iPhone XR – opinie i wrażenia.
#551
Napisano 22 stycznia 2019 - 08:35
Cześć mam pytanie do użytkowników tego modelu. Czy również Wasz telefon tak mocno reaguje na zimno ? Jak tylko wyjdę na zewnątrz po dosłownie kilku minutach jak tel lekko zmarznie Zamraża mi się ekran i nic nie można zrobić. Gdy otoczenie zmienia się na cieplejsze np wejdę do domu autobusu itp po chwili tel wraca do normalnego trybu.
Czy tez tak macie ? Taki jego urok czy może to wada, która powinnam reklamować ?
#552
Napisano 23 stycznia 2019 - 17:13
Taki jego urok czy może to wada, która powinnam reklamować ?
Sprawdź sobie wymagania środowiskowe dla jakiegokolwiek iPhone'a:
Wymagania środowiskowe
- Temperatura eksploatacji: od 0°C do 35°C
- Temperatura przechowywania i transportu: od -20°C do 45°C
- Wilgotność względna: od 5% do 95% bez kondensacji
- Wysokość eksploatacji: przetestowano do 3000 m n.p.m.
A według jeszcze innego artykułu:
Urządzeń z systemem iOS należy używać w miejscach, w których temperatura otoczenia wynosi od 9 do 35ºC. Pod wpływem niskich lub wysokich temperatur urządzenie może zacząć działać inaczej, aby wyregulować swoją temperaturę. Używanie urządzenia z systemem iOS w bardzo niskich temperaturach niemieszczących się w zakresie roboczym może spowodować tymczasowe skrócenie czasu pracy baterii lub wyłączenie urządzenia. Czas pracy baterii wróci do normalnego poziomu, gdy urządzenie znajdzie się z powrotem w środowisku o wyższej temperaturze. Używanie urządzenia z systemem iOS w bardzo wysokich temperaturach może spowodować trwałe skrócenie czasu pracy baterii.
Urządzenia należy przechowywać w temperaturze od -20 do 45ºC. Nie należy ich zostawiać w samochodzie, ponieważ temperatura wewnątrz zaparkowanego pojazdu może przekroczyć bezpieczny zakres.
Użytkownik Sebosz edytował ten post 23 stycznia 2019 - 17:16
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#553
Napisano 23 stycznia 2019 - 17:57
#554
Napisano 23 stycznia 2019 - 18:00
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#555
Napisano 23 stycznia 2019 - 18:57
No właśnie tez wydaje mi się to nie do końca normalne.Tez uwazam, ze to mimo wszystko nie jest normalne zachowanie.
Korzystam z modeli iPhona od kilku dobrych lat i teraz po zakupie nowego zaskoczyła mnie ta sytuacja. Na dobra sprawę wychodząc na zewnątrz nie jestem w stanie odebrać telefonu czy nawet go odblokować....
Odwiedzę iStore i zgłoszę reklamacje
#556
Napisano 23 stycznia 2019 - 20:16
Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.
MacBook Pro 13" 2015 ♦ iPhone XR ♦ iPad Pro 10.5" ♦ Apple Watch Series 2
#557
Napisano 23 stycznia 2019 - 21:04
Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.
Dzięki za info !
Jestem użytkownikiem XR i nie mam takich problemów. Natomiast niezależnie, jaki byłby to model, to bym reklamował. Przy problemach z wpływem temperatury na telefon przy SE po prostu dostałem nowy na gwarancji. Tutaj powinno być tak samo.
A jeszcze mam takie pyt ile czekałeś na diagnozę i wymianę tel wtedy z SE ?
#558
Napisano 24 stycznia 2019 - 10:09
Całość wymiany (od momentu zgłoszenia, kurier odebrał telefon na drugi dzień do przywiezienia z powrotem przez kuriera) zamknęła się w tygodniu.
MacBook Pro 13" 2015 ♦ iPhone XR ♦ iPad Pro 10.5" ♦ Apple Watch Series 2
#559
Napisano 24 stycznia 2019 - 11:38
Jak będziesz zgłaszać się do serwisu, to idź do Cortlanda lub iMad, a iSpot omijaj z daleka. Zdecydowana większość kłopotów z serwisem opisywana na forum dotyczy właśnie iSpot. W ogóle dziwię się że iSpot jeszcze jest premium reseller, jak oni ludzi i sprzęt traktują jakby sprzedawali majtki na stadionie XX-lecia
Użytkownik nosferatu edytował ten post 24 stycznia 2019 - 12:27
#560
Napisano 24 stycznia 2019 - 11:57
Jak będziesz zgłaszał się do serwisu, to idź do Cortlanda lub iMad, a iSpot omijaj z daleka. Zdecydowana większość kłopotów z serwisem opisywana na forum dotyczy właśnie iSpot. W ogóle dziwię się że iSpot jeszcze jest premium reseller, jak oni ludzi i sprzęt traktują jakby sprzedawali majtki na stadionie XX-lecia
A gdybym chciała skorzystać z usługi door to door to można opinać iSpot ?
Dodam ze telefon jest na gwarancji mam go od niecałego miesiąca
- nie_lubie_jablek lubi to
#561
Napisano 24 stycznia 2019 - 12:31
Cortland też wysyła kuriera po sprzęt i realizuje naprawy w trybie door to door. Nie wiem jak iMad i inni.
#562
Napisano 24 stycznia 2019 - 12:36
Cortland też wysyła kuriera po sprzęt i realizuje naprawy w trybie door to door. Nie wiem jak iMad i inni.
O super to zgłoszę do cortland
#563
Napisano 24 stycznia 2019 - 13:36
#564
Napisano 26 stycznia 2019 - 14:51
XR po tygodniu użytkowania (porównanie względem 6S) - bateria spoko, 1 dzień bez ładowania dla kogoś kto używa telefonu intensywnie jest możliwy, lepsza jakość rozmów pod kątem głośności słuchawki. Jakby też delikatnie zasięg trzyma lepiej. Rozdziałka ekranu i jasność wystarczająca, bez pikselozy, można komfortowo oglądać filmy itd. OLED lepszy od LCD? Jeszcze będziemy to LCD kiedyś wspominać Aparat z tendencjami do wygładzania twarzy, czasami to wygląda sztucznie, ale gdzieś na forum już było kiedyś pisane, że to kwestia software. W ciemnych warunkach zaskakująco dobrze radzi sobie w porównaniu do XS. Telefon jest troszkę grubszy od X,XS i to zdecydowanie czuć. Za to jest większa bateria Reszta tradycyjnie jak to w iphonach, czyli miód.
- kustosz12 lubi to
#565
Napisano 12 lutego 2019 - 10:20
XR po tygodniu . Jest dobry. Chodzi płynnie bo dziwne zeby nie .Zdjęcia dobre. Ekran daje rade ale jednak dla mnie ( przeszedłem z iphone X) jest duza różnica w oddawaniu barw kontrast itd. Zdecydowanie X tutaj wygrywa. Ramki są większe i to też widac ale mi to nie przeszkadza. Wszyscy tak chwalili baterie a dla mnie nie jest lespza niż w iphone X. Porównywalnie trzyma u mnie. Telefon jest cięższy od X ale z tym sie liczylem, przesiadka z uwagi na większy ekran ale teraz raczej wybrałbym iphone XS MAX własnie z uwagi na jakosc ekranu . Poza ekranem to naprawde bardzo dobry i szybki sprzęt. Mam jeszcze wrazenie ze wykonanie przycisków głośności i klika wyciszającego jest gorsza niż w X ale może to tylko odczucie. Jakość rozmów dobra (w X była dla mnie podobna , nie dostrzegam różnic) mam wrazenie ze głośniki są gorsze niż w X , cichsze lub dzwięk jest jakoś tłumiony , nie jest tak czysty . Nie wiem jak to powiedzieć. Ładowanie - koszmar. Podobnie jak w X . Tak długo ... ze zdecydwoałem się zaopatrzeć w kabelek do szybkiego ładowania 100 zł SICK plus ładowarke do szybkiego .
#566
Napisano 12 lutego 2019 - 12:37
- Sebosz lubi to
#567
Napisano 12 lutego 2019 - 18:21
#568
Napisano 23 lutego 2019 - 15:53
#569
Napisano 23 lutego 2019 - 18:21
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#570
Napisano 23 lutego 2019 - 18:35
#571
Napisano 18 marca 2019 - 15:26
ekran w Xr to zwykly LCD przez Apple nazywany Liquid Retina HD, tez jest dobry, ale to nie OLED, który jest w X.
tu jest porównanie Xr do X, wady i zalety
https://serwisproduk...r-ktory-lepszy/
wg mnie X lepszy, ekran LCD nie wspiera 3D Touch.
Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31
Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław
Wrocław, Kościuszki 65
#572
Napisano 18 marca 2019 - 15:43
To nie soczewka przy potrząsanie tylko jak się stuka w ekran to taki pusty dźwięk jest jakby ekran był z plastiku
Nie jest to normalne ale często się zdarza - nie jest to traktowane jako wada przez Apple. Miałem tak w X i nawet nie wnikałem potem wymienili z powodu innej usterki na nowy model i nie było tego.
#573
Napisano 20 marca 2019 - 21:06
Ostatnio stwierdziłem, że ten telefon jest dla mnie do zaakceptowania jeśli chodzi o gabaryty i rozmiar wyświetlacza. Byłem dzisiaj oglądać w Cortland i generalnie jakość wykonania i to jak leży w dłoni to, moim zdaniem, wysoka klasa.
A przesiąść się planuje z Galaxy S9.
Myślę o takim miesięcznym modelu z sieci Orange za 2700zł.
Co o tym wszystkim myślicie?
Ps. W sklepie ten telefon chodzi jak błyskawica. Ciekawe czy sprzedażowe egzemplarze też tak działają?
iPhone 11
#574
Napisano 20 marca 2019 - 21:30
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#575
Napisano 20 marca 2019 - 21:58
Płynności działania nie mogę mu odmówić. Nawet względem poprzedniego iP8+ wydaje mi się żwawszy, choć teoretycznie procesor nie jest wiele szybszy. Wg. Geekbench to przecież drugi (po XS) najszybszy telefon na rynku i do tego z dobrze zoptymalizowanym systemem. Wg. DXO aparat ma najlepszy z jednoobiektywowych i lepszy niż S9+. W testach baterii bije S9 o 50% (i przewyższa Note 9). Jeśli wizualnie się podoba (ekran, ramki, grubość obudowy, kolor), to nie powinieneś mieć wątpliwości. Nie jest luxury, ale jest power.
Użytkownik WojtekWojtek edytował ten post 20 marca 2019 - 21:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych