Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage - numer nie jest zarejestrowany w usłudze iMessage


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ergoergo

ergoergo
  • 105 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 lipca 2018 - 11:55

Mam problem z iMessage po zresetowaniu ustawień iPhona na MacBookAir.

Wysyła wiadomości z komputera ale tylko do osób, które korzystają z iPhona. W iPhonie ustawione jest, żeby wysyłał jako sms.

Osoba w aplikacji Wiadomości na komputerze jest podświetlona na czerwono a obok numeru jest informacja "nie jest zarejestrowany w usłudze iMessage".

 

Może ktoś jest w stanie mi w tym pomóc?

Dziękuję

 



#2 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 lipca 2018 - 13:04

Sprawdź czy to masz ustawione:

 

https://myapple.pl/p...azanie-problemu


iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych