U mnie nic nie trzeszczy, specjalnie teraz sprawdziłem.
Noo, tez sie ponaciskalem w swoim i zadnych trzaskow tudziez innych dzwiekow telefon moj nie wydaje.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 07 listopada 2018 - 17:11
U mnie nic nie trzeszczy, specjalnie teraz sprawdziłem.
Napisano 07 listopada 2018 - 21:14
Czyli po prostu moja sztuka jest wybrakowana... W każdym bądź razie telefon już spakowałem i jutro jedzie kurierem do Cortland.
Te skrzypienie wyglądało podobnie jak na tym filmiku tylko że było głośniejsze i bardziej intensywne
https://youtu.be/GPLZwKdQlt4
Napisano 07 listopada 2018 - 22:26
U mnie też Max trochę skrzypi jak się go wykręca jak ścierkę ale to nie powód żeby oddawać sprawny telefon.
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
Napisano 08 listopada 2018 - 15:01
Rozpakowałem dzisiaj iphona xs zakupionego w mediamarkt. Niestety zauważyłem szczeline między ekranem a obudową.
Wygląda to tak jak na tym zdjęciu:
sqf8o3qgkt101.jpg 327,79 KB
3 Ilość pobrań
Nie wiem czy w mediamarkt jest możliwość wymiany, czy lepiej zwrócić i zamówić w AOS.
Poza tym na dole przedniej kamery jest coś białego wielkości wypalonego piksela, może jakiś paproch.
Kupiony ze względu na promocję. Nie aktywowany.
Użytkownik squnqs edytował ten post 08 listopada 2018 - 15:07
Napisano 08 listopada 2018 - 18:10
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 08 listopada 2018 - 18:11
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 08 listopada 2018 - 18:29
W MM nie ma znaczenia czy aktywowany czy nie, masz 30 dni na podjęcie decyzji czy zostawiasz czy oddajesz.....ostatnio testowałem 26 dni ip8 i....w sklepie stacjonarnym, się krzywili że aktywowany, że biegnie gwarancja....zadzwoniłem do biura obsługi....ci powiedzieli, że muszą przyjąć i zwrócić pieniądze....interweniowali do sklepu stacjonarnego i zwrócili pieniądze.....brawo MM będę zawsze u nich kupował iphony.
Napisano 08 listopada 2018 - 20:17
do biura obsługi jakiego? MM czy Apple?W MM nie ma znaczenia czy aktywowany czy nie, masz 30 dni na podjęcie decyzji czy zostawiasz czy oddajesz.....ostatnio testowałem 26 dni ip8 i....w sklepie stacjonarnym, się krzywili że aktywowany, że biegnie gwarancja....zadzwoniłem do biura obsługi....ci powiedzieli, że muszą przyjąć i zwrócić pieniądze....interweniowali do sklepu stacjonarnego i zwrócili pieniądze.....brawo MM będę zawsze u nich kupował iphony.
Pozdrawiam
Napisano 08 listopada 2018 - 20:36
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 08 listopada 2018 - 20:37
cały czas mówimy o MM i o ich biurze obsługi....MC_ uprzedziłeś mnie , dzięki......należy pamiętać, że przy zwrocie trzeba rozliczyć się z ich promocyjnych talonów....
Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2018 - 20:39
Napisano 08 listopada 2018 - 20:40
iPhone 15 Pro
Napisano 08 listopada 2018 - 20:45
Zamówienie z neta można zwrócić w ciągu 2 tygodni. Rzecz kupiona w sklepie- według widzimisię sprzedawców, ale też nie do końca....
Każdy market będzie właził klientom w tyłek byłby klient nie był niezadowolony. Nie chcą przyjąć na sklepie? To rozmawiasz z kierownikiem. Nadal nie chcą? Dzwonisz do biura obsługi klienta czy gdziekolwiek wyżej i upierasz się na zwrot, składając skargę na sklep. Uwierz mi, że go w końcu od Ciebie przyjmą. Widzę co dzieje się na sklepie gdzie ja pracuje. Są zasady wg których nie musimy przyjmować towaru, ale te zasady są łamane. Byleby klient był zadowolony.
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 08 listopada 2018 - 20:59
Dzięki za odpowiedzi.
Będzie zwrot, szkoda tylko tych 450zł z promocji bo planuje u nich zakupy.
Napisano 08 listopada 2018 - 21:04
Pewnie niedługo będą nowe promocje np z BP........
Użytkownik landr edytował ten post 08 listopada 2018 - 21:05
Napisano 08 listopada 2018 - 21:51
To idź do sklepu i Ci pewnie wymienia sztukę za sztukę jak będą mieli na sklepie i nie stracisz kasy z promocji. Ja tak raz wymieniałem iPada bo nie podobał mi się ekran. Przynieśli nowy, zapakowany przy mnie otworzyli, było ok i zabrałem.Dzięki za odpowiedzi.
Będzie zwrot, szkoda tylko tych 450zł z promocji bo planuje u nich zakupy.
Użytkownik Regiss edytował ten post 08 listopada 2018 - 21:52
iPhone 15 Pro
Napisano 11 listopada 2018 - 13:00
Potwierdzam mms w plusie ode mnie tez nie wychodzą
Napisano 11 listopada 2018 - 19:04
Może ktoś sprawdzić bo wydaje mi się ze mms w plusie zaczęły chodzić. Wczoraj interweniowałem gdzie trzeba
Interwencja nic nie pomogła Takich interwencji było już wiele. MMS-ów nadal nie można wysłać na inny telefon niż iPhone.
Napisano 11 listopada 2018 - 20:52
Interwencja nic nie pomogła
Takich interwencji było już wiele. MMS-ów nadal nie można wysłać na inny telefon niż iPhone.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
Napisano 11 listopada 2018 - 21:44
Napisano 13 listopada 2018 - 23:57
Powiedzcie mi- jak z wygodą przy Xs Max? Da radę obsługiwać to jedną ręką? Zastanawiam się czy brać Maxa czy standardową wersję.
Napisano 14 listopada 2018 - 01:54
Zależy jaką masz rękę
Najprościej podejść do autoryzowanego sprzedawcy i ocenić samemu. Dla mnie nawet zwykły XS jest ciut za duży. Tzn. jakoś się obsłużę, ale wygodniej by mi było, gdyby był mniejszy.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 14 listopada 2018 - 05:29
Ja zdecydowałam się jednak na xs max. Mimo ze mam małe dłonie
myślę, że podstawowe rzeczy jestem w stanie obsłużyć jedną ręką, z tego jak patrzyłam, tylko już nie będzie to w biegu, na dworcu, między jednym a drugim peronem.
ale zobaczymy, jak się nie sprawdzi, to wymienię na mniejszy i tyle.
przez 2 tygodnie korzystałam z motoroli e5 plus, ktora jest podobnej wielkosci co max (nawet nieco wieksza) i nie narzekalam na jej rozmiary, w zasadzie to za kazdym razem bylam pod wrazeniem jak wygodnie korzysta mi sie z tak duzego ekranu
Napisano 14 listopada 2018 - 15:00
Napisano 14 listopada 2018 - 16:27
Napisano 14 listopada 2018 - 16:40
Kupiłem Maxa, zobaczymy co to będzię.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych