Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Akcesoria HomeKit i "Brak odpowiedzi"

HomeKit

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomasz

tomasz

  • 10 968 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 19 lipca 2018 - 10:37

Czasem w HomeKit niektóre urządzenia przestają odpowiadać.

Aby znowu była możliwość sterowania nimi muszę je resetować (wyjmować baterię/odłączać prąd)

 

Dziś np. bramka TRÅDFRI z IKEA a co za tym idzie całe oświetlenie na jednym piętrze.
 
Czym to może być spowodowane?
 
Czy ktoś z Was miewa podobne problemy?


#2 przelon

przelon
  • 296 postów

Napisano 19 lipca 2018 - 12:11

Mam podobnie w kilka urządzeniach. Myśle , że u mnie może być to spowodowane tym, że któryś z domowników wyłącza światło ręcznie. U mnie mowa o żarówkach przy których włącznik światła powinien być ustawiony na włączone aby sprzęt działał. Jeśli ktoś wyłączy światło tradycyjnie to po czasie mam brak odpowiedzi.

#3 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 19 lipca 2018 - 16:36

Ja mam kilkanście źródeł światła Philips Hue i gdy mam „Brak odpowiedzi” to na 100% jest ręcznie wyłączone światło przez domownika.
Mam także Fibaro Motion sensor i on ma załączać żarówkę Philips Hue. Dość często światło się nie wygasza po ustalonym czasie co naprawia jego wyłączenie i ponowne włączenie. Czasami czujnik nie załącza światła lub jest ono załączane na 5% jasności.- pomaga wyłączenie i ponowne włączenie światła ale czujnika nigdy nie musiałem resetować.
Wydaje mi się, że (przynajmniej u mnie), coś czasami nie zgrywa się w komunikacji pomiędzy platformami sprzętowymi i HomeKit chociaż nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe.

Użytkownik filip71 edytował ten post 19 lipca 2018 - 16:38


#4 MariuszMac

MariuszMac
  • 4 postów

Napisano 26 lipca 2018 - 08:27

Witam!:)
Ja również ma podobnie, ze „brak odpowiedzi”.
Zakupiłem dwie kamery Logitech cirlke 2, i dość często wyskakuje mi informacja „brak odp.”. Posiadam również żarówki philips hue i to działa bez zarzutów :). To wszytko jest podłączone do IPada 4 gen ios 10.3.3, dodam jeszcze, że w domu internet Wifi jest 70 Mb, a korzystam też z internetu mobilnego 4G.
Jak i w domu i poza domem problem się pojawia!
Pozdrawiam Mariusz

#5 808music

808music
  • 16 postów

Napisano 30 lipca 2018 - 14:04

Ja mam problem z dwoma urządzeniami Koogeek - gniazdkiem i switchem. Przez dłuższy czas działały bez problemów a teraz zdalnie nie widoczne. Nie wiem czy to jest kwestia ich oprogramowania czy Apple. Zrobiłem mnóstwo doświadczeń, resetów, wyłączeń ale na razie nie znalazłem rozwiązania. 

Może ktoś z Was coś ustalił na ten temat?


  • towi lubi to

#6 MariuszMac

MariuszMac
  • 4 postów

Napisano 02 sierpnia 2018 - 22:56

Dodam jeszcze, ze Philips hue działa cały czas bez zarzutów( jakieś 4 tygodnie), a kamerka raz działa raz nie:(. Na Philips app działa bez problemu! Pozdrawiam Mariusz

Użytkownik MariuszMac edytował ten post 02 sierpnia 2018 - 22:58


#7 towi

towi
  • 185 postów

Napisano 12 sierpnia 2018 - 07:28

Ja mam problem z dwoma urządzeniami Koogeek - gniazdkiem i switchem. Przez dłuższy czas działały bez problemów a teraz zdalnie nie widoczne. Nie wiem czy to jest kwestia ich oprogramowania czy Apple. Zrobiłem mnóstwo doświadczeń, resetów, wyłączeń ale na razie nie znalazłem rozwiązania. 

Może ktoś z Was coś ustalił na ten temat?

Dokładnie mam to samo z gniazdkiem Koogeek - po kilku minutach działania mam brak odpowiedzi ... Te urządzenia to jeden wielki bubel.


iPad Pro 9,7 256 GB, MacBook Pro, MacBook Air Mid 2011 Telefon: iphone 7 plus, Odtwarzacz: ipod nano, AppleTV 3, Apple TV 4K, Apple Watch, AirPort Time Capsule 2 TB, iPad mini 4

#8 Igorbien

Igorbien
  • 9 postów

Napisano 21 sierpnia 2018 - 23:25

Logi circle 2 to przyzwoicie wykonana kamerka, o dużych możliwościach instalacyjnych, przyzwoitych parametrach i w świetnej cenie, ale software to ścierwo. Regularnie "gubi" połączenie z homekit, wyrzuca błąd połączenia, nie potrafi działać z moim wi-fi 5ghz. Kupiłbym subskrypcję logi circle, ale dopóki nie poprawią softu, to nie ma takiej opcji. Dla przykładu termostaty netatmo, oświetlenie tradfri czy nawet urządzenia homebridge NIGDY nie wyrzucają komunikatu o braku łączności







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: HomeKit

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych