IPhone X dziś?
#101
Napisano 12 lutego 2019 - 14:49
iPhone 15 Pro
#102
Napisano 12 lutego 2019 - 16:16
Nie wiem czy ryzykować w ME czy jechać do Cortlandu...
#103
Napisano 12 lutego 2019 - 16:23
iPhone 15 Pro
#104
Napisano 12 lutego 2019 - 16:48
A jak wygląda sprawa z odkupieniem telefonu z przedłużenia umowy? Chodzi mi konkretnie o Orange, jeśli będę miał paragon wystawiony na podstawie faktury(na niej oczywiście nie ma moich danych) przyjmą mi telefon w ramach rękojmi, żeby naprawić ewentualne usterki? Mówię oczywiście o okresie po upływie rocznej gwarancji od Apple.
Niestety nie. Na rękojmię może oddać urządzenie tylko osoba która nabyła je od sprzedawcy ( w tym przypadku od Orange).
Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3
#105
Napisano 12 lutego 2019 - 17:17
Jakie ekrany padają, o co chodzi?
Szansa, że się coś zepsuje jest zawsze, ale generalnie oprócz kilku opisywanych tutaj wad modelu X (w szczególności głośniczek) jest to raczej udany model.
Ja kupiłem Xs, bo dopłata była bardzo niewielka wtedy. Aktualnie, przy tych cenach gdyby X był w promocji to brałbym jego.
O jakich wadach mówisz? I co z tym głośniczkiem?
#106
Napisano 12 lutego 2019 - 17:22
Nie wiem czy ryzykować w ME czy jechać do Cortlandu...
Kilka lat korzystałem z Cortlandu a teraz wolę ME z Krakowa..
Bezproblemowi.
#107
Napisano 12 lutego 2019 - 17:31
Czy ktoś z użytkowników forum spotkał się z problemem "wypalonego ekranu"? W jakich sytuacjach może to nastąpić?
#108
Napisano 12 lutego 2019 - 22:12
U mnie nic się nie wypaliło. Samo wypalenie w przypadku telefonów dotyczy urządzeń z ekranem OLED w sytuacji, gdy długo jest wyświetlany nieruchomy obraz (jasność i temperatura mają znaczenie) - mogą to być na przykład ikonki systemowe, interfejs nawigacji (zwłaszcza jak ktoś jeździ kilka godzin dziennie) czy też aktualnie granej gierki... Jeśli chodzi o sam ekran w X, to kiedyś czytałam test 3 telefonów (właśnie był tam X i dwa Samsungi) i X po 510 godzinach wyświetlania tego samego miał najmniej wypalony ekran - jak uda mi się do tego dotrzeć to podlinkuję .
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#109
Napisano 13 lutego 2019 - 11:00
Użytkownik tomasov edytował ten post 13 lutego 2019 - 11:04
#110
Napisano 13 lutego 2019 - 11:13
Jesli odkupiłem telefon od innej osoby a telefon został zakupiony w MM to mam ta rękojmię? Ile w sumie jest tej gwarancji? Rok producenta+rok sklepu? Nie za bardzo wiem jak to działa?
Jak odkupiłeś telefon to masz oficjalnie rękojmię u tej osoby co odkupiłeś + rok gwarancji Apple od daty aktywacji. Nieoficjalnie możesz próbować oddać do serwisu bezpośrednio i podobno zostanie naprawiony lub też przez media markt o ile nikt nie będzie wnikał.
#111
Napisano 13 lutego 2019 - 11:23
Użytkownik tomasov edytował ten post 13 lutego 2019 - 11:24
#112
Napisano 13 lutego 2019 - 11:30
Mając 536 postów na liczniku serio nie potrafisz wyszukać informacji, które na tym forum były podawane wielokrotnie?
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#113
Napisano 13 lutego 2019 - 11:31
Czyli łącznie 2 lata hipotetycznie ale rozumiem że tylko w tym sklepie gdzie był kupiony
Prędzej przez serwis gdzie oddajesz bezpośrednio z dowodem zakupu i nie wnikają bo do rękojmi musisz napisać jakieś pismo i jeśli będą inne dane osoby reklamującej niż będącej na FV to jak chcesz reklamować w sklepie? Dodatkowo po roku to nabywca musi udowodnić że wada istniała w momencie zakupu więc też jakąś ekspertyzę by wypadało dołączyć. Jak dla mnie ta cała rękojmia to ściema i daje praktycznie 100% możliwości odrzucenia przez sprzedawce jeśli tylko będzie chciał.
#114
Napisano 13 lutego 2019 - 11:39
Mając 536 postów na liczniku serio nie potrafisz wyszukać informacji, które na tym forum były podawane wielokrotnie?
Może spowodowane jest to tym że przez ostatnie 3 lata używałem androida a tam zazwyczaj gwarancja wynosi 2 lata więc nie potrzebowałem takich informacji ale dzięki za zwrócenie uwagi
#115
Napisano 13 lutego 2019 - 14:44
Prędzej przez serwis gdzie oddajesz bezpośrednio z dowodem zakupu i nie wnikają bo do rękojmi musisz napisać jakieś pismo i jeśli będą inne dane osoby reklamującej niż będącej na FV to jak chcesz reklamować w sklepie? Dodatkowo po roku to nabywca musi udowodnić że wada istniała w momencie zakupu więc też jakąś ekspertyzę by wypadało dołączyć. Jak dla mnie ta cała rękojmia to ściema i daje praktycznie 100% możliwości odrzucenia przez sprzedawce jeśli tylko będzie chciał.
Bo rękojmia to nie gwarancja. Traktujesz to jak przedłużoną gwarancję, a tak nie jest. Rękojmia to gwarancja dla Ciebie, że kupujesz produkt który jest wolny od wad fabrycznych, jeżeli coś stało się z telefonem po zakupie, to rękojmia tego nie obejmuje, od tego masz gwarancję. Chcesz oddać z tytuły rękojmi to udowodnij, że w momencie zakupu urządzenie miało tę wadę. Nie udowodnisz to sprzedawca odrzuca twoje żądania.
Kupując teleofn np. w Play masz wtedy 2 lata gwarancji na sprzęt i nie bawisz się w jakieś rękojmie.
Użytkownik CryKillerPL edytował ten post 13 lutego 2019 - 14:53
Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3
#116
Napisano 13 lutego 2019 - 14:54
Bo rękojmia to nie gwarancja. Traktujesz to jak przedłużoną gwarancję, a tak nie jest. Rękojmia to gwarancja dla Ciebie, że kupujesz produkt który jest wolny od wad fabrycznych, jeżeli coś stało się z telefonem po zakupie, to rękojmia tego nie obejmuje, od tego masz gwarancję.
Kupując teleofn np. w Play masz wtedy 2 lata gwarancji na sprzęt i nie bawisz się w jakieś rękojmie.
Play nie udziela gwarancji na urządzenia masz rok producenta + rękojmię. Jeśli twierdzisz inaczej wrzuć jakiś link do warunków gwarancji Play.
#117
Napisano 13 lutego 2019 - 15:01
Play nie udziela gwarancji na urządzenia masz rok producenta + rękojmię. Jeśli twierdzisz inaczej wrzuć jakiś link do warunków gwarancji Play.
Kolego ja pracuję w Play. Drugi rok gwarancji udziela sieć PLAY i telefon serwisowany jest w Serwisie P4. Przyjmowałem już wiele iPhone'ów na gwarancję po roku.
https://www.facebook...151702085048005
tu masz ładną oficjalna odpowiedź.
Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3
#118
Napisano 13 lutego 2019 - 15:07
#119
Napisano 13 lutego 2019 - 15:24
To jakie są jej warunki bo do telefonu nie jest dołączona karta gwarancyjna daj jakis link do pdf.
więcej wysłać nie mogę
Użytkownik CryKillerPL edytował ten post 13 lutego 2019 - 15:25
- nie_lubie_jablek lubi to
Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3
#120
Napisano 13 lutego 2019 - 15:34
więcej wysłać nie mogę
Ale to jakaś tajemnica ? Generalnie jeśli ktoś jest gwarantem to wypadałoby żeby klient wiedział na jakich zasadach jest ta gwarancja jakie są wykluczenia na jakie części zostanie wymieniona część czy urządzenie.Czy do skorzystania z niej np jest wymagany dowód zakupu itp.
#121
Napisano 13 lutego 2019 - 15:51
Regenersis. I wszystko jasne...
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#122
Napisano 13 lutego 2019 - 17:06
Ogólnie masz rację, ale nie tyczy się to produktów Apple od oficjalnych sprzedawców. W tym wypadku rekojmia jest traktowana jak dodatkowa gwarancja. Apple takie produkty serwisuje na takich samych zasadach jak w pierwszym roku. Nie musisz sprzętu oddawać do sklepu gdzie kupiłeś tylko bezpośrednio do serwisu. I nie musisz udowadniać, że urządzenie miało wadę w dniu zakupu. I tak, jest to potwierdzone na infolinii Apple i u dwóch oficjalnych serwisantów. Nie dotyczy to zakupu u operatora gdzie to on odpowiada na rękojmię czy gwarancję( rzekomo 2-letnia w Play). Tak więc lepiej kupić gdziekolwiek u oficjalnego sprzedawcy niż np w Play, gdzie serwisem zajmuje się Regeneris. Sorry ale buhaha, to sobie wybraliście serwisBo rękojmia to nie gwarancja. Traktujesz to jak przedłużoną gwarancję, a tak nie jest. Rękojmia to gwarancja dla Ciebie, że kupujesz produkt który jest wolny od wad fabrycznych, jeżeli coś stało się z telefonem po zakupie, to rękojmia tego nie obejmuje, od tego masz gwarancję. Chcesz oddać z tytuły rękojmi to udowodnij, że w momencie zakupu urządzenie miało tę wadę. Nie udowodnisz to sprzedawca odrzuca twoje żądania.
Kupując teleofn np. w Play masz wtedy 2 lata gwarancji na sprzęt i nie bawisz się w jakieś rękojmie.
Użytkownik Regiss edytował ten post 13 lutego 2019 - 17:09
iPhone 15 Pro
#123
Napisano 13 lutego 2019 - 17:43
Ale to jakaś tajemnica ? Generalnie jeśli ktoś jest gwarantem to wypadałoby żeby klient wiedział na jakich zasadach jest ta gwarancja jakie są wykluczenia na jakie części zostanie wymieniona część czy urządzenie.Czy do skorzystania z niej np jest wymagany dowód zakupu itp.
Inaczej - ja mam do dyspozycji dokumenty wewnętrzne w których mam napisane co i jak, ale tychże dokumentów nie mogę udostępniać.
Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3
#124
Napisano 13 lutego 2019 - 21:30
Objęcie "Programem Gwarancja" to nie jest udzielenie gwarancji np. jakości (w rozumieniu kc.).
To jest najprawdopodobniej zabieg mający na celu spowodowanie aby klient myślał, ze ma 2 lata "jakiejś" gwarancji i w drugim roku składał reklamację z tytułu "programu gwarancja w Play" (który jak widać po oficjalnych dokumentach: absolutnie niczego nie gwarantuje), a nie z tytułu rękojmi (w której - oczywiście w przypadkach zasadnych - klient ma szereg uprawnień gwarantowanych przez kc.)
Pomogłem ? - Lubię to
#125
Napisano 13 lutego 2019 - 21:54
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych