Poradnik: jak w Polsce kupić AppleCare+ dla iPhona na przykładzie X
#26
Napisano 25 września 2024 - 22:30
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#27
Napisano 26 września 2024 - 07:19
Uderzyłbym do jakiegoś niezależnego (może np. Helpi – słyszałem niezłe rzeczy), większa szansa, że to ogarną z sensem.
Nigdy o nich nie słyszałem. Kurczę jest tyle niezależnych punktów które warto znać bo jak sam mówisz często są to znacznie lepsze jakościowo serwisy niż te duże
#28
Napisano 26 września 2024 - 20:12
Nie wiem czy są jakościowo lepsze, bo generalnie każda naprawa w autoryzowanym punkcie powinna być sobie ekwiwalentna. Mniejszy serwis moim skromnym zdaniem będzie bardziej zmotywowany żeby sensownie zadbać o klienta przy bardziej nietypowym zgłoszeniu niż moloch i tyle. Oczywiście jak zawsze polecam skorzystanie z lokalizatora Apple: https://locate.apple.com/pl/pl/.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#29
Napisano 27 września 2024 - 09:41
Nie wiem czy są jakościowo lepsze, bo generalnie każda naprawa w autoryzowanym punkcie powinna być sobie ekwiwalentna. Mniejszy serwis moim skromnym zdaniem będzie bardziej zmotywowany żeby sensownie zadbać o klienta przy bardziej nietypowym zgłoszeniu niż moloch i tyle. Oczywiście jak zawsze polecam skorzystanie z lokalizatora Apple: https://locate.apple.com/pl/pl/.
Oczywiście że warto sprawdzać tę listę i unikać iSpotów A skoro już mowa o serwisach to napisałem do kilka i cisza. Za to polecony Helpi odpisał w sekundę i oto co otrzymałem. Może się komuś przyda "Pierwszy incydent uszkodzenia mechanicznego jesteśmy w stanie przeprocesować w Polsce bezpłatnie. Kolejne już są częściowo płatne i należy je zgłaszać poprzez zagraniczny Apple Store."
- winmaciek lubi to
#30
Napisano 27 września 2024 - 11:17
To jest konkret, dzięki za podzielenie się tym.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#31
Napisano 27 września 2024 - 12:12
To jest konkret, dzięki za podzielenie się tym.
Dodam że dopytywali jaki sprzęt (zapomniałem powiedzieć że głównie myślę o iPhone) oraz co się stało. Napisałem wprost że chce trochę obejść system ale nie wiem czy warto. Także szacun że milczeli tylko dali znać co i jak. Jeśli inne serwisy coś odpiszą to dam znać
Jupiter z serwisami w Warszawie i w Toruniu bez mrugnięcia mówi że naprawiają. Tylko trzeba mieć dowód zakupu.
#32
Napisano 28 września 2024 - 09:19
#33
Napisano 01 października 2024 - 10:22
Dodam że dopytywali jaki sprzęt (zapomniałem powiedzieć że głównie myślę o iPhone) oraz co się stało. Napisałem wprost że chce trochę obejść system ale nie wiem czy warto. Także szacun że milczeli tylko dali znać co i jak. Jeśli inne serwisy coś odpiszą to dam znać
Jupiter z serwisami w Warszawie i w Toruniu bez mrugnięcia mówi że naprawiają. Tylko trzeba mieć dowód zakupu.
Do powyższych dochodzą jeszcze CS MIK z Radomia oraz ESPO z Warszawy. Reszta w postaci chociażby iSpot Cortland iMad Jabłkowy i paru innych nie odpisała na moje zapytanie.
Cześć, dzisiaj kupiłem apple care + do ip 16 pro z revolutem, dając polski adres ale zostawiając Niemcy. Teraz w ustawieniach mam „dokończ konfigurację apple care+” wchodzi w subskrypcję a tam nic nie ma, w mailu potwierdzającym zakup jest link do połączenia ac+ z apple id, ale po zalogowaniu wyskakuje strona z błędem. Powinienem się tym przejmować? Czy w takim przypadku ewentualnie też by przyjęli w ramach ac+? Płatność przeszła, potwierdzenia doszły.
Pierwszy post (poradnik) mówił coś o diagnostyce. Nie wiem czy nadal trzeba to robić czy wystarczy zakupić poprzez niemiecką stronę podając numer seryjny. Tutaj wypowiedzieć się musi ktoś kto w ostatnim czasem kupował AppleCare+. Parę osób się w tym roku wypowiedziało ale to były ich pojedyncze posty wiec...może ktoś jeszcze wie co i jak.
#34
Napisano 01 października 2024 - 10:58
#35
Napisano 02 października 2024 - 16:40
Telefon przeszedł zdalną diagnostykę.
No to jest oczywiste ale jak rozumiem diagnostyka była kolejnym krokiem a problemem jest kwestia regionu. Być może owy region przed diagnostyką (żeby była w ogóle dostępna) trzeba zmienić. Jak to było u ciebie. Opisz krok po kroku
#36
Napisano 02 października 2024 - 20:46
Po prostu wszedłem na stronę apple ale wersje de, dałem kup apple care +, wpisałem numer seryjny, do adresu wpisałem polski adres ale zostawiając Niemcy jako państwo i wybrałem rozliczenie miesięczne płacąc revolutem. No i proces zakupu polegał na odpaleniu zdalnej diagnostyki itp. Raczej typowy proces zakupu taki sam jakby miał Niemiec jakby kupował. W ustawieniach mam odnowienie na 27 paź 2024, przypadkowe uszkodzenia obejmuje, wymiana ekspresowa obejmuje, wszystkie potwierdzenia na maila dostałem. A co do „zakończ konfigurację apple care +” to dowiedziałem się, że jest to potrzebne tylko do tego, żeby pokazywało się w subskrypcjach icloud(czyli zarządzanie subskrypcją z poziomu ustawień), inaczej anulować można np. Przez infolinię.No to jest oczywiste ale jak rozumiem diagnostyka była kolejnym krokiem a problemem jest kwestia regionu. Być może owy region przed diagnostyką (żeby była w ogóle
dostępna) trzeba zmienić. Jak to było u ciebie. Opisz krok po kroku
- otuadiordna lubi to
#37
Napisano 24 listopada 2024 - 14:48
Chyba Apple dokręciło śrubę (albo mam pecha). Niestety nie przechodzi u mnie żadna z posiadanych kart (fizyczne Visa i MasterCard w mBanku, wirtualna Visa i MC w Revolucie, wirtualny MC w Zenie i wirtualny MC w N26). Usiłuję dokupić AC+ do AirPods Pro 2. Próbowałem już kilku krajów i za każdym razem dostaję komunikat o tym, że karta 'nie jest wspierana w twoim kraju lub regionie'. Nawet N26, w którym konto ma niemiecki IBAN, nie przechodzi przy próbie zakupu przez apple.de. Będę jeszcze próbował przez kolegę, który mieszka w UK.
#38
Napisano 26 listopada 2024 - 03:30
Chyba Apple dokręciło śrubę (albo mam pecha). Niestety nie przechodzi u mnie żadna z posiadanych kart (fizyczne Visa i MasterCard w mBanku, wirtualna Visa i MC w Revolucie, wirtualny MC w Zenie i wirtualny MC w N26). Usiłuję dokupić AC+ do AirPods Pro 2. Próbowałem już kilku krajów i za każdym razem dostaję komunikat o tym, że karta 'nie jest wspierana w twoim kraju lub regionie'. Nawet N26, w którym konto ma niemiecki IBAN, nie przechodzi przy próbie zakupu przez apple.de. Będę jeszcze próbował przez kolegę, który mieszka w UK.
ja ostatnio kupiłem AC+ na 2x iPhone 16 pro max i AW i powiem że też mi nie chciała przejść płatność jednorazowa na 2 lata ale we wszystkich 3 przypadkach przeszła płatność miesięczna (zakup przez Apple.de + kartą revolut). Spróbuj wybrać płatność co miesiąc.
iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods
iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB
#39
Napisano 26 listopada 2024 - 11:26
ja ostatnio kupiłem AC+ na 2x iPhone 16 pro max i AW i powiem że też mi nie chciała przejść płatność jednorazowa na 2 lata ale we wszystkich 3 przypadkach przeszła płatność miesięczna (zakup przez Apple.de + kartą revolut). Spróbuj wybrać płatność co miesiąc.
Niestety w przypadku słuchawek kwota to raptem 35 eur / 29 gbp i dostępna jest tylko jednorazowa płatność. Ostatecznie koledze z UK przeszło od strzału przez Revoluta założonego na tamtejszy adres. Niemniej bardzo dziękuję za poradę. Przymierzam się z wolna do wymiany laptopa i tu z pewnością się przyda.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Google (1)