Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Problem z odzyskaniem danych, z zablokowanego iPada Air


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 VR46

VR46
  • 5 postów

Napisano 18 lipca 2018 - 22:09

Dobry wieczór, 
 

Przez przypadek wpisywałem, błędne, hasło i zablokowałem 128 GB iPada.
Nie ukrywam, ze mam tam wiele zdjęć oraz innych dokumentów, których nie mogę stracić. Zależy mi na odzyskaniu danych z urządzenia. Jest ono widoczne np. na innych urządzeniach w sekcji znajdź mój ipad, iphone jest widoczny, ale niestety zablokowany.
Wiem, że na rynku jest dostępne za odpowiednią opłatą software, który pomaga w odzyskaniu danych. 
Czy ktoś może posiada jakieś pozytywne doświadczenia i mógłbym liczyć na uprzejmość w ich udostępnieniu?
Byłbym bardzo zobowiązany za odpowiednie wskazówki.

 

Serdecznie dziękuję z pomoc.

 

PD



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 19 lipca 2018 - 00:55

Backupy i biblioteka zdjęć iCloud włączone były?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 VR46

VR46
  • 5 postów

Napisano 22 lipca 2018 - 23:58

Backupy i biblioteka zdjęć iCloud włączone były?

Dobry wieczór,

 

Niestety iCloud zapełniony dostępne nie wiele zdjęć około 15% a co do backupu nie był nigdy zrobiony...

 

Są jakieś szanse...?



#4 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 23 lipca 2018 - 09:33

Nie ma szans. Smutne, że ktoś zapomina haseł i blokuje w ten sposób ipada .

#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 23 lipca 2018 - 13:58

Jeśli iPad jest zablokowany permanentnie przez wielokrotne wpisanie błędnego kodu blokady, to (przynajmniej wg mojej wiedzy) nie ma możliwości, by coś z nim zrobić bez wymazania go i odtworzenia. Sorry, ale dlatego trzeba robić kopie zapasowe. A czy iPad jest podłączony do wifi?
Być może, jeśli jest podłączony, to opcją byłoby wykupienie większego pakietu iCloud z innego urządzenia i poczekanie, czy nie wgrają się one do chmury. Jeśli była włączona opcja backupu w iCloud, to może on także się wykona. Może ktoś inny napisze, czy coś takiego jest w ogóle możliwe, bo ja nigdy takiego scenariusza nie testowałem. Ale jeśli iPad łączy się z WiFi, to jest na to jakaś szansa. Tylko, że to zajęłoby chwilę, zależnie od łącza internetowego. I przy takiej próbie należałoby mieć tego iPada ciągle podłączonego do ładowarki.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 23 lipca 2018 - 16:18

Jeśli iPad jest zablokowany permanentnie przez wielokrotne wpisanie błędnego kodu blokady, to (przynajmniej wg mojej wiedzy) nie ma możliwości, by coś z nim zrobić bez wymazania go i odtworzenia. Sorry, ale dlatego trzeba robić kopie zapasowe. A czy iPad jest podłączony do wifi?
Być może, jeśli jest podłączony, to opcją byłoby wykupienie większego pakietu iCloud z innego urządzenia i poczekanie, czy nie wgrają się one do chmury. Jeśli była włączona opcja backupu w iCloud, to może on także się wykona. Może ktoś inny napisze, czy coś takiego jest w ogóle możliwe, bo ja nigdy takiego scenariusza nie testowałem. Ale jeśli iPad łączy się z WiFi, to jest na to jakaś szansa. Tylko, że to zajęłoby chwilę, zależnie od łącza internetowego. I przy takiej próbie należałoby mieć tego iPada ciągle podłączonego do ładowarki.

W trybie zablokowania (zdaje się) to rozwiązanie już nie zadziała…



#7 VR46

VR46
  • 5 postów

Napisano 30 lipca 2018 - 19:10

Witam ponownie,

 

A może jest możliwość potwierdzenia gdzieś informacji o tym czy w trakcie kiedy urządzenie jest zablokowane ale działające w sensie loguje się po uruchomieniu do WiFi oraz posiada kartę sim bez pinu i loguje się również do sieci telefonii komórkowej, czy wówczas działają podstawowe funkcję zgrywania danych do iCloud....?



#8 VR46

VR46
  • 5 postów

Napisano 14 sierpnia 2018 - 11:30

Witam,

 

Ponawiam swoje pytanie:

 

Napisano 30 lipca 2018 - 20:10

Witam ponownie,

 

A może jest możliwość potwierdzenia gdzieś informacji o tym czy w trakcie kiedy urządzenie jest zablokowane ale działające w sensie loguje się po uruchomieniu do WiFi oraz posiada kartę sim bez pinu i loguje się również do sieci telefonii komórkowej, czy wówczas działają podstawowe funkcję zgrywania danych do iCloud....?



#9 Miszczu

Miszczu
  • 101 postów

Napisano 14 sierpnia 2018 - 12:01

Wykupienie większego miejsca w icloud (50 GB) kosztuje 3,99 zł na jeden miesiąc, ja bym nie czekał na odpowiedź tylko sprawdził sam. Nawet jak nie potrzebujesz takiej pojemności to możesz w każdej chwili wrócić do darmowej opcji.



#10 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 14 sierpnia 2018 - 13:05

Te zdjęcia chyba jednak nie są aż tak ważne, jeśli a) odkurzasz temat po 2 tygodniach B) nie jesteś w stanie zaryzykować 4 zł na ich ratowanie. Więc może lepiej po prostu odtworzyć iPada w iTunes, a na przyszłość pilnować się i robić kopie zapasowe :D
Jak chcesz mieć oficjalne potwierdzenie, to zawsze możesz zadzwonić na infolinię Apple…

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych