Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone XR – opinie i wrażenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
571 odpowiedzi w tym temacie

#551 Kingor

Kingor
  • 5 postów

Napisano 22 stycznia 2019 - 08:35


Cześć mam pytanie do użytkowników tego modelu. Czy również Wasz telefon tak mocno reaguje na zimno ? Jak tylko wyjdę na zewnątrz po dosłownie kilku minutach jak tel lekko zmarznie Zamraża mi się ekran i nic nie można zrobić. Gdy otoczenie zmienia się na cieplejsze np wejdę do domu autobusu itp po chwili tel wraca do normalnego trybu.
Czy tez tak macie ? Taki jego urok czy może to wada, która powinnam reklamować ?

#552 Sebosz

Sebosz
  • 3 852 postów
  • Płeć:
  • SkądOstrów Mazowiecka/Warszawa

Napisano 23 stycznia 2019 - 17:13



Taki jego urok czy może to wada, która powinnam reklamować ?

 

Sprawdź sobie wymagania środowiskowe dla jakiegokolwiek iPhone'a:


 

Wymagania środowiskowe


  • Temperatura eksploatacji: od 0°C do 35°C

  • Temperatura przechowywania i transportu: od -20°C do 45°C

  • Wilgotność względna: od 5% do 95% bez kondensacji

  • Wysokość eksploatacji: przetestowano do 3000 m n.p.m.


 

Źródło

 

 

A według jeszcze innego artykułu:


 

Urządzeń z systemem iOS należy używać w miejscach, w których temperatura otoczenia wynosi od 9 do 35ºC. Pod wpływem niskich lub wysokich temperatur urządzenie może zacząć działać inaczej, aby wyregulować swoją temperaturę. Używanie urządzenia z systemem iOS w bardzo niskich temperaturach niemieszczących się w zakresie roboczym może spowodować tymczasowe skrócenie czasu pracy baterii lub wyłączenie urządzenia. Czas pracy baterii wróci do normalnego poziomu, gdy urządzenie znajdzie się z powrotem w środowisku o wyższej temperaturze. Używanie urządzenia z systemem iOS w bardzo wysokich temperaturach może spowodować trwałe skrócenie czasu pracy baterii.

Urządzenia należy przechowywać w temperaturze od -20 do 45ºC. Nie należy ich zostawiać w samochodzie, ponieważ temperatura wewnątrz zaparkowanego pojazdu może przekroczyć bezpieczny zakres.


Użytkownik Sebosz edytował ten post 23 stycznia 2019 - 17:16

iPhone X  •  AirPods  •  Watch Series 3


#553 meg

meg
  • 282 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 stycznia 2019 - 17:57

No ale chyba bez przesady żeby się ekran zawieszał na mrozie. Ja operuje XS max na -7 i nie ma problemów.

#554 MC_

MC_
  • 5 508 postów

Napisano 23 stycznia 2019 - 18:00

Tez uwazam, ze to mimo wszystko nie jest normalne zachowanie.

iP 7; rMBP 2015 13'


#555 Kingor

Kingor
  • 5 postów

Napisano 23 stycznia 2019 - 18:57

Tez uwazam, ze to mimo wszystko nie jest normalne zachowanie.

No właśnie tez wydaje mi się to nie do końca normalne.
Korzystam z modeli iPhona od kilku dobrych lat i teraz po zakupie nowego zaskoczyła mnie ta sytuacja. Na dobra sprawę wychodząc na zewnątrz nie jestem w stanie odebrać telefonu czy nawet go odblokować....

Odwiedzę iStore i zgłoszę reklamacje

#556 kubaht

kubaht
  • 11 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 stycznia 2019 - 20:16

Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.


 MacBook Pro 13" 2015 ♦  iPhone XR ♦  iPad Pro 10.5" ♦  Apple Watch Series 2 ♦  AirPods


#557 Kingor

Kingor
  • 5 postów

Napisano 23 stycznia 2019 - 21:04

Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.


Dzięki za info !

Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.



A jeszcze mam takie pyt ile czekałeś na diagnozę i wymianę tel wtedy z SE ?

#558 kubaht

kubaht
  • 11 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 stycznia 2019 - 10:09

Całość wymiany (od momentu zgłoszenia, kurier odebrał telefon na drugi dzień do przywiezienia z powrotem przez kuriera) zamknęła się w tygodniu.


 MacBook Pro 13" 2015 ♦  iPhone XR ♦  iPad Pro 10.5" ♦  Apple Watch Series 2 ♦  AirPods


#559 nosferatu

nosferatu
  • 109 postów

Napisano 24 stycznia 2019 - 11:38

Jak będziesz zgłaszać się do serwisu, to idź do Cortlanda lub iMad, a iSpot omijaj z daleka. Zdecydowana większość kłopotów z serwisem opisywana na forum dotyczy właśnie iSpot. W ogóle dziwię się że iSpot jeszcze jest premium reseller, jak oni ludzi i sprzęt traktują jakby sprzedawali majtki na stadionie XX-lecia :D


Użytkownik nosferatu edytował ten post 24 stycznia 2019 - 12:27


#560 Kingor

Kingor
  • 5 postów

Napisano 24 stycznia 2019 - 11:57

Jak będziesz zgłaszał się do serwisu, to idź do Cortlanda lub iMad, a iSpot omijaj z daleka. Zdecydowana większość kłopotów z serwisem opisywana na forum dotyczy właśnie iSpot. W ogóle dziwię się że iSpot jeszcze jest premium reseller, jak oni ludzi i sprzęt traktują jakby sprzedawali majtki na stadionie XX-lecia :D



A gdybym chciała skorzystać z usługi door to door to można opinać iSpot ?
Dodam ze telefon jest na gwarancji mam go od niecałego miesiąca
  • nie_lubie_jablek lubi to

#561 nosferatu

nosferatu
  • 109 postów

Napisano 24 stycznia 2019 - 12:31

Cortland też wysyła kuriera po sprzęt i realizuje naprawy w trybie door to door. Nie wiem jak iMad i inni.



#562 Kingor

Kingor
  • 5 postów

Napisano 24 stycznia 2019 - 12:36

Cortland też wysyła kuriera po sprzęt i realizuje naprawy w trybie door to door. Nie wiem jak iMad i inni.


O super to zgłoszę do cortland

#563 relakzstyle

relakzstyle
  • 105 postów

Napisano 24 stycznia 2019 - 13:36

A słyszeliście o jakichś wadach xr ? Nowy ekran LCD sprawdza się i nie ma was konstrukcyjnych ? Póki co nie znalazłem w necie ale może wy macie jakieś info

#564 kw97

kw97
  • 1 postów

Napisano 26 stycznia 2019 - 14:51

XR po tygodniu użytkowania (porównanie względem 6S) - bateria spoko, 1 dzień bez ładowania dla kogoś kto używa telefonu intensywnie jest możliwy, lepsza jakość rozmów pod kątem głośności słuchawki. Jakby też delikatnie zasięg trzyma lepiej. Rozdziałka ekranu i jasność wystarczająca, bez pikselozy, można komfortowo oglądać filmy itd. OLED lepszy od LCD? Jeszcze będziemy to LCD kiedyś wspominać :D Aparat z tendencjami do wygładzania twarzy, czasami to wygląda sztucznie, ale gdzieś na forum już było kiedyś pisane, że to kwestia software. W ciemnych warunkach zaskakująco dobrze radzi sobie w porównaniu do XS. Telefon jest troszkę grubszy od X,XS i to zdecydowanie czuć. Za to jest większa bateria ;) Reszta tradycyjnie jak to w iphonach, czyli miód. 



#565 relakzstyle

relakzstyle
  • 105 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 10:20

XR po tygodniu . Jest dobry. Chodzi płynnie bo dziwne zeby nie .Zdjęcia dobre. Ekran daje rade ale jednak dla mnie ( przeszedłem z iphone X) jest duza różnica w oddawaniu barw kontrast itd. Zdecydowanie X tutaj wygrywa. Ramki są większe i to też widac ale mi  to nie przeszkadza. Wszyscy tak chwalili baterie a dla mnie nie jest lespza niż w iphone X. Porównywalnie trzyma u mnie.  Telefon jest cięższy od X  ale z tym sie liczylem, przesiadka z uwagi na większy ekran ale teraz raczej wybrałbym iphone XS MAX własnie z uwagi na jakosc ekranu . Poza ekranem to naprawde bardzo dobry i szybki sprzęt. Mam jeszcze wrazenie ze wykonanie przycisków głośności i klika wyciszającego jest gorsza niż w X ale może to tylko odczucie. Jakość rozmów dobra (w X była dla mnie podobna , nie dostrzegam różnic) mam wrazenie ze głośniki są gorsze niż w X , cichsze lub dzwięk jest jakoś tłumiony , nie jest tak czysty . Nie wiem jak to powiedzieć. Ładowanie - koszmar. Podobnie jak w X . Tak długo ... ze zdecydwoałem się zaopatrzeć w kabelek do szybkiego ładowania 100 zł SICK plus ładowarke do szybkiego .



#566 Molimo

Molimo
  • 3 497 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 lutego 2019 - 12:37

A wystarczyło kupić ładowarkę od iPada.
  • Sebosz lubi to

#567 srogi-zdun

srogi-zdun
  • 33 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 18:21

Jeden kolega pisze tak a drugi inaczej.

#568 samson09

samson09
  • 52 postów

Napisano 23 lutego 2019 - 15:53

Dzisiaj bawiłem się xr i jedna rzecz zwróciła moja uwagę. Ekran wydaje podczas pukania taki dziwny pusty dźwięk na środku. Czy to normalne w ekranach retina?

#569 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 237 postów

Napisano 23 lutego 2019 - 18:21

Soczewka aparatu to jest.

iPhone Xs Max | Macbook Air 13


#570 samson09

samson09
  • 52 postów

Napisano 23 lutego 2019 - 18:35

To nie soczewka przy potrząsanie tylko jak się stuka w ekran to taki pusty dźwięk jest jakby ekran był z plastiku

#571 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 67 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano wczoraj, 15:26

ekran w Xr to zwykly LCD przez Apple nazywany Liquid Retina HD, tez jest dobry, ale to nie OLED, który jest w X. 

tu jest porównanie Xr do X, wady i zalety

https://serwisproduk...r-ktory-lepszy/

wg mnie X lepszy, ekran LCD nie wspiera 3D Touch.


Pogwarancyjny Serwis Apple iDoit
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#572 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 898 postów

Napisano wczoraj, 15:43

To nie soczewka przy potrząsanie tylko jak się stuka w ekran to taki pusty dźwięk jest jakby ekran był z plastiku

Nie jest to normalne ale często się zdarza - nie jest to traktowane jako wada przez Apple. Miałem tak w X i nawet nie wnikałem potem wymienili z powodu innej usterki na nowy model i nie było tego. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych