Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone X dziś?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
152 odpowiedzi w tym temacie

#101 Regiss

Regiss
  • 2 945 postów
  • SkądRadom

Napisano 12 lutego 2019 - 14:49

Raczej nie przyjmą. Nie jesteś ich klientem to dlaczego by mieli przyjąć? To nie Ty kupowałeś telefon i abonament. Chyba że ktoś naprawdę by poszedł na rękę ale nie liczyłbym na to. Nieważne że paragon i tak pewnie sprawdza czy masz u nich abonament.

iPhone 15 Pro


#102 Watch

Watch
  • 17 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 16:16

Nie wiem czy ryzykować w ME czy jechać do Cortlandu...



#103 Regiss

Regiss
  • 2 945 postów
  • SkądRadom

Napisano 12 lutego 2019 - 16:23

Nie ma znaczenia. I tak pójdzie w razie czego do serwisu który wybierzesz. I w drugim roku tak samo Ci przyjmą. ME to oficjalny reseller Apple.

iPhone 15 Pro


#104 CryKillerPL

CryKillerPL
  • 119 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 16:48

A jak wygląda sprawa z odkupieniem telefonu z przedłużenia umowy? Chodzi mi konkretnie o Orange, jeśli będę miał paragon wystawiony na podstawie faktury(na niej oczywiście nie ma moich danych) przyjmą mi telefon w ramach rękojmi, żeby naprawić ewentualne usterki? Mówię oczywiście o okresie po upływie rocznej gwarancji od Apple.

 

Niestety nie. Na rękojmię może oddać urządzenie tylko osoba która nabyła je od sprzedawcy ( w tym przypadku od Orange).


Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3


#105 Watch

Watch
  • 17 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 17:17

Jakie ekrany padają, o co chodzi? 

Szansa, że się coś zepsuje jest zawsze, ale generalnie oprócz kilku opisywanych tutaj wad modelu X (w szczególności głośniczek) jest to raczej udany model.

Ja kupiłem Xs, bo dopłata była bardzo niewielka wtedy. Aktualnie, przy tych cenach gdyby X był w promocji to brałbym jego.

O jakich wadach mówisz?  I co z tym głośniczkiem?



#106 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 lutego 2019 - 17:22

Nie wiem czy ryzykować w ME czy jechać do Cortlandu...

 

Kilka lat korzystałem z Cortlandu a teraz wolę ME z Krakowa.. 

Bezproblemowi.



#107 Watch

Watch
  • 17 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 17:31

Czy ktoś z użytkowników forum spotkał się z problemem "wypalonego ekranu"? W jakich sytuacjach może to nastąpić?



#108 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 12 lutego 2019 - 22:12

U mnie nic się nie wypaliło. Samo wypalenie w przypadku telefonów dotyczy urządzeń z ekranem OLED w sytuacji, gdy długo jest wyświetlany nieruchomy obraz (jasność i temperatura mają znaczenie) - mogą to być na przykład ikonki systemowe, interfejs nawigacji (zwłaszcza jak ktoś jeździ kilka godzin dziennie) czy też aktualnie granej gierki... Jeśli chodzi o sam ekran w X, to kiedyś czytałam test 3 telefonów (właśnie był tam X i dwa Samsungi) i X po 510 godzinach wyświetlania tego samego miał najmniej wypalony ekran - jak uda mi się do tego dotrzeć to podlinkuję  :).


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#109 tomasov

tomasov
  • 581 postów
  • SkądPolska

Napisano 13 lutego 2019 - 11:00

Jesli odkupiłem telefon od innej osoby a telefon został zakupiony w MM to mam ta rękojmię? Ile w sumie jest tej gwarancji? Rok producenta+rok sklepu? Nie za bardzo wiem jak to działa?

Użytkownik tomasov edytował ten post 13 lutego 2019 - 11:04


#110 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 11:13

Jesli odkupiłem telefon od innej osoby a telefon został zakupiony w MM to mam ta rękojmię? Ile w sumie jest tej gwarancji? Rok producenta+rok sklepu? Nie za bardzo wiem jak to działa?

 

Jak odkupiłeś telefon to masz oficjalnie rękojmię u tej osoby co odkupiłeś + rok gwarancji Apple od daty aktywacji. Nieoficjalnie możesz próbować oddać do serwisu bezpośrednio i podobno zostanie naprawiony lub też przez media markt o ile nikt nie będzie wnikał.



#111 tomasov

tomasov
  • 581 postów
  • SkądPolska

Napisano 13 lutego 2019 - 11:23

Czyli łącznie 2 lata hipotetycznie :) ale rozumiem że tylko w tym sklepie gdzie był kupiony

Użytkownik tomasov edytował ten post 13 lutego 2019 - 11:24


#112 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 11:30

Mając 536 postów na liczniku serio nie potrafisz wyszukać informacji, które na tym forum były podawane wielokrotnie?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#113 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 11:31

Czyli łącznie 2 lata hipotetycznie :) ale rozumiem że tylko w tym sklepie gdzie był kupiony

 

Prędzej przez serwis gdzie oddajesz bezpośrednio z dowodem zakupu i nie wnikają bo do rękojmi musisz napisać jakieś pismo i jeśli będą inne dane osoby reklamującej niż będącej na FV to jak chcesz reklamować w sklepie? Dodatkowo po roku to nabywca musi udowodnić że wada istniała w momencie zakupu więc też jakąś ekspertyzę by wypadało dołączyć. Jak dla mnie ta cała rękojmia to ściema i daje praktycznie 100% możliwości odrzucenia przez sprzedawce jeśli tylko będzie chciał. 



#114 tomasov

tomasov
  • 581 postów
  • SkądPolska

Napisano 13 lutego 2019 - 11:39

Mając 536 postów na liczniku serio nie potrafisz wyszukać informacji, które na tym forum były podawane wielokrotnie?


Może spowodowane jest to tym że przez ostatnie 3 lata używałem androida a tam zazwyczaj gwarancja wynosi 2 lata więc nie potrzebowałem takich informacji ale dzięki za zwrócenie uwagi

#115 CryKillerPL

CryKillerPL
  • 119 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 14:44

Prędzej przez serwis gdzie oddajesz bezpośrednio z dowodem zakupu i nie wnikają bo do rękojmi musisz napisać jakieś pismo i jeśli będą inne dane osoby reklamującej niż będącej na FV to jak chcesz reklamować w sklepie? Dodatkowo po roku to nabywca musi udowodnić że wada istniała w momencie zakupu więc też jakąś ekspertyzę by wypadało dołączyć. Jak dla mnie ta cała rękojmia to ściema i daje praktycznie 100% możliwości odrzucenia przez sprzedawce jeśli tylko będzie chciał. 

 

Bo rękojmia to nie gwarancja. Traktujesz to jak przedłużoną gwarancję, a tak nie jest. Rękojmia to gwarancja dla Ciebie, że kupujesz produkt który jest wolny od wad fabrycznych, jeżeli coś stało się z telefonem po zakupie, to rękojmia tego nie obejmuje, od tego masz gwarancję. Chcesz oddać z tytuły rękojmi to udowodnij, że w momencie zakupu urządzenie miało tę wadę. Nie udowodnisz to sprzedawca odrzuca twoje żądania.

Kupując teleofn np. w Play masz wtedy 2 lata gwarancji na sprzęt i nie bawisz się w jakieś rękojmie.


Użytkownik CryKillerPL edytował ten post 13 lutego 2019 - 14:53

Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3


#116 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 14:54

Bo rękojmia to nie gwarancja. Traktujesz to jak przedłużoną gwarancję, a tak nie jest. Rękojmia to gwarancja dla Ciebie, że kupujesz produkt który jest wolny od wad fabrycznych, jeżeli coś stało się z telefonem po zakupie, to rękojmia tego nie obejmuje, od tego masz gwarancję.

Kupując teleofn np. w Play masz wtedy 2 lata gwarancji na sprzęt i nie bawisz się w jakieś rękojmie.

 

Play nie udziela gwarancji na urządzenia masz rok producenta + rękojmię. Jeśli twierdzisz inaczej wrzuć jakiś link do warunków gwarancji Play. 



#117 CryKillerPL

CryKillerPL
  • 119 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 15:01

Play nie udziela gwarancji na urządzenia masz rok producenta + rękojmię. Jeśli twierdzisz inaczej wrzuć jakiś link do warunków gwarancji Play. 

 

Kolego ja pracuję w Play. Drugi rok gwarancji udziela sieć PLAY i telefon serwisowany jest w Serwisie P4. Przyjmowałem już wiele iPhone'ów na gwarancję po roku.

 

https://www.facebook...151702085048005

 

tu masz ładną oficjalna odpowiedź.


Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3


#118 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 15:07

To jakie są jej warunki bo do telefonu nie jest dołączona karta gwarancyjna daj jakis link do pdf.

#119 CryKillerPL

CryKillerPL
  • 119 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 15:24

To jakie są jej warunki bo do telefonu nie jest dołączona karta gwarancyjna daj jakis link do pdf.

 

więcej wysłać nie mogę ;)


Użytkownik CryKillerPL edytował ten post 13 lutego 2019 - 15:25

  • nie_lubie_jablek lubi to

Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3


#120 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 15:34

więcej wysłać nie mogę ;)

 

Ale to jakaś tajemnica ? Generalnie jeśli ktoś jest gwarantem to wypadałoby żeby klient wiedział na jakich zasadach jest ta gwarancja jakie są wykluczenia na jakie części zostanie wymieniona część czy urządzenie.Czy do skorzystania z niej np jest wymagany dowód zakupu itp. 



#121 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 15:51

Regenersis. I wszystko jasne...


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#122 Regiss

Regiss
  • 2 945 postów
  • SkądRadom

Napisano 13 lutego 2019 - 17:06

Bo rękojmia to nie gwarancja. Traktujesz to jak przedłużoną gwarancję, a tak nie jest. Rękojmia to gwarancja dla Ciebie, że kupujesz produkt który jest wolny od wad fabrycznych, jeżeli coś stało się z telefonem po zakupie, to rękojmia tego nie obejmuje, od tego masz gwarancję. Chcesz oddać z tytuły rękojmi to udowodnij, że w momencie zakupu urządzenie miało tę wadę. Nie udowodnisz to sprzedawca odrzuca twoje żądania.
Kupując teleofn np. w Play masz wtedy 2 lata gwarancji na sprzęt i nie bawisz się w jakieś rękojmie.

Ogólnie masz rację, ale nie tyczy się to produktów Apple od oficjalnych sprzedawców. W tym wypadku rekojmia jest traktowana jak dodatkowa gwarancja. Apple takie produkty serwisuje na takich samych zasadach jak w pierwszym roku. Nie musisz sprzętu oddawać do sklepu gdzie kupiłeś tylko bezpośrednio do serwisu. I nie musisz udowadniać, że urządzenie miało wadę w dniu zakupu. I tak, jest to potwierdzone na infolinii Apple i u dwóch oficjalnych serwisantów. Nie dotyczy to zakupu u operatora gdzie to on odpowiada na rękojmię czy gwarancję( rzekomo 2-letnia w Play). Tak więc lepiej kupić gdziekolwiek u oficjalnego sprzedawcy niż np w Play, gdzie serwisem zajmuje się Regeneris. Sorry ale buhaha, to sobie wybraliście serwis :)

Użytkownik Regiss edytował ten post 13 lutego 2019 - 17:09

iPhone 15 Pro


#123 CryKillerPL

CryKillerPL
  • 119 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 17:43

Ale to jakaś tajemnica ? Generalnie jeśli ktoś jest gwarantem to wypadałoby żeby klient wiedział na jakich zasadach jest ta gwarancja jakie są wykluczenia na jakie części zostanie wymieniona część czy urządzenie.Czy do skorzystania z niej np jest wymagany dowód zakupu itp. 

 

Inaczej - ja mam do dyspozycji dokumenty wewnętrzne w których mam napisane co i jak, ale tychże dokumentów nie mogę udostępniać.


Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3


#124 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 21:30

Objęcie "Programem Gwarancja" to nie jest udzielenie gwarancji np. jakości (w rozumieniu kc.).

To jest najprawdopodobniej zabieg mający na celu spowodowanie aby klient myślał, ze ma 2 lata "jakiejś" gwarancji i w drugim roku składał reklamację z tytułu "programu gwarancja w Play" (który jak widać po oficjalnych dokumentach: absolutnie niczego nie gwarantuje), a nie z tytułu rękojmi (w której - oczywiście w przypadkach zasadnych - klient ma szereg uprawnień gwarantowanych przez kc.)


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#125 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 21:54

Jakie warunki by to nie byly - podmiot wykonujacy swiadczenie zwiastuje problemy.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych