Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z „odstającym” wyświetlaczem, iphone X


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Łukasz Szańkowski

Łukasz Szańkowski
  • 4 posts

Posted 16 August 2018 - 10:56

Czesc wam...Od niedawna zauwazylem ze dolna czesc wyswietlacza (iphone x) zaczela „odstawac” (0,5mm maksymalnie) od obudowy..Myslalem na poczatku ze ubzduralem Sobie cos ale po przejechaniu palcem w gore, zaczynajac od strony glosnikow/zlacza od ladowania mozna wyczuc charakterystyczna „prostokatna krawedz” a moze po prostu „dolna czesc wyswietlacza”, ktora rzekomo „odstaje”.. Natomiast po przeciwnej stronie(na gorze, od strony drugiego glosnika) praktycznie nie jestem w stanie wyczuc palcem zlaczenia wyswietlacza z obudowa. Rowniez przy mocniejszym nacisku na dolną część, mozna zauwazyc ze wyswietlacz rusza sie (przy nacisku na gorna czesc wyswietlacza nie widac zeby cos sie ruszalo)..Jesli chodzi o sprawnosc wyswietlaczac wszystko dziala jak nalezy..Jednak mam obawy ze w raz z uplywem czasu wyswietlacz moze się odkleic czy tez dolna strona bedzie wystawać co raz mocniej... A moze to normalne i od samego poczatku tak jest, albo po prostu dolna czesc telefonu (jego dolna krawedz) sie „wyrobila” do takiego stopnia ze w koncu to zauwazylem.. Ewentualnie pod wplywem czestego nagrzewania sie telefonu, klej ktory laczyl wyswietlacz z obudowa zaczal puszczac. Drugą opcją moze byc wadliwa bateria ktora z jakiegos powodu zaczela wypychac wyswietlacz do gory.. Jakies pomysly? Niestety nie mam skad ogarnac drugiego iphone x zeby porownac to samemu. I czy ktos, kto posiada rowniez model X, moglby mi napisac czy wyczuwa jakas roznice pomiedzy gornym „zlaczeniem wyswietlacza z obudową” a dolnym? Byc moze cos Sobie obzduralem i tyle... Z gory dzieki za pomoc, zdjecie pogladowe wziete z interneu.Attached File  A1437360-4B88-46CB-8758-20A74E70AA04.jpeg   434.16KB   0 downloads

#2 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 19 August 2018 - 23:53

"Ruchomy" ekran w X-ie to nie jest normalne. Być może masz uszkodzoną uszczelkę (telefon z autoryzowanego salonu, jesteś pierwszym właścicielem , jak długo już go używasz ?) - w takim przypadku najlepiej odwiedzić ASA i wymienić, zanim dostanie się do wnętrza np. deszczówka.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Łukasz Szańkowski

Łukasz Szańkowski
  • 4 posts

Posted 20 August 2018 - 00:52

"Ruchomy" ekran w X-ie to nie jest normalne. Być może masz uszkodzoną uszczelkę (telefon z autoryzowanego salonu, jesteś pierwszym właścicielem , jak długo już go używasz ?) - w takim przypadku najlepiej odwiedzić ASA i wymienić, zanim dostanie się do wnętrza np. deszczówka.


Telefon zakupilem w marcu tego roku, poprzez strone internetowa „ispot.pl”..I tak jak pisalem wczesniej, mam wrazenie ze z wraz z uplywem czasu, ekran ten „odstaje” co raz bardziej(przy poruszeniu palcem z dolu do gory czuc wyrazna „ostra krawedz” przy dolnym polaczeniu ekranu z obudowa, gdzie przy gornej stronie nic takiego nie czuc). Najbardziej zalezy mi na uniknięciu sytuacji kiedy poprzez powstałą szczeline(poki co niewidoczna, ale skoro ekran sie porusza, to musi cos „tam byc”) przedostanie sie woda, albo ze ekran calkowicie sie odklei. W takim razie najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do serwisu( w moim przypadku ispot) z pudelkiem, ladowarka, sluchawkami i oddanie telefonu na gwarancje? Nie powinni robic mi z tego problemu? Nigdy wczesniej nie mialem takiej sytuacji dlatego pytam, z gory dzieki!

#4 winmaciek

winmaciek
  • 6731 posts
  • Płeć:

Posted 20 August 2018 - 01:01

Nie potrzebujesz pudełka, ładowarki i słuchawek. Idziesz z telefonem samym. Przed oddaniem trzeba wyjąc kartę SIM i wyłączyć Find my iPhone.
I proszę w imieniu swoim i innych używanie polskich znaków w wypowiedziach, szczególnie przy tworzeniu tak długich tekstów ;)

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 RafalB82

RafalB82
  • 160 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 20 August 2018 - 06:17

W takim razie najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do serwisu( w moim przypadku ispot) z pudelkiem, ladowarka, sluchawkami i oddanie telefonu na gwarancje?

 

Może jednak oddaj urządzenie do innego serwisu, ispot ma "renomę"



#6 Regiss

Regiss
  • 2944 posts
  • SkądRadom

Posted 20 August 2018 - 07:34

Dokładnie, nigdy ispot. Wysyłaj lub zanieś do Cortland.

iPhone 15 Pro


#7 thomasonline

thomasonline
  • 46 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 03 October 2018 - 18:01

iSpot to zło, ja mojego iP na naprawie gwarancyjnej z ubezpieczenia dodatkowego odbierałem ponad 2 tygodnie w umówię ubezpieczenia miałem gwarantowany tydzień za co zapłaciłem ciężkie pieniądze.

Anyway nie rozumiem czemu nie pójdziesz do jakiegoś sklepu lub salonu sprawdzić jak sprawa wyglada w ‚zdrowy’ egzemplarz. Mieszkasz w Bieszczadach?
<p> MacBook Pro 15" 2019 (i9 2,3Ghz), Wacom Cintiq 16" Pro,  iPhone Xs & iPhone 8

#8 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 03 October 2018 - 22:06

... ja mojego iP na naprawie gwarancyjnej z ubezpieczenia dodatkowego odbierałem ponad 2 tygodnie w umówię ubezpieczenia miałem gwarantowany tydzień za co zapłaciłem ciężkie pieniądze.
 

Zapłaciłeś za "gwarantowany" tydzień i pogodziłeś się z dwukrotnym przekroczeniem "gwarantowanego" terminu ?

W takim przypadku można ubiegać się o co najmniej zwrot zapłaconej kwoty z powodu nienależytego (przekroczenie "gwarantowanego" terminu) wykonania usługi lub zwrot (udokumentowanych) poniesionych kosztów / utraconych korzyści z ww. powodu.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#9 soczekpl

soczekpl
  • 3262 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 03 October 2018 - 22:15

Ja polecam iMad - nowego iPhone'a X dostałem po 2 dniach.


iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 Cellular / Macbook Pro '14 M1 Pro / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users