Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Pay - terminal nie wykrywa NFC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 bobix

bobix
  • 493 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 czerwca 2018 - 22:26

Od startu usługi mam taki problem: przy zbliżeniu telefonu do terminala (ruszającą się ikonka „zbliż do czytnika”) nie ma żadnej reakcji ze strony terminala. Próbowałem już wielu sposobów przykładania: góra, dół, przodem, tyłem, bez covera i nic... Telefon to iP8 plus i karty mbanku dodane prawidłowo. Support Apple sprawdził zdalnie i wg. nich NFC działa prawidłowo. mBank rozkłada ręce i tylko przyjął reklamacje. Usuwałem karty i dodawałem ponownie. Było też wymazanie pamięci i odtworzenie - też nie pomogło. Macie może jeszcze jakieś pomysły? Co może być nie tak?
iPhone 5 64GB iOS 7.0 Play

#2 kamlis88

kamlis88
  • 16 postów
  • SkądKielce

Napisano 23 czerwca 2018 - 07:23

Wczoraj była awaria w mbanku moze to przez to.



#3 bobix

bobix
  • 493 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 czerwca 2018 - 07:24

Problem trwa od debiutu.
iPhone 5 64GB iOS 7.0 Play

#4 kamlis88

kamlis88
  • 16 postów
  • SkądKielce

Napisano 23 czerwca 2018 - 07:39

Dodawales karte za pomoca skanowania czy recznie ?? Spróbuj ręcznie dodać może to pomoże



#5 bobix

bobix
  • 493 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 czerwca 2018 - 07:46

Próbowałem na 2 sposoby.
iPhone 5 64GB iOS 7.0 Play

#6 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 758 postów

Napisano 23 czerwca 2018 - 08:09

Biorąc pod uwagę wpisy w głównym wątku warto spytać ile terminali sprawdziłeś?

#7 bobix

bobix
  • 493 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 czerwca 2018 - 08:20

Co najmniej 5-6 różnych operatorów.
iPhone 5 64GB iOS 7.0 Play

#8 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 23 czerwca 2018 - 11:13

No to ja stawiam na uszkodzenie telefonu... 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#9 bobix

bobix
  • 493 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 czerwca 2018 - 11:46

W takim razie oddam do serwisu. Gdzie w Warszawie zrobią to od ręki?
iPhone 5 64GB iOS 7.0 Play

#10 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 23 czerwca 2018 - 12:07

Jeżeli mieszkasz w Warszawie to na pierwszej lepszej stacji metra przybliż iPhone do bramki wejściowej. Jeżeli nie uruchomi ci się ApplePay (spokojnie, nie skasuje za bilet ;) to masz uszkodzony moduł NFC. 

 

BTW, szanowna pani prezydent i szanowni kandydaci na prezydenta miasta, kiedy karta miejska w komórce? 


  • Szemot lubi to

#11 bobix

bobix
  • 493 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 czerwca 2018 - 12:10

Już tak próbowałem. Bez reakcji.
iPhone 5 64GB iOS 7.0 Play

#12 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 758 postów

Napisano 23 czerwca 2018 - 14:33

Wszystko może się zepsuć. NFC to oddzielna antena, może odłączona. Nie ma się co męczyć, trzeba do serwisu.

#13 Burczyk

Burczyk
  • 662 postów

Napisano 23 czerwca 2018 - 19:25

A mi dzisiaj iPhone 6 zawiesił się podczas próby płacenia Apple Pay :) porażka. Pomógł tylko twardy reset :) Apple się kończy :)



#14 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 23 czerwca 2018 - 19:27

Juz dawno sie skonczyl. Zaraz beda dodawac do chipsow.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#15 Szemot

Szemot
  • 1 545 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 czerwca 2018 - 18:56

Ja z kolei bobix mam tak, że telefon wykrywa terminal ale nic sie nie dzieje. Przykładam palec i nie płaci. Jak wpisze PIN to idzie. 3x już płaciłem i 3x musiałem podawać pin. NFC więc sprawne na pewno. 


 iPhone 14ProMax (256),  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag,  PowerBeats3


#16 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 czerwca 2018 - 23:09

Ja z kolei bobix mam tak, że telefon wykrywa terminal ale nic sie nie dzieje. Przykładam palec i nie płaci. Jak wpisze PIN to idzie. 3x już płaciłem i 3x musiałem podawać pin. NFC więc sprawne na pewno. 

Sprawdź czy w ustawieniach TID masz włączone ApplePay.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#17 maciejk1993

maciejk1993
  • 5 postów

Napisano 07 lipca 2018 - 11:35

Witam
Co może być przyczyną że terminal bąrdzo długo odczytuje telefon? Musi minać około 10 sekund zanim terminal zacznie akceptować płatność




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych