Apple Watch Series 4
#751
Napisano 30 października 2018 - 21:40
Pobrana została aktualizacja dla Apple Watch 4. Pokazało się na zegarku logo Apple, informacja na iPhonie, że instaluje że i po mniej więcej półgodzinie nic się nie dzieje. Tak ma być. Zembate kółeczko nie kręci się.
<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max
#752
Napisano 30 października 2018 - 21:58
U mnie ok, ale zmian nie widać
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#753
Napisano 30 października 2018 - 22:11
#754
Napisano 30 października 2018 - 23:37
No i kicha. Watch umarł, tylko logo na ekranie. W piątek do serwisu. Podobno zawsze kiedyś musi być pierwszy raz.
<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max
#755
Napisano 31 października 2018 - 06:17
#756
Napisano 31 października 2018 - 06:27
#757
Napisano 31 października 2018 - 07:25
#758
Napisano 31 października 2018 - 07:58
Coś na wzór trybu DFU da się zrobić w zegarku? Słaba sprawa z aktualizacją, bardzo. Ja się cieszę, że mój działa, bo kupiony w Niemczech i według ostatnich informacji tylko tam może zostać wymieniony.
samemu DFU się nie zrobi, podobno serwis Apple to jest w stanie zrobić. Mój właśnie kupiony w Niemczech i nie wiem co to będzie natomiast tu raczej nie będzie wymiany, ale naprawa... czas odkurzyć stare S0
#759
Napisano 31 października 2018 - 08:45
#760
Napisano 31 października 2018 - 08:58
Nie da się zrobić DFU, podobno Apple będzie wymieniać zegarki na nowe. Jeżeli to prawda, to ciekawe jak opóźnią się wysyłki osobom, które złożyły zamówienia i czekają na dostawę Może się zrobić na forach ciekawie
skąd takie info? na necie są nawet filmiki o robieniu dfu na apple watch... ja po 10:00 dzwonie do cortlandu z zapytaniem, najblizszy serwis dla mnie
#761
Napisano 31 października 2018 - 09:04
^ zagraniczne fora Apple. Przypadków więcej niż "kilka", Apple wyraźnie się nie popisało.
#762
Napisano 31 października 2018 - 09:24
^ zagraniczne fora Apple. Przypadków więcej niż "kilka", Apple wyraźnie się nie popisało.
ok, jestem po rozmowie z supportem apple. W Polsce nie ma serwisu apple, a firmy zewnętrzne nie mają narzędzi do zajmowania się zegarkami. Więc jedyne co zrobią to przyjmą, zrobią dokumentację i wyślą do centrum serwisowego - Holandia. A i nie ma znaczenia, że zegarek jest w .de kupowany. Gwarancja jest międzynarodowa
#763
Napisano 31 października 2018 - 10:07
u mnie wczoraj przy aktualizacji zegarka do 5.1 pare razy migało logo ale w końcu wrzuciło system mimo to wydaje mi się, że bateria gorzej działa jak na 5.0.1
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#764
Napisano 31 października 2018 - 13:21
- thommat lubi to
#765
Napisano 31 października 2018 - 13:23
Zrobiłem aktualizacje wczoraj ,nawet nie wiedziałem, że takie cyrki się tutaj wyprawiają. Na szczęście przebiegła bezproblemowo
Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X -> Iphone Xs -> Iphone 12 Pro Max
#766
Napisano 31 października 2018 - 13:49
#767
Napisano 31 października 2018 - 14:22
Zrobiłem aktualizacje wczoraj ,nawet nie wiedziałem, że takie cyrki się tutaj wyprawiają. Na szczęście przebiegła bezproblemowo
Ja dokładnie to samo, od razu zainstalowałem 5.1,a dziś rano czytam że taki cyrki. Aż mnie zmroziło na myśl o rozłące...
#768
Napisano 31 października 2018 - 14:24
#769
Napisano 31 października 2018 - 14:50
#770
Napisano 31 października 2018 - 16:12
Zegarek oddany - około 2 tygodni czekania. Ciekawostka, bo Cortland nie chciał przyjąć zegarka jako że kupiony poza .pl i przy mnie sprawdzali czy mogą. Podobno 2 tygodnie temu się zmieniło, że mogą przyjmować AW4. Aw3 nie mogli
I aktualizacja... Serwis zadzwonił i zwrócil aw. W Polsce nie mogę oddać do naprawy zegarka zakupionego w wersji niedostępnej w .pl
#771
Napisano 31 października 2018 - 16:51
Zauważyłem dziś bardzo dziwną rzecz, mianowicie lewa strona zegarka mocno zżółkła. Np. podczas pomiaru tętna, z prawej strony pole bieżący, spoczynkowe jest szare po lewej zdecydowanie żółte. Wcześniej tak nie było - ale wątpię, żeby to miało coś wspólnego z aktualizacją. Ktoś zauważa coś podobnego?
#772
Napisano 31 października 2018 - 21:08
#773
Napisano 31 października 2018 - 21:14
Serio nie można oddać do serwisu zegarka, którego nie można kupić w Polsce? Może serwis.me się wypowie, będziemy wiedzieć na 100% czy to tak wygląda, czy Cortland leci w kulki
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
#774
Napisano 31 października 2018 - 21:23
Oczywiście nie muszę oddać w Niemczech, mogę w każdym innym kraju gdzie w sprzedaży jest AW LTE.
No i nie mogę tego wysłać do naprawy. Muszę przynieść do tamtejszego Apple Store :-( czyli wycieczka do Niemiec żeby oddać i kolejna, żeby odebrać
Argumenty, że ta sytuacja to wina Apple nie trafiają :-(
#775
Napisano 31 października 2018 - 21:30
iPhone 13 Pro Max 256gb Sierra Blue ; GARMIN Fenix 6Pro Sapphire , MacBook Air
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych