Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Reklamacja słuchawek iphone Earpods


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 26 June 2018 - 12:51

W oryginalnym zestawie słuchawkowym, jedna słuchawka przestała grać/działać. Czy zestaw słuchawkowy podlega reklamacji apple? Czy jeśli został zakupiony w salonie play/orange/t-mobile podlega reklamacji niegodność towaru z umową? 

Jak zareklamować takie zgłoszenie? 



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 26 June 2018 - 12:56

Oczywiście na słuchawki jest roczna gwarancja Apple, jak na telefon. Jeśli nie minął rok od momentu zakupu to zgłoś reklamację w serwisie autoryzowanym Apple. Jeśli iPhone był kupiony u operatora i minął rok od zakupu to musisz się zgłosić do salonu operatora i złożyć reklamację na zasadach rękojmi.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 26 June 2018 - 15:21

Ktoś już reklamował taką usterkę. Jakie są decyzje? Jak określić usterkę w protokole reklamacyjnym? 



#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 26 June 2018 - 15:39

Oczywiście, że tak, zgłaszają się klienci z akcesoriami i wymieniamy od ręki, tylko słuchawki muszą być oryginalne, z zestawu, bez uszkodzeń mechanicznych i musimy potwierdzić usterkę. Jak określić usterkę? Zwyczajnie, zgodnie z prawdą, że nie działa jedna słuchawka.

Rozumiem, że potwierdziłeś, że to wina słuchawek? Inne słuchawki działają w tym iPhonie poprawnie?


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 02 July 2018 - 14:24

Po wizycie w salonie Orange, zostałem odprawiony. Konsultantka kazała reklamować w serwisie producenta, lecz gwarancja(12ms apple) skończyła się w lutym tego roku. Zażądałem reklamacji z tytułu rękojmi, lecz konsultantka twierdzi, że na akcesoria jest 6ms od podpisania umowy. Ktoś miał podobny przypadek? Jak ugryźć tą reklamacje>? Zareklamować telefon ze słuchawkami? Spróbować reklamować przez infolinie?  



#6 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 02 July 2018 - 14:26

Złożyć pismo. Mają obowiązek przyjąć i rozpatrzeć. 6 miesięcy na akcesoria to bzdura.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#7 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 02 July 2018 - 14:48

Mógłbym prosić o wzór takiego pisma. Nastawienie w salonie Orange na moją reklamacje zgłoszenie usterki są żenujące. Ja mówię jedno oni drugie, bez zainteresowania i chęci pomocy, wyjaśnienia tej sprawy. 



#8 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 02 July 2018 - 14:49

Wzor znajdziesz w internecie.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#9 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5067 posts
  • Płeć:

Posted 02 July 2018 - 15:03

Zamiast do nich z tym iść, wyślij do serwisu. Jak Ci odmówią i odeślą, będziesz miał powód odmowy na piśmie. Ciekawe, czy odważą się podać taki powód w pisemnej korespondencji.



#10 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 02 July 2018 - 15:08

Nie ma sensu wysyłać do serwisu i tracić czasu, bo serwisy autoryzowane nie naprawiają urządzeń od operatorów, którym skończyła się roczna gwarancja Apple. W takim przypadku reklamuje się w salonie operatora z tytułu rękojmi.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#11 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5067 posts
  • Płeć:

Posted 02 July 2018 - 15:16

Chodziło mi o serwis operatora.



#12 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 02 July 2018 - 15:52

Ale jaki serwis operatora masz na myśli? Orange ma jakiś swój serwis? Kiedy korzystasz z rękojmi to musisz zareklamować produkt w salonie operatora, bo to sprzedawca w tym przypadku rozpatruje reklamację.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#13 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5067 posts
  • Płeć:

Posted 02 July 2018 - 16:49

Ok, może inaczej. Chodzi mi tak naprawdę o to, żeby doprowadzić do sytuacji, kiedy mamy ewentualną odmowę wraz z uzasadnieniem na piśmie.

#14 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 02 July 2018 - 17:19

Skorzystać z wniosku na rękojmie? niezgodność towaru z umową?  



#15 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 02 July 2018 - 18:21

Od dawna nie ma czegos takiego jak niezgodnosc z umowa.
  • undecided likes this

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#16 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 02 July 2018 - 18:24

Wniosek zaadresować na dział reklamacji Orange. Czy główną siedzibę?  



#17 MC_

MC_
  • 6937 posts

Posted 02 July 2018 - 18:25

Do sprzedawcy. Tak jak masz na dokumencie sprzedazy.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#18 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 02 July 2018 - 21:05

W innym salonie Orange udało mi się złożyć reklamację na zasadach rękojmi. Czy takowy wniosek jest równie wiążący jak ten sporządzony z wzoru internetowego? 



#19 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2947 posts

Posted 03 July 2018 - 11:45

Reklamacje składasz pisemnie u sprzedawcy który widnieje na dowodzie zakupu. Do kogo są zaadresowane żądania na tej reklamacji do sprzedawcy z dowodu zakupu czy innego ? 



#20 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 03 July 2018 - 22:16

W innym salonie Orange udało mi się złożyć reklamację na zasadach rękojmi. Czy takowy wniosek jest równie wiążący jak ten sporządzony z wzoru internetowego? 

Czy w tym zgłoszeniu wykazałeś wadliwość słuchawek już w chwili nabycia zestawu z telefonem ? Jeżeli nie - to szansa na oddalenie Twojego zgłoszenia jest (niestety) b. duża.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#21 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2947 posts

Posted 04 July 2018 - 07:06

Na pewno załączył raport rzeczoznawcy do reklamacji.
  • Emej likes this

#22 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 06 July 2018 - 14:34

Otrzymałem takową odpowiedź, jak załatwić tą sprawę jest jeszcze jakaś szansa? 

"W dniu wydania towaru handlowego kupującemu zgłaszana wada oraz jej przyczyna nie istniały. W związku z tym zgodnie z art. 559 Kodeksu Cywilnego, nie ma podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną. Możliwa jest odpłatna obsługa serwisowa, polegająca na wymianie urządzenia"



#23 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 06 July 2018 - 15:19

To było do przewidzenia. No to teraz zgodnie z prawem możesz udowodnić, że zgłaszana usterka lub jej przyczyna istniała w momencie wydania towaru.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#24 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 06 July 2018 - 15:59

Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacja i reklamacją z tytułu rękojmi. Ogólnie rzecz ujmując żadna ochrona dla kupujących. Szkoda gadać, nie mam pojęcia jak teraz odpowiedzieć na ocenę sprawy serwisu.

 

Był ktoś już w takiej sytuacji, jakiej argumentacji użyć? Jest wstanie ktoś mi pomóc i uzasadnić moje stanowisko.



#25 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 07 July 2018 - 08:20

Niestety tak to wyglada. Przez pierwszy rok mimo różnych zapisów rękojmia jest często traktowana jak gwarancja. Niestety drugi rok to już inna bajka. Zwłaszcza w przypadku sprzętu Apple który ma tylko rok gwarancji.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users