Witam, zakupiłem IPhone 7 w sieci T-Mobile w lutym 2017 roku. Niestety od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem, a żadne z zaleceń apple`a nie pomogło, więc będę go musiał oddać do naprawy. Dlatego mam pytanie czy przysługuje mi opcja naprawy lub wymiany wadliwego towaru na podstawie polskiego prawa konsumenckiego oraz jak w ogóle za to się zabrać? Co zrobić? Czy trzeba wysłać jakieś zgłoszenie? Dziękuję za pomoc.
Gwarancja w T-Mobile
Started by
Adam Antosz
, 12 Oct 2018 22:18
7 replies to this topic
#1
Posted 12 October 2018 - 22:18
#2
Posted 13 October 2018 - 10:21
Reklamacja u operatora, powołując się na rękojmię.
- cooper69 likes this
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#3
Posted 13 October 2018 - 10:45
A nie lepiej do cortlandu odrazu i tam się powołać na rękojme?
#4
Posted 13 October 2018 - 10:55
A kupował od Cortland czy od Tmobile? Jak możesz domagać się rękojmi od podmiotu, który nie sprzedał towaru i ma za niego odpowiadać?
- cooper69 likes this
iPhone 15 Pro
#5
Posted 13 October 2018 - 14:18
Przepraszam, nie doczytałem
#6
Posted 13 October 2018 - 21:35
Tmobile nie udziela gwarancji na urządzenia. Możesz zareklamować sprzęt jeśli to ty kupiłeś go bezpośrednio w tmobile oraz jeśli jesteś w stanie wykazać że wada była już od zakupu.
#7
Posted 02 November 2018 - 07:58
Wymieniałam take kiedyś iPhone’a na nowego w t-mobile. Najpierw mi Pani powiedziala ze gwarancja obejmuje tylko rok wiec nara, ale jak powiedzialam ze reklamuje go z tytulu niezgodnosci towaru z umowa to od razu przyjela
Z tego co wiem udowadnianie nie stoi po stronie klienta.
Z tego co wiem udowadnianie nie stoi po stronie klienta.
#8
Posted 02 November 2018 - 08:01
Zgodnie z kc po roku to kupujacy musi wykazac istnienie wady w dniu wydania. Duzo natomiast zalezy od sprzedawcy.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users