Jestem organizatorem Chmury rodzinnej, mam podpiętą swoją kartę płatniczą.
Wiem, że mogę dodać dziecko i przypisać mu wymóg zapytania mnie przy każdorazowym zakupie. A co z osobą dorosłą, posiadającą swoje Apple Id?
Czy można dodać osobę dorosłą jednocześnie blokując jej możliwość robienia zakupów? Już tłumaczę dlaczego tak chcę zrobić.
Ktoś z rodziny chciał kupić sobie aplikację, ale z z powodu braku podpiętej karty, zaproponowałem użycie mojej karty. Dodałem więc tę osobę jako dorosłą do chmury rodzinnej, następnie sam kupiłem tę aplikację na swoim urządzeniu, a następnie na urządzeniu członka rodziny pobrałem korzystając z chmury rodzinnej.
Problem w tym, że gdy spróbowałem na urządzeniu członka rodziny nabyć inną płatną aplikację, także mi się to udało bez problemu. Osoba ta jest w starszym wieku i z racji niezbyt sprawnego poruszania się po cyfrowym świecie, nie chcę zostawiać jej 'otwartej furtki' do robienia zakupów. Nie znalazłem jednak sposobu na to, by zablokować osobie dorosłej możliwość korzystania z karty organizatora.
Czy faktycznie jest tak jak to opisałem?