próbował przez kolegę, który mieszka w UK.



#38 Me_69

Me_69
  • 247 postów

Napisano 26 listopada 2024 - 03:30

Chyba Apple dokręciło śrubę (albo mam pecha). Niestety nie przechodzi u mnie żadna z posiadanych kart (fizyczne Visa i MasterCard w mBanku, wirtualna Visa i MC w Revolucie, wirtualny MC w Zenie i wirtualny MC w N26). Usiłuję dokupić AC+ do AirPods Pro 2. Próbowałem już kilku krajów i za każdym razem dostaję komunikat o tym, że karta 'nie jest wspierana w twoim kraju lub regionie'. Nawet N26, w którym konto ma niemiecki IBAN, nie przechodzi przy próbie zakupu przez apple.de. Będę jeszcze próbował przez kolegę, który mieszka w UK.

ja ostatnio kupiłem AC+ na 2x iPhone 16 pro max i AW i powiem że też mi nie chciała przejść płatność jednorazowa na 2 lata ale we wszystkich 3 przypadkach przeszła płatność miesięczna (zakup przez Apple.de + kartą revolut). Spróbuj wybrać płatność co miesiąc. 


iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods

iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB


#39 piotrek_sz

piotrek_sz
  • 6 postów

Napisano 26 listopada 2024 - 11:26

ja ostatnio kupiłem AC+ na 2x iPhone 16 pro max i AW i powiem że też mi nie chciała przejść płatność jednorazowa na 2 lata ale we wszystkich 3 przypadkach przeszła płatność miesięczna (zakup przez Apple.de + kartą revolut). Spróbuj wybrać płatność co miesiąc. 

 

Niestety w przypadku słuchawek kwota to raptem 35 eur / 29 gbp i dostępna jest tylko jednorazowa płatność. Ostatecznie koledze z UK przeszło od strzału przez Revoluta założonego na tamtejszy adres. Niemniej bardzo dziękuję za poradę. Przymierzam się z wolna do wymiany laptopa i tu z pewnością się przyda.



#40 gregb12

gregb12
  • 1 postów

Napisano 11 stycznia 2025 - 01:38

Hej, zakupiłem sobie AppleCare + na mojego MacBooka i Apple Watcha,
w ustawieniach przy tych urządzeniach widzę dopisek: "finish AppleCare+ Plan Setup".
Jednak gdy klikam finish to przekierowuje mnie do aplikacji apple music, gdzie widzę dopisek, że subskrypcja jest na inne konto wiec nie można nią zarządzać.
Zmiana regionu na Niemcy w ustawieniach nie pomogła.

Mam się tym martwić? Czy mogę już spokojnie korzystać w serwisach?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych