Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

AW3 nie włącza się podłączony do ładowania


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 quantyzator

quantyzator
  • 51 posts

Posted 12 April 2018 - 21:09

Witam.

Po ostatniej aktualizacji zegarek nie włącza się podłączony do ładowania - przez cały czas świeci się bardzo jasno logo nadgryzionego jabłka ale nic się nie dzieje po odłączeniu ładowania i wymuszeniu resetu poprzez przytrzymanie koronki i przycisku  Watch normalnie się uruchamia.

Podobnie dzieje się przy wyłączeniu zegarka zarówno ręcznie jak również przy wyczerpaniu baterii.

Też tak macie ? jest na to jakaś rada ? - oddać do serwisu czy czekać na aktualizację ?

Z góry dziękuję za pomoc.



#2 Marcin368

Marcin368
  • 5 posts
  • SkądWarszawa

Posted 13 April 2018 - 20:31

Witam,
Mam ten sam problem
Lądowałem zegarek parokrotnie po aktualizacji i było Ok!!
Dziś w ciągu dnia mi się całkowicie rozładował i wtrakcie ładowania wyświetla się logo Apple

#3 quantyzator

quantyzator
  • 51 posts

Posted 14 April 2018 - 16:00

Witam,
Mam ten sam problem
Lądowałem zegarek parokrotnie po aktualizacji i było Ok!!
Dziś w ciągu dnia mi się całkowicie rozładował i wtrakcie ładowania wyświetla się logo Apple

Niech trochę poleży w ładowarce a potem odłącz go od ładowania i przyciśnij i przytrzymaj przez 10 s koronkę i przycisk powinien się zrestartować i normalnie uruchomić u mnie taki sposób zadziałał.



#4 Marcin368

Marcin368
  • 5 posts
  • SkądWarszawa

Posted 14 April 2018 - 17:46

Niech trochę poleży w ładowarce a potem odłącz go od ładowania i przyciśnij i przytrzymaj przez 10 s koronkę i przycisk powinien się zrestartować i normalnie uruchomić u mnie taki sposób zadziałał.


Rano po całonocnym ładowaniu i zastosowaniu resetu - łaskawie się włączył

#5 marzenatoja123

marzenatoja123
  • 5 posts

Posted 16 April 2018 - 21:55

Rano po całonocnym ładowaniu i zastosowaniu resetu - łaskawie się włączył

 

Jaki masz model tego zegarka. Sam zastanawiam się nad zakupem no i nie wiem. 
Polecasz swój. 



#6 MaciekSlaskPL

MaciekSlaskPL
  • 31 posts

Posted 14 May 2018 - 08:19

Dwa różne modele mam. To samo. Dziennie reset wymagany od ostatniej aktualizacji. Z tym, że seria1 dzisiaj resetowana z pięć razy i nie chce zaskoczyć.

Testowane na dwóch ładowarkach. Jedna podpięta pod kompa druga do sieci.

 



#7 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 posts

Posted 14 May 2018 - 09:22

u mnie przy ładowaniu jest ok., ale faktycznie przy aktualizacji miałam podobny problem. Myślę, że to problem softu.


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users