Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AW3 nie włącza się podłączony do ładowania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 quantyzator

quantyzator
  • 51 postów

Napisano 12 kwietnia 2018 - 21:09

Witam.

Po ostatniej aktualizacji zegarek nie włącza się podłączony do ładowania - przez cały czas świeci się bardzo jasno logo nadgryzionego jabłka ale nic się nie dzieje po odłączeniu ładowania i wymuszeniu resetu poprzez przytrzymanie koronki i przycisku  Watch normalnie się uruchamia.

Podobnie dzieje się przy wyłączeniu zegarka zarówno ręcznie jak również przy wyczerpaniu baterii.

Też tak macie ? jest na to jakaś rada ? - oddać do serwisu czy czekać na aktualizację ?

Z góry dziękuję za pomoc.



#2 Marcin368

Marcin368
  • 5 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 kwietnia 2018 - 20:31

Witam,
Mam ten sam problem
Lądowałem zegarek parokrotnie po aktualizacji i było Ok!!
Dziś w ciągu dnia mi się całkowicie rozładował i wtrakcie ładowania wyświetla się logo Apple

#3 quantyzator

quantyzator
  • 51 postów

Napisano 14 kwietnia 2018 - 16:00

Witam,
Mam ten sam problem
Lądowałem zegarek parokrotnie po aktualizacji i było Ok!!
Dziś w ciągu dnia mi się całkowicie rozładował i wtrakcie ładowania wyświetla się logo Apple

Niech trochę poleży w ładowarce a potem odłącz go od ładowania i przyciśnij i przytrzymaj przez 10 s koronkę i przycisk powinien się zrestartować i normalnie uruchomić u mnie taki sposób zadziałał.



#4 Marcin368

Marcin368
  • 5 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 kwietnia 2018 - 17:46

Niech trochę poleży w ładowarce a potem odłącz go od ładowania i przyciśnij i przytrzymaj przez 10 s koronkę i przycisk powinien się zrestartować i normalnie uruchomić u mnie taki sposób zadziałał.


Rano po całonocnym ładowaniu i zastosowaniu resetu - łaskawie się włączył

#5 marzenatoja123

marzenatoja123
  • 5 postów

Napisano 16 kwietnia 2018 - 21:55

Rano po całonocnym ładowaniu i zastosowaniu resetu - łaskawie się włączył

 

Jaki masz model tego zegarka. Sam zastanawiam się nad zakupem no i nie wiem. 
Polecasz swój. 



#6 MaciekSlaskPL

MaciekSlaskPL
  • 31 postów

Napisano 14 maja 2018 - 08:19

Dwa różne modele mam. To samo. Dziennie reset wymagany od ostatniej aktualizacji. Z tym, że seria1 dzisiaj resetowana z pięć razy i nie chce zaskoczyć.

Testowane na dwóch ładowarkach. Jedna podpięta pod kompa druga do sieci.

 



#7 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 14 maja 2018 - 09:22

u mnie przy ładowaniu jest ok., ale faktycznie przy aktualizacji miałam podobny problem. Myślę, że to problem softu.


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych