iPhone XR – opinie i wrażenia.
#551
Posted 22 January 2019 - 08:35
Cześć mam pytanie do użytkowników tego modelu. Czy również Wasz telefon tak mocno reaguje na zimno ? Jak tylko wyjdę na zewnątrz po dosłownie kilku minutach jak tel lekko zmarznie Zamraża mi się ekran i nic nie można zrobić. Gdy otoczenie zmienia się na cieplejsze np wejdę do domu autobusu itp po chwili tel wraca do normalnego trybu.
Czy tez tak macie ? Taki jego urok czy może to wada, która powinnam reklamować ?
#552
Posted 23 January 2019 - 17:13
Taki jego urok czy może to wada, która powinnam reklamować ?
Sprawdź sobie wymagania środowiskowe dla jakiegokolwiek iPhone'a:
Wymagania środowiskowe
- Temperatura eksploatacji: od 0°C do 35°C
- Temperatura przechowywania i transportu: od -20°C do 45°C
- Wilgotność względna: od 5% do 95% bez kondensacji
- Wysokość eksploatacji: przetestowano do 3000 m n.p.m.
A według jeszcze innego artykułu:
Urządzeń z systemem iOS należy używać w miejscach, w których temperatura otoczenia wynosi od 9 do 35ºC. Pod wpływem niskich lub wysokich temperatur urządzenie może zacząć działać inaczej, aby wyregulować swoją temperaturę. Używanie urządzenia z systemem iOS w bardzo niskich temperaturach niemieszczących się w zakresie roboczym może spowodować tymczasowe skrócenie czasu pracy baterii lub wyłączenie urządzenia. Czas pracy baterii wróci do normalnego poziomu, gdy urządzenie znajdzie się z powrotem w środowisku o wyższej temperaturze. Używanie urządzenia z systemem iOS w bardzo wysokich temperaturach może spowodować trwałe skrócenie czasu pracy baterii.
Urządzenia należy przechowywać w temperaturze od -20 do 45ºC. Nie należy ich zostawiać w samochodzie, ponieważ temperatura wewnątrz zaparkowanego pojazdu może przekroczyć bezpieczny zakres.
Edited by Sebosz, 23 January 2019 - 17:16.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#553
Posted 23 January 2019 - 17:57
#554
Posted 23 January 2019 - 18:00
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#555
Posted 23 January 2019 - 18:57
No właśnie tez wydaje mi się to nie do końca normalne.Tez uwazam, ze to mimo wszystko nie jest normalne zachowanie.
Korzystam z modeli iPhona od kilku dobrych lat i teraz po zakupie nowego zaskoczyła mnie ta sytuacja. Na dobra sprawę wychodząc na zewnątrz nie jestem w stanie odebrać telefonu czy nawet go odblokować....
Odwiedzę iStore i zgłoszę reklamacje
#556
Posted 23 January 2019 - 20:16
Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.
MacBook Pro 13" 2015 ♦ iPhone XR ♦ iPad Pro 10.5" ♦ Apple Watch Series 2
#557
Posted 23 January 2019 - 21:04
Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.
Dzięki za info !
Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.
A jeszcze mam takie pyt ile czekałeś na diagnozę i wymianę tel wtedy z SE ?
#558
Posted 24 January 2019 - 10:09
Całość wymiany (od momentu zgłoszenia, kurier odebrał telefon na drugi dzień do przywiezienia z powrotem przez kuriera) zamknęła się w tygodniu.
MacBook Pro 13" 2015 ♦ iPhone XR ♦ iPad Pro 10.5" ♦ Apple Watch Series 2
#559
Posted 24 January 2019 - 11:38
Jak będziesz zgłaszać się do serwisu, to idź do Cortlanda lub iMad, a iSpot omijaj z daleka. Zdecydowana większość kłopotów z serwisem opisywana na forum dotyczy właśnie iSpot. W ogóle dziwię się że iSpot jeszcze jest premium reseller, jak oni ludzi i sprzęt traktują jakby sprzedawali majtki na stadionie XX-lecia
Edited by nosferatu, 24 January 2019 - 12:27.
#560
Posted 24 January 2019 - 11:57
Jak będziesz zgłaszał się do serwisu, to idź do Cortlanda lub iMad, a iSpot omijaj z daleka. Zdecydowana większość kłopotów z serwisem opisywana na forum dotyczy właśnie iSpot. W ogóle dziwię się że iSpot jeszcze jest premium reseller, jak oni ludzi i sprzęt traktują jakby sprzedawali majtki na stadionie XX-lecia
A gdybym chciała skorzystać z usługi door to door to można opinać iSpot ?
Dodam ze telefon jest na gwarancji mam go od niecałego miesiąca
- nie_lubie_jablek likes this
#561
Posted 24 January 2019 - 12:31
Cortland też wysyła kuriera po sprzęt i realizuje naprawy w trybie door to door. Nie wiem jak iMad i inni.
#562
Posted 24 January 2019 - 12:36
Cortland też wysyła kuriera po sprzęt i realizuje naprawy w trybie door to door. Nie wiem jak iMad i inni.
O super to zgłoszę do cortland
#563
Posted 24 January 2019 - 13:36
#564
Posted 26 January 2019 - 14:51
XR po tygodniu użytkowania (porównanie względem 6S) - bateria spoko, 1 dzień bez ładowania dla kogoś kto używa telefonu intensywnie jest możliwy, lepsza jakość rozmów pod kątem głośności słuchawki. Jakby też delikatnie zasięg trzyma lepiej. Rozdziałka ekranu i jasność wystarczająca, bez pikselozy, można komfortowo oglądać filmy itd. OLED lepszy od LCD? Jeszcze będziemy to LCD kiedyś wspominać Aparat z tendencjami do wygładzania twarzy, czasami to wygląda sztucznie, ale gdzieś na forum już było kiedyś pisane, że to kwestia software. W ciemnych warunkach zaskakująco dobrze radzi sobie w porównaniu do XS. Telefon jest troszkę grubszy od X,XS i to zdecydowanie czuć. Za to jest większa bateria Reszta tradycyjnie jak to w iphonach, czyli miód.
- kustosz12 likes this
#565
Posted 12 February 2019 - 10:20
XR po tygodniu . Jest dobry. Chodzi płynnie bo dziwne zeby nie .Zdjęcia dobre. Ekran daje rade ale jednak dla mnie ( przeszedłem z iphone X) jest duza różnica w oddawaniu barw kontrast itd. Zdecydowanie X tutaj wygrywa. Ramki są większe i to też widac ale mi to nie przeszkadza. Wszyscy tak chwalili baterie a dla mnie nie jest lespza niż w iphone X. Porównywalnie trzyma u mnie. Telefon jest cięższy od X ale z tym sie liczylem, przesiadka z uwagi na większy ekran ale teraz raczej wybrałbym iphone XS MAX własnie z uwagi na jakosc ekranu . Poza ekranem to naprawde bardzo dobry i szybki sprzęt. Mam jeszcze wrazenie ze wykonanie przycisków głośności i klika wyciszającego jest gorsza niż w X ale może to tylko odczucie. Jakość rozmów dobra (w X była dla mnie podobna , nie dostrzegam różnic) mam wrazenie ze głośniki są gorsze niż w X , cichsze lub dzwięk jest jakoś tłumiony , nie jest tak czysty . Nie wiem jak to powiedzieć. Ładowanie - koszmar. Podobnie jak w X . Tak długo ... ze zdecydwoałem się zaopatrzeć w kabelek do szybkiego ładowania 100 zł SICK plus ładowarke do szybkiego .
#566
Posted 12 February 2019 - 12:37
- Sebosz likes this
#567
Posted 12 February 2019 - 18:21
#568
Posted 23 February 2019 - 15:53
#569
Posted 23 February 2019 - 18:21
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#570
Posted 23 February 2019 - 18:35
#571
Posted 18 March 2019 - 15:26
ekran w Xr to zwykly LCD przez Apple nazywany Liquid Retina HD, tez jest dobry, ale to nie OLED, który jest w X.
tu jest porównanie Xr do X, wady i zalety
https://serwisproduk...r-ktory-lepszy/
wg mnie X lepszy, ekran LCD nie wspiera 3D Touch.
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław
Wrocław, Kościuszki 65
#572
Posted 18 March 2019 - 15:43
To nie soczewka przy potrząsanie tylko jak się stuka w ekran to taki pusty dźwięk jest jakby ekran był z plastiku
Nie jest to normalne ale często się zdarza - nie jest to traktowane jako wada przez Apple. Miałem tak w X i nawet nie wnikałem potem wymienili z powodu innej usterki na nowy model i nie było tego.
#573
Posted 20 March 2019 - 21:06
Ostatnio stwierdziłem, że ten telefon jest dla mnie do zaakceptowania jeśli chodzi o gabaryty i rozmiar wyświetlacza. Byłem dzisiaj oglądać w Cortland i generalnie jakość wykonania i to jak leży w dłoni to, moim zdaniem, wysoka klasa.
A przesiąść się planuje z Galaxy S9.
Myślę o takim miesięcznym modelu z sieci Orange za 2700zł.
Co o tym wszystkim myślicie?
Ps. W sklepie ten telefon chodzi jak błyskawica. Ciekawe czy sprzedażowe egzemplarze też tak działają?
iPhone 11
#574
Posted 20 March 2019 - 21:30
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#575
Posted 20 March 2019 - 21:58
Płynności działania nie mogę mu odmówić. Nawet względem poprzedniego iP8+ wydaje mi się żwawszy, choć teoretycznie procesor nie jest wiele szybszy. Wg. Geekbench to przecież drugi (po XS) najszybszy telefon na rynku i do tego z dobrze zoptymalizowanym systemem. Wg. DXO aparat ma najlepszy z jednoobiektywowych i lepszy niż S9+. W testach baterii bije S9 o 50% (i przewyższa Note 9). Jeśli wizualnie się podoba (ekran, ramki, grubość obudowy, kolor), to nie powinieneś mieć wątpliwości. Nie jest luxury, ale jest power.
Edited by WojtekWojtek, 20 March 2019 - 21:58.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users