Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone XS/XS Max - dyskusja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2062 odpowiedzi w tym temacie

#1176 robcio88

robcio88
  • 17 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 22:23

Rozumiem, że jak masz głośność rozmowy na Full to głos odbiorcy jest czysty wyraźny i nie słyszysz żadnych szumów, lekkich brzęczeń itp ?

#1177 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 22:55

Ja niestety słyszę i to nie nawet na full ale też na trochę przyciszonym. Najlepsze jest to jak docisne ucho do szkła koło głośnika to te brzęczenie jest mniejsze. Czyli coś pod wpływem drgań głosu rezonuje.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#1178 robcio88

robcio88
  • 17 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 23:02

Jak dla mnie to występuje w każdym egzemplarzu tylko zależy o jakim nasileniu , miałem trzy różne egzemplarze i każdy to miał, być może inni nie zwracają na to uwagi lub nie mają porównania do innych telefonów. Ja porównuje do Samsunga s9 i jakość rozmów jest lepsza, nie ma dziwnych szumów brzdęków.

#1179 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 23:19

Nawet w tanim chińskim xiaomi za 300 zł jest lepsza jakość bo nie ma tych brzęczen. Albo inni trafiają akurat na idealne egzemplarze albo po prostu nie zwracają na to uwagi, stawiam to drugie. Już mnie po mału zaczyna denerwować "jakość" Apple. Ale z drugiej strony iOS.

Użytkownik madhunt3r edytował ten post 18 listopada 2018 - 23:21

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#1180 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 23:27

Kłamstwo powtarzane 1000 razy staję się prawdą. W tym wypadku jak widać trzeszczenie i skrzypienie jest już normalne i w cenie od Apple. Oczywiście, że tak nie powinno być, a fakt, że ludzie to akceptują tłumacząc, że tak ma być nie pomoże nam w otrzymywaniu lepszych produktów, które przechodzą lepsze testy jakości.


Pro 2012, 14 Pro


#1181 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 23:31

Mam wrażenie że Apple nie ma ostatnio żadnych testów jakości wydają na rynek co będzie to będzie najwyżej wymienimy na nowy.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#1182 robcio88

robcio88
  • 17 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 23:45

Problem taki, że telefon jako sprzęt super oraz system aczkolwiek dużo rozmawiam i przez ten głośnik odechciewa mi się iphona. Co mi da wymiana na nowy jak w nim zapewne będzie to samo. Temat był wałkowany w temacie X teraz tu ..

#1183 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 18 listopada 2018 - 23:48

Otóż to.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#1184 Mikołaj Różycki

Mikołaj Różycki
  • 110 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 09:18

*
Popularny

Madhunt3er to raczej Ty masz problem, a nie apple. Z zeszłego roku (temat iphone x) pamiętam dokładnie takie same Twoje tasiemce, a i tak w tym roku szybciutko poleciałeś do sklepu i kupiłeś nowe iphony. Skończ już wymyślać te problemy na siłę, bo ci ludzie którzy siedzą na tym forum dłużej po prostu to ignorują, a nowi będą się przejmować. Zmień markę i tyle, skoro ta jest taka beznadziejna.

Użytkownik Mikołaj Różycki edytował ten post 19 listopada 2018 - 09:19


#1185 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 09:26

Rozumiem, że jak masz głośność rozmowy na Full to głos odbiorcy jest czysty wyraźny i nie słyszysz żadnych szumów, lekkich brzęczeń itp ?

Zarówno w trybie zwykłym jak i głośnomówiącym nie słyszę nic zbędnego.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#1186 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 09:30

Madhunt3er to raczej Ty masz problem, a nie apple. Z zeszłego roku (temat iphone x) pamiętam dokładnie takie same Twoje tasiemce, a i tak w tym roku szybciutko poleciałeś do sklepu i kupiłeś nowe iphony. Skończ już wymyślać te problemy na siłę, bo ci ludzie którzy siedzą na tym forum dłużej po prostu to ignorują, a nowi będą się przejmować. Zmień markę i tyle, skoro ta jest taka beznadziejna.

 

Ta problemy na siłę, cały skrzypi jak tani chińczyk i mam to akceptować? telefon kosztuje ponad 5500 i nie powinno mieć to miejsca. Właśnie dzięki takim osobom jak Ty, ludzie to ignorują i przez co mamy to co mamy bubel. Lubie apple i iOS i inny system nie wchodzi w grę, ale patrzę realnie, a nie zachwalając jakie to apple jest zarąbiste. Nie jest i nigdy nie było. Inni producenci potrafią złożyć dobrze gdzie nic nie skrzypi i działa jak powinno. Tylko trzeba otworzyć oczy, a nie mieć klapki zamknięte tylko na :wub: Apple jakie one jest wspaniałe. Tyle w temacie.


Użytkownik madhunt3r edytował ten post 19 listopada 2018 - 09:31

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#1187 Mikołaj Różycki

Mikołaj Różycki
  • 110 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 10:33

Narzekaniem niczego nie zmienisz. Jedyne wyjście to zakończenie zakupów w Apple.

#1188 meg

meg
  • 316 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 listopada 2018 - 11:17

Mi nic nie skrzypi. Co do rozmow tez nie zauwazylam niczego dziwnego.
  • 6c1fb0760d i Faflucy lubią to

#1189 randall86

randall86
  • 135 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 11:36

Nic nie skrzypi ani nie brzęczy.
  • 6c1fb0760d i Faflucy lubią to
 iPhone 11 Pro Max  iPhone 7  iPad Air 2  rMBP 2014  Watch 4

#1190 Remi73

Remi73
  • 146 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 15:16

Zaczynam się martwić

Zaczynam się martwić


...ucięło drugą część mojego wpisu: bo u mnie (iPhone Xs) też wszystko ok! Podobnie jak w iPhonie Xs żony

#1191 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 15:21

Ja tez zaczynam sie zastanawiac, czy nie mam jakichs halucynacji bezglosowych ;)
  • 6c1fb0760d lubi to

#1192 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 19 listopada 2018 - 15:43

W moim Xs podobnie nic nie skrzypi, nic nie brzęczy podczas rozmowy czy też słuchania muzyki (TIDAL, Apple Music) lub ogladania filmików na YT itd. itp.

 

Dodam, że Xs jak dla mnie ma bardzo dobry głośnik. Przy zdecydowanej większości rozmów muszę ustawić głośność na minimum bo inaczej jest dla mnie za głośno. Dla porównania w 6s musiałem mieć ustawioną głośność na ok połowę.


 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM |  iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8

 iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black |  AirPods 3 | Beats Studio3


#1193 robcio88

robcio88
  • 17 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 15:56

Tak czy inaczej problem jest w modelu X i Xs i wasze "nabijanie" się nic tu nie wniesie. Widać że jesteście slepo zapatrzeni w tą że marka ...
Aaaa no tak znajomi muszą widzieć haha

#1194 disaster3

disaster3
  • 95 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 listopada 2018 - 17:16

odpowiem krótko:

"kładę na to lachę.....!"  ;)


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 14 Pro 256GB Purple, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#1195 lousylucky

lousylucky
  • 289 postów
  • SkądGrenoble, FR

Napisano 19 listopada 2018 - 19:25

Tak czy inaczej problem jest w modelu X i Xs i wasze "nabijanie" się nic tu nie wniesie. Widać że jesteście slepo zapatrzeni w tą że marka ...
Aaaa no tak znajomi muszą widzieć haha

 

Niektórzy używają po prostu telefonu i nie szukają wad na siłę... 


  • 6c1fb0760d, randall86 i Faflucy lubią to

Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X -> Iphone Xs -> Iphone 12 Pro Max


#1196 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 listopada 2018 - 19:35

U mnie nic nie skrzypi ani nie brzęczy. Więc albo trafiłem dobrą sztukę, albo wy szukacie wad na sił.


Użytkownik Faflucy edytował ten post 19 listopada 2018 - 19:36

  • 6c1fb0760d lubi to

#1197 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 19:38

Albo po prostu nie słyszycie lub nie jesteście tak wyczuleni na detale  ;)


iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#1198 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 listopada 2018 - 19:55

Słuch mam dobry, co dwa lata przechodze badanie słuchu i jest wszystko w porządku. W iPX faktycznie był problem, natomiast w iPXs górny głośnik jest ok. 


Użytkownik Faflucy edytował ten post 19 listopada 2018 - 19:56


#1199 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 20 listopada 2018 - 15:14

Albo po prostu nie słyszycie lub nie jesteście tak wyczuleni na detale ;)


Wyczuleni dobre słowo. Myśle czytając Twoje wpisy od dłuższego czasu ze jesteś chorobowo wyczulony.
Bo nawet jak ktoś nie ma problemu Ty na siłe chcesz ludziom go wmówić.

Kup sobie samsunga czy inne huaweia i po problemie będziesz mieć.

Takie moje zdanie.
  • konio124, randall86 i Faflucy lubią to

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#1200 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 20 listopada 2018 - 15:39

A może jak brzęczy????.. oddać do serwisu....trzeszczy ??? oddać do serwisu....telefon powinien działać dobrze.....serwis napewno zweryfikuje ewentualne wady i jak zasadne naprawi i...po problemie....po co inne rady "kup sobie Samsunga itp" to forum o Apple.


  • dobrakawa lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych