
iPhone XS/XS Max - dyskusja.
#376
Napisano 26 września 2018 - 17:43
https://youtu.be/Q3GGdtn9poo
iPhone 15 Pro
#377
Napisano 26 września 2018 - 19:16
Oj wydaje mi się, że różnice były jednak bardziej znaczące niż w tym roku.
Do iP7 dodano głośniki stereo, zdecydowanie lepszy aparat, udoskonalony i szybszy home button z Taptic Engine, A do tego kosmetyka typu, lepszy procesor, lepszy ekran.
Zresztą w tamtych latach widać było zdecydowanie większe zainteresowanie 7 niż dzisiaj Xs.
Tak mało zmian jak dzisiaj Apple w przeszłości jeszcze nie wprowadziło.
7 miał najgorszy ekran jaki pamiętam, wystarczy poczytać wpisy na tym forum. Nienaturalne kolory itp. Home button to była kosmetyka. Ale i tak było więcej nowości. Mogli nawet dorzucić jakiś softowy bajer, typu Live Photos.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#378
Napisano 26 września 2018 - 19:48
#379
Napisano 26 września 2018 - 20:00
I te selfi
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#380
Napisano 26 września 2018 - 21:20
Szerokość ekranu Szerokość telefonu Margines
8plus 6,84 7,81 0,48
Xs 6,24 7,09 0,43
Xr 6,45 7,57 0,56
Xs max 6,89 7,74 0,43
Widać, ze tylko max ma szerszy ekran od plusa i to niewiele, natomiast XR ma węższy ekran i szersze marginesy niż stary plus.
#381
Napisano 27 września 2018 - 07:31
To moze podsumujmy. Jak zwykle przy premierach sa skargi, ale tym razem
wyglada to na powazniejsze wady. I zanim wyznawcy mnie wysmieja,
przypomne tylko z ostatnich lat - klawaiture w MBP (Apple udawal, ze
problem nie istnieje przez kilka lat) i spowalnianie przy zuzytej baterii (to samo):
- nierowne, zolte lub ciemne ekrany
- taki sam lub wiekszy OLED flicker jak przy X
- frontowa camera ma wbudowany "filtr upiekszajacy" bez mozliwosci wylaczenia
- problemy z wifi
- slaba siec i/lub slaby zasieg
- szereg mniejszych, jednostkowych wad (wadliwy glosnik, skrzypienie itd)
Ekrany moga sie "polepszyc" przy nastepnych partiach. Camera moze
dostac software upgrade dajacy mozliwosc odlaczenia tego okropnego efektu.
Ale problemy z siecia i wifi wygladaja dla mnie na hardware'owe
Dzieki Apple, do zobaczenia we Wrzesniu 2019
#382
Napisano 27 września 2018 - 07:44
To wygląda na poważniejsze wady? Widzę, że telefony jeszcze do Polski nie weszły, od premiery minął dopiero tydzień, na myapple jeszcze praktycznie nie ma wrażeń użytkowników, a już pierwsi czujni obserwatorzy stawiają werdykty;D Nie masz co czekać do września 2019, myślę, że już teraz możesz spisać aktualne wady i wpisać je do modeli przyszłorocznych.
Użytkownik Emej edytował ten post 27 września 2018 - 07:46
- DoMiNiQuE, bysio i sevecc lubią to
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#383
Napisano 27 września 2018 - 07:50
Apple się kończy.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#384
Napisano 27 września 2018 - 08:05
Obszczany ekran i brak zasiegu brzmi naprawde super.
Poki co wszystkie problemy na szersza skale byly zawsze odkryte przez uzytkownikow,
Apple zawsze udawal, ze to bzdury do czasu, gdy przyznawal, ze jednak cos nie tak.
Dokladnie tak samo bedzie tutaj.
#385
Napisano 27 września 2018 - 08:27
Z pierwszych wrażeń osób które już mają w Polsce od tygodnia te telefony, w ich egzemplarzach nie ma żadnych ww. problemów.
Użytkownik madhunt3r edytował ten post 27 września 2018 - 08:27
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#386
Napisano 27 września 2018 - 08:35
Zamówiłem XSa w przedsprzedaży w Euro AGD. Po tych wszystkich doniesieniach o wadach tego modelu zaczynam się zastanawiać czy warto pchać się teraz w ten zakup. Czy lepiej się nie wstrzymać i poczekać na więcej recenzji albo kupić telefon w AOS. Wybrałem Euro AGD ze względu na dobrą ofertę ratalną (jedna rata gratis, więc zawsze trochę taniej), ale mam wątpliwości co do ich serwisu i braku możliwości zwrotu towaru przy odbiorze rezerwacji w sklepie stacjonarnym. Jak to jest z gwarancją Apple? Jeśli kupię iPhona u innego sprzedawcy niż Apple i trafię na zasikany ekran albo inną wadę to mogę składać reklamację bezpośrednio do Apple, liczyąc na wymianę wadliwego egzemplarza na nowy? Wygląda na to, że z tymi żółtymi ekranami i zasięgiem LTE znów jest loteria i nie wszystkie egzemplarze posiadają te wady, więc albo od razu trafi się dobra sztuka albo nie.
#387
Napisano 27 września 2018 - 08:44
#388
Napisano 27 września 2018 - 08:50
Zawsze kupując nową elektronikę, w dobie gdzie ważniejsza ilość a nie jakość, znajdzię się jakiś wadliwy egzemplarz w skali milionów sprzedanych. Z takim podejściem nigdy byśmy nic nowego nie kupili.
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#389
Napisano 27 września 2018 - 08:57
Z pierwszych wrażeń osób które już mają w Polsce od tygodnia te telefony, w ich egzemplarzach nie ma żadnych ww. problemów.
z pewnoscia, bo do Polski trafila tylka partia wykonana recznie w Szwajcarii
na specjalne zlecenie specjalnego Pana Premiera
Zawsze kupując nową elektronikę, w dobie gdzie ważniejsza ilość a nie jakość, znajdzię się jakiś wadliwy egzemplarz w skali milionów sprzedanych. Z takim podejściem nigdy byśmy nic nowego nie kupili.
Wiesz, ludzie sie nie lubia uczyc i wola kupic pierwszego dnia, by moc pochwalic sie na Facebook.
Prawda jest, ze warto poczekac co najmniej dwa miesiace i szanse na np lepszy ekran rosna,
tak zawsze bylo. Problemy z zasiegiem moim zdaniem sa duzo wieksze i tez warto poczekac.
Kup i używaj. Na siłę nie szukaj wad. Jak będzie problem oddaj na gwarancji. W RTV będziesz czekał do 2 tyg, u Apple kilka dni na wymianę telefonu.
nie do konca prawda, bo we wszystkich tych kwestiach wymiana zalezec bedzie
od interpretacji, a Apple powie napewno, ze zolty ekran to jest "design".
Ja kupuje sprzet Apple'a tylko w Stanach, mam dwa tygodnie na wymiane
bez zadnego tlumaczenia. W Polsce napewno nie kupie a juz na 1000% nie tak wczesnie.
#390
Napisano 27 września 2018 - 09:03
Ja kupuje sprzet Apple'a tylko w Stanach, mam dwa tygodnie na wymiane
Ale wiesz, że jak kupisz sprzęt Apple bezpośrednio od Apple (czyli wysyłkowo, bo stacjonarnych nie ma), to w Polsce też masz 2 tygodnie na zwrot bez żadnego tłumaczenia, prawda?
- Molimo lubi to
#391
Napisano 27 września 2018 - 09:06
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#392
Napisano 27 września 2018 - 09:09
Ja w ogóle naczytałem się już o wadach różnych sprzętów tyle, że zawsze jak mam coś kupić, to lecę do Chin i tam kupuję tylko z fabryki bezpośrednio. I tak minimum 2 lata po premierze, bo wtedy szanse do sprzęt bez wad rosną z 99% do 99,9%, więc zdecydowanie warto.
Rok temu było multum narzekania na masę "wad" X, a w tym roku każdy pisze: po co ci nowy Xs/Xr/Xs Max, kupuj X. Tak jak już wspomniano, jeżeli bardzo się ktoś obawia, ze coś będzie ze sprzętem nie tak -> zakup przez internet, 14 dni na zwrot. Ale ja i tak latam do Chin po nowy sprzęt.
- 5b46927ee6 i 6c1fb0760d lubią to
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#393
Napisano 27 września 2018 - 09:14
Ale wiesz, że jak kupisz sprzęt Apple bezpośrednio od Apple (czyli wysyłkowo, bo stacjonarnych nie ma), to w Polsce też masz 2 tygodnie na zwrot bez żadnego tłumaczenia, prawda?
no to super, nie wiedzialem. Ale ja w ogole jestem nowy, prosze o wybaczenie
#394
Napisano 27 września 2018 - 09:18
Jednak co do czepiania sie i szukania roznych wad na sile mam sceptyczne podejscie do tego. Iphone X nie mial nie wiadomo jakich pozytywnych opinii odnosnie jakosci. W moim egzemplarzu wszystko jest ok. Jedynie ten zasieg jest slabszy niz w innych telefonach.
Ale nie macam i nie ogladam telefonu z kazdej strony.
#395
Napisano 27 września 2018 - 09:29
To nie chodzi o to, ze XS jest gorszy niz inne marki, on jest znaczaca gorszy niz X
(ktory juz byl gorszy niz 7-8).
Zreszta co mi tam, kazdy zrobi jak bedzie chcial. Gdyby nie nowe baterie w naszych 7+
to bym pewnie i tak wymienil, a tak mam komfort.
Poza tym wkurzyla mnie ta rozmazujaca front camera, podlizywanie sie
Chinczykom w Apple'u przechodzi juz wszystkie normy
#396
Napisano 27 września 2018 - 09:33
To nie chodzi o to, ze XS jest gorszy niz inne marki, on jest znaczaca gorszy niz X
(ktory juz byl gorszy niz 7-8).
Nie no, już nawet nie wiem, co napisać;D Chyba tylko "Halina, kiedyś to było...". Jakim cudem Apple w ogóle komuś wciska te nowe telefony;D
Pamiętaj, najważniejsze, co możesz zrobić to zagłosować portfelem.
- konio124 lubi to
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#397
Napisano 27 września 2018 - 09:40
To nie chodzi o to, ze XS jest gorszy niz inne marki, on jest znaczaca gorszy niz X
(ktory juz byl gorszy niz 7-8).
Zreszta co mi tam, kazdy zrobi jak bedzie chcial. Gdyby nie nowe baterie w naszych 7+
to bym pewnie i tak wymienil, a tak mam komfort.
Poza tym wkurzyla mnie ta rozmazujaca front camera, podlizywanie sie
Chinczykom w Apple'u przechodzi juz wszystkie normy
Zasikane/żółte/różowe/jakieś tam ekrany to właśnie były w poprzednich iPhonach z LED, iP4 wymieniałem chyba z 4 razy, iP7 miał koszmarną barwę ekranu.
To mit, że z X były problemy. Masa osób tu, na forum kupiła i było OK.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#398
Napisano 27 września 2018 - 09:43
Pamiętaj, najważniejsze, co możesz zrobić to zagłosować portfelem.
Absolutnie.
BTW w tym watku: https://forums.macru...hone-x.2140854/
masz bardzo duzo porownan XS do X i roznica jest bardzo duza - na niekorzysc XSa. Znowu, zrobisz jak chcesz
#399
Napisano 27 września 2018 - 10:14
Zasikane/żółte/różowe/jakieś tam ekrany to właśnie były w poprzednich iPhonach z LED, iP4 wymieniałem chyba z 4 razy, iP7 miał koszmarną barwę ekranu.
To mit, że z X były problemy. Masa osób tu, na forum kupiła i było OK.
zgadzam sie moja ÓSMA sztuka była na poziomie akceptowalnym oczywiście z możliwością ponownej wymiany
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#400
Napisano 27 września 2018 - 11:13
-
Macbook Air 13
-
iPhone Xs Max - Gold
-
iPad Mini 3
-
Apple Watch Series 3 - SS
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)