Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z „odstającym” wyświetlaczem, iphone X


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz Szańkowski

Łukasz Szańkowski
  • 4 postów

Napisano 16 sierpnia 2018 - 10:56

Czesc wam...Od niedawna zauwazylem ze dolna czesc wyswietlacza (iphone x) zaczela „odstawac” (0,5mm maksymalnie) od obudowy..Myslalem na poczatku ze ubzduralem Sobie cos ale po przejechaniu palcem w gore, zaczynajac od strony glosnikow/zlacza od ladowania mozna wyczuc charakterystyczna „prostokatna krawedz” a moze po prostu „dolna czesc wyswietlacza”, ktora rzekomo „odstaje”.. Natomiast po przeciwnej stronie(na gorze, od strony drugiego glosnika) praktycznie nie jestem w stanie wyczuc palcem zlaczenia wyswietlacza z obudowa. Rowniez przy mocniejszym nacisku na dolną część, mozna zauwazyc ze wyswietlacz rusza sie (przy nacisku na gorna czesc wyswietlacza nie widac zeby cos sie ruszalo)..Jesli chodzi o sprawnosc wyswietlaczac wszystko dziala jak nalezy..Jednak mam obawy ze w raz z uplywem czasu wyswietlacz moze się odkleic czy tez dolna strona bedzie wystawać co raz mocniej... A moze to normalne i od samego poczatku tak jest, albo po prostu dolna czesc telefonu (jego dolna krawedz) sie „wyrobila” do takiego stopnia ze w koncu to zauwazylem.. Ewentualnie pod wplywem czestego nagrzewania sie telefonu, klej ktory laczyl wyswietlacz z obudowa zaczal puszczac. Drugą opcją moze byc wadliwa bateria ktora z jakiegos powodu zaczela wypychac wyswietlacz do gory.. Jakies pomysly? Niestety nie mam skad ogarnac drugiego iphone x zeby porownac to samemu. I czy ktos, kto posiada rowniez model X, moglby mi napisac czy wyczuwa jakas roznice pomiedzy gornym „zlaczeniem wyswietlacza z obudową” a dolnym? Byc moze cos Sobie obzduralem i tyle... Z gory dzieki za pomoc, zdjecie pogladowe wziete z interneu.Załączony plik  A1437360-4B88-46CB-8758-20A74E70AA04.jpeg   434,16 KB   0 Ilość pobrań

#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 sierpnia 2018 - 23:53

"Ruchomy" ekran w X-ie to nie jest normalne. Być może masz uszkodzoną uszczelkę (telefon z autoryzowanego salonu, jesteś pierwszym właścicielem , jak długo już go używasz ?) - w takim przypadku najlepiej odwiedzić ASA i wymienić, zanim dostanie się do wnętrza np. deszczówka.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Łukasz Szańkowski

Łukasz Szańkowski
  • 4 postów

Napisano 20 sierpnia 2018 - 00:52

"Ruchomy" ekran w X-ie to nie jest normalne. Być może masz uszkodzoną uszczelkę (telefon z autoryzowanego salonu, jesteś pierwszym właścicielem , jak długo już go używasz ?) - w takim przypadku najlepiej odwiedzić ASA i wymienić, zanim dostanie się do wnętrza np. deszczówka.


Telefon zakupilem w marcu tego roku, poprzez strone internetowa „ispot.pl”..I tak jak pisalem wczesniej, mam wrazenie ze z wraz z uplywem czasu, ekran ten „odstaje” co raz bardziej(przy poruszeniu palcem z dolu do gory czuc wyrazna „ostra krawedz” przy dolnym polaczeniu ekranu z obudowa, gdzie przy gornej stronie nic takiego nie czuc). Najbardziej zalezy mi na uniknięciu sytuacji kiedy poprzez powstałą szczeline(poki co niewidoczna, ale skoro ekran sie porusza, to musi cos „tam byc”) przedostanie sie woda, albo ze ekran calkowicie sie odklei. W takim razie najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do serwisu( w moim przypadku ispot) z pudelkiem, ladowarka, sluchawkami i oddanie telefonu na gwarancje? Nie powinni robic mi z tego problemu? Nigdy wczesniej nie mialem takiej sytuacji dlatego pytam, z gory dzieki!

#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 20 sierpnia 2018 - 01:01

Nie potrzebujesz pudełka, ładowarki i słuchawek. Idziesz z telefonem samym. Przed oddaniem trzeba wyjąc kartę SIM i wyłączyć Find my iPhone.
I proszę w imieniu swoim i innych używanie polskich znaków w wypowiedziach, szczególnie przy tworzeniu tak długich tekstów ;)

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 sierpnia 2018 - 06:17

W takim razie najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do serwisu( w moim przypadku ispot) z pudelkiem, ladowarka, sluchawkami i oddanie telefonu na gwarancje?

 

Może jednak oddaj urządzenie do innego serwisu, ispot ma "renomę"



#6 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 20 sierpnia 2018 - 07:34

Dokładnie, nigdy ispot. Wysyłaj lub zanieś do Cortland.

iPhone 15 Pro


#7 thomasonline

thomasonline
  • 46 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 03 października 2018 - 18:01

iSpot to zło, ja mojego iP na naprawie gwarancyjnej z ubezpieczenia dodatkowego odbierałem ponad 2 tygodnie w umówię ubezpieczenia miałem gwarantowany tydzień za co zapłaciłem ciężkie pieniądze.

Anyway nie rozumiem czemu nie pójdziesz do jakiegoś sklepu lub salonu sprawdzić jak sprawa wyglada w ‚zdrowy’ egzemplarz. Mieszkasz w Bieszczadach?
<p> MacBook Pro 15" 2019 (i9 2,3Ghz), Wacom Cintiq 16" Pro,  iPhone Xs & iPhone 8

#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 03 października 2018 - 22:06

... ja mojego iP na naprawie gwarancyjnej z ubezpieczenia dodatkowego odbierałem ponad 2 tygodnie w umówię ubezpieczenia miałem gwarantowany tydzień za co zapłaciłem ciężkie pieniądze.
 

Zapłaciłeś za "gwarantowany" tydzień i pogodziłeś się z dwukrotnym przekroczeniem "gwarantowanego" terminu ?

W takim przypadku można ubiegać się o co najmniej zwrot zapłaconej kwoty z powodu nienależytego (przekroczenie "gwarantowanego" terminu) wykonania usługi lub zwrot (udokumentowanych) poniesionych kosztów / utraconych korzyści z ww. powodu.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#9 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 03 października 2018 - 22:15

Ja polecam iMad - nowego iPhone'a X dostałem po 2 dniach.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych