Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 3 głosy

iOS 12.* – dyskusja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2638 odpowiedzi w tym temacie

#301 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 14 czerwca 2018 - 11:29

Dla mnie beta jest tak bezproblemowa, że nie wracam do 11. Nie ma po co - to z czego korzystam działa dobrze.


  • zboras lubi to

#302 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 918 postów
  • SkądŻory

Napisano 14 czerwca 2018 - 11:36

U mnie większość też działa dobrze, to co nie działa w 100% - trudno, byłem świadomy decydując się na betę.

Piszę tylko w celach informacyjnych ;)


  • towal lubi to

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#303 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 14 czerwca 2018 - 12:00

Otóż to majfrendzie z sąsiedniego miasta. To co nie działa to są mikro niedogodności - a mówimy o pierwszej becie, zamkniętej póki co dla deweloperów. To wydaje się, aż nieprawdopodobne, po tym co nam w ostatnim czasie serwowali deweloperzy Apple, żeby iOS mógł tak świetnie działać. Miałem problem z apką Synology, zrestartowałem telefon - działa wyśmienicie :)



#304 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 czerwca 2018 - 14:17

Uwaga na aktualizację Yanosika, wywala po włączeniu. Stara wersja do dzisiaj działała bez problemu, zamiast poprawić to ubili.
 Only Apple 

#305 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 14 czerwca 2018 - 14:29

Działa komuś Netflix na 12? U mnie wywala za każdym razem, że błędne hasło lub mail mimo, że wpisuję poprawne dane.

#306 bysio

bysio
  • 220 postów
  • SkądBytom, Poland

Napisano 14 czerwca 2018 - 14:34

Uwaga na aktualizację Yanosika, wywala po włączeniu. Stara wersja do dzisiaj działała bez problemu, zamiast poprawić to ubili.

U mnie wywalił tylko raz. Po ponownym uruchomieniu działa.


McBook Pro 15" Touch Bar  / iPhone 11 Pro / iPad 11 Pro LTE / Apple Watch 5 SS


#307 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 14 czerwca 2018 - 14:36

Ciekawe kiedy beta 2.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#308 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 czerwca 2018 - 14:37

Działa komuś Netflix na 12? U mnie wywala za każdym razem, że błędne hasło lub mail mimo, że wpisuję poprawne dane.

 

Netfix działa, na iPad Pro 10,5 i iP X więc to nie koniecznie sama apka.

 

U mnie wywalił tylko raz. Po ponownym uruchomieniu działa.

 

Nic nie dało zabicie, reset, po tej aktualizacji u mnie już nie odpalę. Zgłosiłem im, poczekamy może szybko poprawkę wrzucą.


 Only Apple 

#309 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 14 czerwca 2018 - 15:43

Netflix działa poprawnie.

#310 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 14 czerwca 2018 - 16:58

Macie możliwość autozupełniania haseł (czy też wyboru hasła) na stronach?
Testowo zaktualizowałem iPada i to kwiczy, leży i nie działa.

#311 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 14 czerwca 2018 - 17:04

Uwaga na aktualizację Yanosika, wywala po włączeniu. Stara wersja do dzisiaj działała bez problemu, zamiast poprawić to ubili.

U mnie to samo z yanosikiem. Różne kombinacje robiłem i raz załapało a teraz lipa za każdym razem. Dziś jak na złości do tego mapy pokazywały mi pozycję z dooopy;).


@DawPi

 

Tak. Działa bez problemu


  • 5b46927ee6 lubi to
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#312 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 918 postów
  • SkądŻory

Napisano 14 czerwca 2018 - 18:43

Czy komuś udało się zalogować na nowo? Przeinstalowałem Twittera i nie mogę sie zalogować.

Jest sposób z tłittera, jeden gość mi doradził i faktycznie zalogowało mnie w aplikacji:

Download periscope from AppStore log in via your twitter user and password and it logs you into twitter

Użytkownik zboras edytował ten post 14 czerwca 2018 - 18:43

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#313 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 14 czerwca 2018 - 18:54

Dziękuje działa!

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#314 michalniusz

michalniusz
  • 293 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 czerwca 2018 - 06:47

Netflix działa poprawnie.

Beta na iPhone 5s i niestety nie da rady zalogować się do Netflixa.

Na innych urządzeniach z tymi samymi login/pass wchodzi.

 

...i ktoś wcześniej pisał, ale u mnie też telefon się mocno zgrzał... świeżutki iOS + potem update do bety... i zrobił się grzejnik :( (pomimo świeżej baterii)


MacBookPro 13,3"  |  iPhone 5 | iPhone 7


#315 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 15 czerwca 2018 - 10:31

Uwaga na aktualizacje Messengera, po zaczęło wywalać aplikacje, ale tylko gdy już była wcześniej otwarta i jest w pamięci. Po ponownym włączeniu działa, ale gdy wyjdziemy i chcemy włączyć ponownie znów wywala. I tak w kółko.

 

 

 

Netflix u mnie też nie działa, także chyba szykuję się powrót do 11  <_<  Jak to zrobić, żeby nie utracić danych, które doszły przez ten tydzień na 12? Bo kopii zapasowej z 12 nie przywrócę na 11.


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#316 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 15 czerwca 2018 - 11:01

Messenger wywala po aktualizacji za to Netflix chodzi u mnie bez problemu, Twitter, zalogował się ok ale nie ładuje nowych twettów

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#317 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 15 czerwca 2018 - 11:49

Okej Messenger wywala też na ios11, więc to chyba wina samej apki, a nie iOS'a. No to chyba wracam znów na 12 xd Chociaż może spróbuje zainstalować jeszcze raz Messengera. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#318 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 czerwca 2018 - 12:29

U mnie to samo z yanosikiem. Różne kombinacje robiłem i raz załapało a teraz lipa za każdym razem. Dziś jak na złości do tego mapy pokazywały mi pozycję z dooopy;).

 

Odpisali z yanosika na moje zgłoszenie, coś w stylu-  Opisany problem został zdiagnozowany, aktualnie trwają pracę mające na celu rozwiązanie tej kwestii.

 

To się nazywa dobra obsługa klienta:). 


Użytkownik busaba edytował ten post 15 czerwca 2018 - 12:31

MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#319 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 15 czerwca 2018 - 16:16

Też mam problemy z messengerem po aktualizacji. Raz normalnie wchodzi, raz wywala.. Do tego tak jak ktoś opisywał wywala yanosika. Szkoda, że jest problem z aplikacjami z których często korzystam. W dodatku gps też sobie chodzi jak chcę :D poczekam do poniedziałkowej aktualizacji, jeśli nie naprawią, to chyba czas na powrót, a szkoda bo zapowiadało się tak pięknie :D 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#320 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 15 czerwca 2018 - 16:17

Akurat Messengera wywala teraz wszędzie niezależnie od systemu, na 11 jest to samo. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#321 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 czerwca 2018 - 16:57

Właśnie zauważyłem ze jest aktualizacja mesengera wiec po waszych wpisach nie aktualizuje. U mnie działa bez zarzutu :)

iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#322 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 czerwca 2018 - 17:25

Odpisali z yanosika na moje zgłoszenie, coś w stylu-  Opisany problem został zdiagnozowany, aktualnie trwają pracę mające na celu rozwiązanie tej kwestii.

 

To się nazywa dobra obsługa klienta:). 

 

Mi przysłali to samo, generalnie mają olew, zrobią swoje dadzą update, będzie działać, ale nie żeby ich to obchodziło.


 Only Apple 

#323 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 15 czerwca 2018 - 18:51

Po powrocie na 11, przywróceniu kopii zapasowej i znów zainstalowaniu 12 Netflix zaczął działać  :P  Jeszcze tylko niech ogarną Messengera i yanosika i będzie spoko. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#324 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 15 czerwca 2018 - 19:51

Messenger właśnie chyba naprawili, była teraz jakaś aktualizacja.

#325 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 15 czerwca 2018 - 21:02

Faktycznie.. :D działa już bez problemu :)


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych