Witam, zakupiłem IPhone 7 w sieci T-Mobile w lutym 2017 roku. Niestety od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem, a żadne z zaleceń apple`a nie pomogło, więc będę go musiał oddać do naprawy. Dlatego mam pytanie czy przysługuje mi opcja naprawy lub wymiany wadliwego towaru na podstawie polskiego prawa konsumenckiego oraz jak w ogóle za to się zabrać? Co zrobić? Czy trzeba wysłać jakieś zgłoszenie? Dziękuję za pomoc.

Gwarancja w T-Mobile
Rozpoczęty przez
Adam Antosz
, 12 paź 2018 22:18
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 października 2018 - 22:18
#2
Napisano 13 października 2018 - 10:21
Reklamacja u operatora, powołując się na rękojmię.
- cooper69 lubi to
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#3
Napisano 13 października 2018 - 10:45
A nie lepiej do cortlandu odrazu i tam się powołać na rękojme?
#4
Napisano 13 października 2018 - 10:55
A kupował od Cortland czy od Tmobile? Jak możesz domagać się rękojmi od podmiotu, który nie sprzedał towaru i ma za niego odpowiadać?
- cooper69 lubi to
iPhone 12 mini
#5
Napisano 13 października 2018 - 14:18
Przepraszam, nie doczytałem

#6
Napisano 13 października 2018 - 21:35
Tmobile nie udziela gwarancji na urządzenia. Możesz zareklamować sprzęt jeśli to ty kupiłeś go bezpośrednio w tmobile oraz jeśli jesteś w stanie wykazać że wada była już od zakupu.
#7
Napisano 02 listopada 2018 - 07:58
Wymieniałam take kiedyś iPhone’a na nowego w t-mobile. Najpierw mi Pani powiedziala ze gwarancja obejmuje tylko rok wiec nara, ale jak powiedzialam ze reklamuje go z tytulu niezgodnosci towaru z umowa to od razu przyjela
Z tego co wiem udowadnianie nie stoi po stronie klienta.
Z tego co wiem udowadnianie nie stoi po stronie klienta.
#8
Napisano 02 listopada 2018 - 08:01
Zgodnie z kc po roku to kupujacy musi wykazac istnienie wady w dniu wydania. Duzo natomiast zalezy od sprzedawcy.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych