Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Safari - logowanie do Apple ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ArchieS

ArchieS
  • 14 postów

Napisano 31 maja 2018 - 17:20

System Mac OS HighSierra z najnowszymi uaktualnieniami.

 

Na stronie logowania do konta Apple ID w Safari kręci się tylko kółko ładowania a nie pojawiają się pola login i hasło.

https://appleid.apple.com

 

Podobnie na stronie dane i prywatność:

https://privacy.apple.com/

 

Przeglądarka Safari bez wtyczek (oprócz silverlight), na standardowych ustawieniach, wyczyszczona z ciasteczek itd.

 

Czy ktoś wie dlaczego nie ma możliwości logowania?

 

Dodam że na tym samym komputerze w przeglądarce Firefox, zabezpieczonej, z wtyczkami i blockerami obie powyższe strony działają prawidłowo i mogę logować się do swojego Apple ID.

 

Może ktoś wie jaka jest tego przyczyna? Wszystkie sposoby na reset i czyszczenie Safari znalezione w internecie zastosowałem. Niestety bez rezultatu.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych