Cześć.
Używacie apki gg na iPhone ?
Wiem ze prawie nikt tego nie używa, ale może ktoś mi pomoże.
Po zalogowaniu do gg wywala mnie z aplikacji.
Reinstalacja nie pomaga.
Ma ktoś z was taki problem?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 04 czerwca 2018 - 18:12
Cześć.
Używacie apki gg na iPhone ?
Wiem ze prawie nikt tego nie używa, ale może ktoś mi pomoże.
Po zalogowaniu do gg wywala mnie z aplikacji.
Reinstalacja nie pomaga.
Ma ktoś z was taki problem?
Napisano 04 czerwca 2018 - 20:44
Cześć ja używam, mnie czasem wywala jak mam słaby/brak internetu. Z ekranu kont niby przechodzi już do listy kontaktów jakby logowanie przeszło ale po chwili apka się wysypuje.
Napisano 04 czerwca 2018 - 23:54
U mnie własnie też tak to wyglądało, a teraz wywala już za każdym razem.
Napisano 05 czerwca 2018 - 06:32
Witam,
wczoraj była aktualizacja aplikacji gg.
Po jej uruchomieniu wyskakuje komunikat o treści mniej więcej takiej:
"zmiana właściciela gg, jeśli chcesz nadal korzystać z aplikacji prosze o zaakceptowanie"..
Aplikacja przy następnym jej uruchomieniu otwiera się bez żadnych komplikacji.
Pozdrawiam
GAMA007
Napisano 05 czerwca 2018 - 16:35
U mnie również wywala do pulpitu, nawet wczorajsza aktualizacja nie pomogła.
Użytkownik konio124 edytował ten post 05 czerwca 2018 - 16:35
iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
Napisano 10 czerwca 2018 - 20:01
No i teraz na ipadzie mam to sama, wywala z apki
Napisano 22 czerwca 2018 - 06:51
U mnie to samo już od jakiegoś czasu, ostatnie aktualizacje nic nie zmieniły, najwyższy czas z niej zrezygnować
!!!!!! Nie mów mi jak mam żyć bo nie ty za mnie będziesz umierać !!!!!!
Napisano 27 czerwca 2018 - 22:13
Słyszałem że nowa firma przejęła gg, być może przez to są te problemy.
U nie nawet na ipadzie przestało działać, u żony na ip7 też padło.
iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
Napisano 24 lipca 2018 - 16:32
Odpowiedz supportu na pytanie czy znaleźli przyczynę
"Tak, ale obecnie mamy problemy kadrowe, które nie pozwalają nam naprawić
zaistniałej sytuacji. W najbliższym czasie nie zapowiada się, że problem
zostanie rozwiązany. Przepraszamy za utrudnia."
iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
Napisano 23 listopada 2018 - 03:35
Coś się ruszyło bo dostałem do testów wersję w której ten problem nie występuje.
iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych