Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 7 głosy

Apple Watch Series 4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1903 odpowiedzi w tym temacie

#751 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 30 października 2018 - 21:40

IPhone X i iPad zaktualizowane bez problemu.
Pobrana została aktualizacja dla Apple Watch 4. Pokazało się na zegarku logo Apple, informacja na iPhonie, że instaluje że i po mniej więcej półgodzinie nic się nie dzieje. Tak ma być. Zembate kółeczko nie kręci się.

<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max


#752 soczekpl

soczekpl
  • 3 274 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 października 2018 - 21:58

U mnie ok, ale zmian nie widać :P 


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#753 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 30 października 2018 - 22:11

Mam dokładnie taki sam objaw, logo Apple. Z tego co czytam na reddicie to jest jakiś problem i 5.1 brickuje zegarki. Odradzam update

#754 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 30 października 2018 - 23:37

To co w tym stanie zrobić?
No i kicha. Watch umarł, tylko logo na ekranie. W piątek do serwisu. Podobno zawsze kiedyś musi być pierwszy raz.

<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max


#755 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 31 października 2018 - 06:17

U mnie przeszło bez problemu, wersja LTE.

#756 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 06:27

U mnie też LTE i brick

#757 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 31 października 2018 - 07:25

Coś na wzór trybu DFU da się zrobić w zegarku? Słaba sprawa z aktualizacją, bardzo. Ja się cieszę, że mój działa, bo kupiony w Niemczech i według ostatnich informacji tylko tam może zostać wymieniony.

#758 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 07:58

Coś na wzór trybu DFU da się zrobić w zegarku? Słaba sprawa z aktualizacją, bardzo. Ja się cieszę, że mój działa, bo kupiony w Niemczech i według ostatnich informacji tylko tam może zostać wymieniony.

samemu DFU się nie zrobi, podobno serwis Apple to jest w stanie zrobić. Mój właśnie kupiony w Niemczech i nie wiem co to będzie :( natomiast tu raczej nie będzie wymiany, ale naprawa... czas odkurzyć stare S0 



#759 keniutek

keniutek
  • 414 postów
  • Skąd3m

Napisano 31 października 2018 - 08:45

Nie da się zrobić DFU, podobno Apple będzie wymieniać zegarki na nowe. Jeżeli to prawda, to ciekawe jak opóźnią się wysyłki osobom, które złożyły zamówienia i czekają na dostawę ;) Może się zrobić na forach ciekawie :D

#760 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 08:58

Nie da się zrobić DFU, podobno Apple będzie wymieniać zegarki na nowe. Jeżeli to prawda, to ciekawe jak opóźnią się wysyłki osobom, które złożyły zamówienia i czekają na dostawę ;) Może się zrobić na forach ciekawie :D

skąd takie info? na necie są nawet filmiki o robieniu dfu na apple watch... ja po 10:00 dzwonie do cortlandu z zapytaniem, najblizszy serwis dla mnie



#761 keniutek

keniutek
  • 414 postów
  • Skąd3m

Napisano 31 października 2018 - 09:04

^ zagraniczne fora Apple. Przypadków więcej niż "kilka", Apple wyraźnie się nie popisało.



#762 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 09:24

^ zagraniczne fora Apple. Przypadków więcej niż "kilka", Apple wyraźnie się nie popisało.

ok, jestem po rozmowie z supportem apple. W Polsce nie ma serwisu apple, a firmy zewnętrzne nie mają narzędzi do zajmowania się zegarkami. Więc jedyne co zrobią to przyjmą, zrobią dokumentację i wyślą do centrum serwisowego - Holandia. A i nie ma znaczenia, że zegarek jest w .de kupowany. Gwarancja jest międzynarodowa



#763 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 31 października 2018 - 10:07

u mnie wczoraj przy aktualizacji zegarka do 5.1 pare razy migało logo ale w końcu wrzuciło system mimo to wydaje mi się, że bateria gorzej działa jak na 5.0.1


Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#764 sampelmajster

sampelmajster
  • 89 postów

Napisano 31 października 2018 - 13:21

Niestety problem dotknął tez mnie, już oddałem zegarek do serwisu Ispot. Tak jak kolega wyżej wspomniał czas oczekiwania 1-2tyg ze względu na wysylke zagranice. Niezła kapa!!!
  • thommat lubi to

#765 lousylucky

lousylucky
  • 289 postów
  • SkądGrenoble, FR

Napisano 31 października 2018 - 13:23

Zrobiłem aktualizacje wczoraj ,nawet nie wiedziałem, że takie cyrki się tutaj wyprawiają. Na szczęście przebiegła bezproblemowo  :D


Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X -> Iphone Xs -> Iphone 12 Pro Max


#766 damianmajk

damianmajk
  • 769 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 31 października 2018 - 13:49

Faktycznie niezła lipa. Mój się dość długo aktualizował wczoraj, ale wszystko jest OK. W sumie to sam pomyślałem, że może coś jest nie tak, przez ten czas, ale nie miałem wiedzy o takich problemach, jak opisane.

#767 GIZIU

GIZIU
  • 923 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 października 2018 - 14:22

Zrobiłem aktualizacje wczoraj ,nawet nie wiedziałem, że takie cyrki się tutaj wyprawiają. Na szczęście przebiegła bezproblemowo  :D

Ja dokładnie to samo, od razu zainstalowałem 5.1,a dziś rano czytam że taki cyrki. Aż mnie zmroziło na myśl o rozłące...



#768 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 14:24

Sampelmajster: a powiedzieli czy będzie nowy, czy naprawia ?

#769 sampelmajster

sampelmajster
  • 89 postów

Napisano 31 października 2018 - 14:50

Thommat: informacja, ze wyślą do serwisu. Z tego co czytałem na zagranicznych forach będzie nowa sztuka. Zawód straszny.

#770 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 16:12

To ciekawe, że ma być nowy. Wsparcie Apple kazało mi wywalić zegarek z find my iPhone, żeby mogli z nim robić
Zegarek oddany - około 2 tygodni czekania. Ciekawostka, bo Cortland nie chciał przyjąć zegarka jako że kupiony poza .pl i przy mnie sprawdzali czy mogą. Podobno 2 tygodnie temu się zmieniło, że mogą przyjmować AW4. Aw3 nie mogli
I aktualizacja... Serwis zadzwonił i zwrócil aw. W Polsce nie mogę oddać do naprawy zegarka zakupionego w wersji niedostępnej w .pl

#771 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 31 października 2018 - 16:51

Zauważyłem dziś bardzo dziwną rzecz, mianowicie lewa strona zegarka mocno zżółkła. Np. podczas pomiaru tętna, z prawej strony pole bieżący, spoczynkowe jest szare po lewej zdecydowanie żółte. Wcześniej tak nie było - ale wątpię, żeby to miało coś wspólnego z aktualizacją. Ktoś zauważa coś podobnego?



#772 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 21:08

Pytanie - nie mieszka ktoś w Niemczech i nie zechciałby mi pomóc w załatwieniu naprawy AW?

#773 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 31 października 2018 - 21:14

Serio nie można oddać do serwisu zegarka, którego nie można kupić w Polsce? Może serwis.me się wypowie, będziemy wiedzieć na 100% czy to tak wygląda, czy Cortland leci w kulki ;) 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#774 thommat

thommat
  • 59 postów

Napisano 31 października 2018 - 21:23

Rozmawiałem na chat z supportem w Niemczech i potwierdzili 'it is indeed the case that Apple Watches are serviced in any region where the Apple Watch model is sold. So if your model watch isn’t sold in Poland, this would indeed mean that it would be able to be serviced there.'
Oczywiście nie muszę oddać w Niemczech, mogę w każdym innym kraju gdzie w sprzedaży jest AW LTE.
No i nie mogę tego wysłać do naprawy. Muszę przynieść do tamtejszego Apple Store :-( czyli wycieczka do Niemiec żeby oddać i kolejna, żeby odebrać
Argumenty, że ta sytuacja to wina Apple nie trafiają :-(

#775 memphis21

memphis21
  • 142 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 października 2018 - 21:30

Ja się zanstanawiam co w takim razie z zamównieniami? Ja zamówiłem sowiego w poniedziałek. Dostawę mam na 20-27 listopada. Mam rozumieć ze może mi się przeciągnąć o kilka dobrych dni żeby nie powiedzieć tydzień/ dwa?

iPhone 13 Pro Max 256gb Sierra Blue ; GARMIN Fenix 6Pro Sapphire , MacBook Air





Użytkownicy przeglądający ten temat: 7

0 użytkowników, 7 gości, 0 anonimowych