Problem z „odstającym” wyświetlaczem, iphone X
#1
Napisano 16 sierpnia 2018 - 10:56
#2
Napisano 19 sierpnia 2018 - 23:53
"Ruchomy" ekran w X-ie to nie jest normalne. Być może masz uszkodzoną uszczelkę (telefon z autoryzowanego salonu, jesteś pierwszym właścicielem , jak długo już go używasz ?) - w takim przypadku najlepiej odwiedzić ASA i wymienić, zanim dostanie się do wnętrza np. deszczówka.
Pomogłem ? - Lubię to
#3
Napisano 20 sierpnia 2018 - 00:52
"Ruchomy" ekran w X-ie to nie jest normalne. Być może masz uszkodzoną uszczelkę (telefon z autoryzowanego salonu, jesteś pierwszym właścicielem , jak długo już go używasz ?) - w takim przypadku najlepiej odwiedzić ASA i wymienić, zanim dostanie się do wnętrza np. deszczówka.
Telefon zakupilem w marcu tego roku, poprzez strone internetowa „ispot.pl”..I tak jak pisalem wczesniej, mam wrazenie ze z wraz z uplywem czasu, ekran ten „odstaje” co raz bardziej(przy poruszeniu palcem z dolu do gory czuc wyrazna „ostra krawedz” przy dolnym polaczeniu ekranu z obudowa, gdzie przy gornej stronie nic takiego nie czuc). Najbardziej zalezy mi na uniknięciu sytuacji kiedy poprzez powstałą szczeline(poki co niewidoczna, ale skoro ekran sie porusza, to musi cos „tam byc”) przedostanie sie woda, albo ze ekran calkowicie sie odklei. W takim razie najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do serwisu( w moim przypadku ispot) z pudelkiem, ladowarka, sluchawkami i oddanie telefonu na gwarancje? Nie powinni robic mi z tego problemu? Nigdy wczesniej nie mialem takiej sytuacji dlatego pytam, z gory dzieki!
#4
Napisano 20 sierpnia 2018 - 01:01
I proszę w imieniu swoim i innych używanie polskich znaków w wypowiedziach, szczególnie przy tworzeniu tak długich tekstów
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#5
Napisano 20 sierpnia 2018 - 06:17
W takim razie najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do serwisu( w moim przypadku ispot) z pudelkiem, ladowarka, sluchawkami i oddanie telefonu na gwarancje?
Może jednak oddaj urządzenie do innego serwisu, ispot ma "renomę"
#6
Napisano 20 sierpnia 2018 - 07:34
iPhone 15 Pro
#7
Napisano 03 października 2018 - 18:01
Anyway nie rozumiem czemu nie pójdziesz do jakiegoś sklepu lub salonu sprawdzić jak sprawa wyglada w ‚zdrowy’ egzemplarz. Mieszkasz w Bieszczadach?
#8
Napisano 03 października 2018 - 22:06
... ja mojego iP na naprawie gwarancyjnej z ubezpieczenia dodatkowego odbierałem ponad 2 tygodnie w umówię ubezpieczenia miałem gwarantowany tydzień za co zapłaciłem ciężkie pieniądze.
Zapłaciłeś za "gwarantowany" tydzień i pogodziłeś się z dwukrotnym przekroczeniem "gwarantowanego" terminu ?
W takim przypadku można ubiegać się o co najmniej zwrot zapłaconej kwoty z powodu nienależytego (przekroczenie "gwarantowanego" terminu) wykonania usługi lub zwrot (udokumentowanych) poniesionych kosztów / utraconych korzyści z ww. powodu.
Pomogłem ? - Lubię to
#9
Napisano 03 października 2018 - 22:15
Ja polecam iMad - nowego iPhone'a X dostałem po 2 dniach.
iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 Cellular / Macbook Pro '14 M1 Pro / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych