Dla mnie beta jest tak bezproblemowa, że nie wracam do 11. Nie ma po co - to z czego korzystam działa dobrze.

iOS 12.* – dyskusja.
#301
Napisano 14 czerwca 2018 - 11:29
- zboras lubi to
#302
Napisano 14 czerwca 2018 - 11:36
U mnie większość też działa dobrze, to co nie działa w 100% - trudno, byłem świadomy decydując się na betę.
Piszę tylko w celach informacyjnych
- towal lubi to
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#303
Napisano 14 czerwca 2018 - 12:00
Otóż to majfrendzie z sąsiedniego miasta. To co nie działa to są mikro niedogodności - a mówimy o pierwszej becie, zamkniętej póki co dla deweloperów. To wydaje się, aż nieprawdopodobne, po tym co nam w ostatnim czasie serwowali deweloperzy Apple, żeby iOS mógł tak świetnie działać. Miałem problem z apką Synology, zrestartowałem telefon - działa wyśmienicie
#304
Napisano 14 czerwca 2018 - 14:17
#305
Napisano 14 czerwca 2018 - 14:29
#306
Napisano 14 czerwca 2018 - 14:34
Uwaga na aktualizację Yanosika, wywala po włączeniu. Stara wersja do dzisiaj działała bez problemu, zamiast poprawić to ubili.
U mnie wywalił tylko raz. Po ponownym uruchomieniu działa.
McBook Pro 15" Touch Bar / iPhone 11 Pro / iPad 11 Pro LTE / Apple Watch 5 SS
#307
Napisano 14 czerwca 2018 - 14:36
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#308
Napisano 14 czerwca 2018 - 14:37
Działa komuś Netflix na 12? U mnie wywala za każdym razem, że błędne hasło lub mail mimo, że wpisuję poprawne dane.
Netfix działa, na iPad Pro 10,5 i iP X więc to nie koniecznie sama apka.
U mnie wywalił tylko raz. Po ponownym uruchomieniu działa.
Nic nie dało zabicie, reset, po tej aktualizacji u mnie już nie odpalę. Zgłosiłem im, poczekamy może szybko poprawkę wrzucą.
#309
Napisano 14 czerwca 2018 - 15:43
#310
Napisano 14 czerwca 2018 - 16:58
Testowo zaktualizowałem iPada i to kwiczy, leży i nie działa.
#311
Napisano 14 czerwca 2018 - 17:04
Uwaga na aktualizację Yanosika, wywala po włączeniu. Stara wersja do dzisiaj działała bez problemu, zamiast poprawić to ubili.
U mnie to samo z yanosikiem. Różne kombinacje robiłem i raz załapało a teraz lipa za każdym razem. Dziś jak na złości do tego mapy pokazywały mi pozycję z dooopy;).
@DawPi
Tak. Działa bez problemu
- 5b46927ee6 lubi to
#312
Napisano 14 czerwca 2018 - 18:43
Jest sposób z tłittera, jeden gość mi doradził i faktycznie zalogowało mnie w aplikacji:Czy komuś udało się zalogować na nowo? Przeinstalowałem Twittera i nie mogę sie zalogować.
Download periscope from AppStore log in via your twitter user and password and it logs you into twitter
Użytkownik zboras edytował ten post 14 czerwca 2018 - 18:43
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#313
Napisano 14 czerwca 2018 - 18:54
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#314
Napisano 15 czerwca 2018 - 06:47
Netflix działa poprawnie.
Beta na iPhone 5s i niestety nie da rady zalogować się do Netflixa.
Na innych urządzeniach z tymi samymi login/pass wchodzi.
...i ktoś wcześniej pisał, ale u mnie też telefon się mocno zgrzał... świeżutki iOS + potem update do bety... i zrobił się grzejnik (pomimo świeżej baterii)
MacBookPro 13,3" | iPhone 5 | iPhone 7
#315
Napisano 15 czerwca 2018 - 10:31
Uwaga na aktualizacje Messengera, po zaczęło wywalać aplikacje, ale tylko gdy już była wcześniej otwarta i jest w pamięci. Po ponownym włączeniu działa, ale gdy wyjdziemy i chcemy włączyć ponownie znów wywala. I tak w kółko.
Netflix u mnie też nie działa, także chyba szykuję się powrót do 11 Jak to zrobić, żeby nie utracić danych, które doszły przez ten tydzień na 12? Bo kopii zapasowej z 12 nie przywrócę na 11.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
#316
Napisano 15 czerwca 2018 - 11:01
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#317
Napisano 15 czerwca 2018 - 11:49
Okej Messenger wywala też na ios11, więc to chyba wina samej apki, a nie iOS'a. No to chyba wracam znów na 12 xd Chociaż może spróbuje zainstalować jeszcze raz Messengera.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
#318
Napisano 15 czerwca 2018 - 12:29
U mnie to samo z yanosikiem. Różne kombinacje robiłem i raz załapało a teraz lipa za każdym razem. Dziś jak na złości do tego mapy pokazywały mi pozycję z dooopy;).
Odpisali z yanosika na moje zgłoszenie, coś w stylu- Opisany problem został zdiagnozowany, aktualnie trwają pracę mające na celu rozwiązanie tej kwestii.
To się nazywa dobra obsługa klienta:).
Użytkownik busaba edytował ten post 15 czerwca 2018 - 12:31
#319
Napisano 15 czerwca 2018 - 16:16
Też mam problemy z messengerem po aktualizacji. Raz normalnie wchodzi, raz wywala.. Do tego tak jak ktoś opisywał wywala yanosika. Szkoda, że jest problem z aplikacjami z których często korzystam. W dodatku gps też sobie chodzi jak chcę poczekam do poniedziałkowej aktualizacji, jeśli nie naprawią, to chyba czas na powrót, a szkoda bo zapowiadało się tak pięknie
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#320
Napisano 15 czerwca 2018 - 16:17
Akurat Messengera wywala teraz wszędzie niezależnie od systemu, na 11 jest to samo.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
#321
Napisano 15 czerwca 2018 - 16:57

iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#322
Napisano 15 czerwca 2018 - 17:25
Odpisali z yanosika na moje zgłoszenie, coś w stylu- Opisany problem został zdiagnozowany, aktualnie trwają pracę mające na celu rozwiązanie tej kwestii.
To się nazywa dobra obsługa klienta:).
Mi przysłali to samo, generalnie mają olew, zrobią swoje dadzą update, będzie działać, ale nie żeby ich to obchodziło.
#323
Napisano 15 czerwca 2018 - 18:51
Po powrocie na 11, przywróceniu kopii zapasowej i znów zainstalowaniu 12 Netflix zaczął działać Jeszcze tylko niech ogarną Messengera i yanosika i będzie spoko.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
#324
Napisano 15 czerwca 2018 - 19:51
#325
Napisano 15 czerwca 2018 - 21:02
Faktycznie.. działa już bez problemu
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych