Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aplikacją GG


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pikor

Pikor
  • 6 postów

Napisano 04 czerwca 2018 - 18:12

Cześć.

Używacie apki gg na iPhone ?

Wiem ze prawie nikt  tego nie używa, ale może ktoś mi pomoże.

Po zalogowaniu do gg wywala mnie z aplikacji.

Reinstalacja nie pomaga.  

Ma ktoś z was taki problem?



#2 yasiu

yasiu
  • 27 postów
  • SkądBlackpool

Napisano 04 czerwca 2018 - 20:44

Cześć ja używam, mnie czasem wywala jak mam słaby/brak internetu. Z ekranu kont niby przechodzi już do listy kontaktów jakby logowanie przeszło ale po chwili apka się wysypuje.



#3 Pikor

Pikor
  • 6 postów

Napisano 04 czerwca 2018 - 23:54

U mnie własnie też tak to wyglądało, a teraz wywala już za każdym razem.



#4 GAMA007

GAMA007
  • 1 394 postów
  • Płeć:
  • SkądBochum

Napisano 05 czerwca 2018 - 06:32

Witam,

 

wczoraj była aktualizacja aplikacji gg.

 

Po jej uruchomieniu wyskakuje komunikat o treści mniej więcej takiej:

 

"zmiana właściciela gg, jeśli chcesz nadal korzystać z aplikacji prosze o zaakceptowanie"..

 

Aplikacja przy następnym jej uruchomieniu otwiera się bez żadnych komplikacji.

 

Pozdrawiam

 

GAMA007



#5 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 05 czerwca 2018 - 16:35

U mnie również wywala do pulpitu, nawet wczorajsza aktualizacja nie pomogła.


Użytkownik konio124 edytował ten post 05 czerwca 2018 - 16:35

iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#6 Pikor

Pikor
  • 6 postów

Napisano 10 czerwca 2018 - 20:01

No i teraz na ipadzie mam to sama, wywala z apki



#7 krissos

krissos
  • 139 postów
  • Skądz Polski

Napisano 22 czerwca 2018 - 06:51

U mnie to samo już od jakiegoś czasu, ostatnie aktualizacje nic nie zmieniły, najwyższy czas z niej zrezygnować  :P


  • konio124 lubi to

!!!!!! Nie mów mi jak mam żyć bo nie ty za mnie będziesz umierać !!!!!!


#8 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 27 czerwca 2018 - 22:13

Słyszałem że nowa firma przejęła gg, być może przez to są te problemy.

U nie nawet na ipadzie przestało działać, u żony na ip7 też padło.


iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#9 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 24 lipca 2018 - 16:32

Odpowiedz supportu na pytanie czy znaleźli przyczynę :D

 

"Tak, ale obecnie mamy problemy kadrowe, które nie pozwalają nam naprawić
zaistniałej sytuacji. W najbliższym czasie nie zapowiada się, że problem
zostanie rozwiązany. Przepraszamy za utrudnia."


iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#10 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 23 listopada 2018 - 03:35

Coś się ruszyło bo dostałem do testów wersję w której ten problem nie występuje.


iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych