Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Centrum Serwisowe Apple. Miał ktoś do czynienia?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#26 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 20 marca 2019 - 10:25

Jak jest naprawdę luźny i uznają to jako wadę to dostaniesz inny telefon(pewnie refub), nie będą tego naprawiać.


Ostatnio mi wymienili w ip8 przełącznik i ekran mimo że usterka w ogóle tego nie dotyczyła tak więc tym bardziej jeśli usterka dotyczy przełącznika i poszło do centrum to go wymienią pewnie.

#27 catch_a

catch_a
  • 44 postów

Napisano 22 marca 2019 - 17:21

A możesz zacytować dokładnie to co napisano Ci w dokumencie (i czy napisał to lokalny serwis czy centrum serwisowe Apple ) ?

Z racji, że nie odbierałem go, to nie oczekiwałem dokumentów. Odczytano mi, że według centrum serwisowego "opisane problemy nie zostały zaobserwowane".

A dziś informacja o "gwarancyjnej wymianie uszkodzonych części. Urządzenie posiada nowy numer seryjny: xxx ". Numer modelu z M na początku.


Użytkownik catch_a edytował ten post 22 marca 2019 - 17:47


#28 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 22 marca 2019 - 18:48

Z racji, że nie odbierałem go, to nie oczekiwałem dokumentów. Odczytano mi, że według centrum serwisowego "opisane problemy nie zostały zaobserwowane".

A dziś informacja o "gwarancyjnej wymianie uszkodzonych części. Urządzenie posiada nowy numer seryjny: xxx ". Numer modelu z M na początku.

Czyli wymienili Ci na nowy telefon. 



#29 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 marca 2019 - 22:09

Dostałem informację z serwisu autoryzowanego do którego oddawałem telefon, że urządzenie już wróciło z Centrum Serwisowego i jest do odbioru. Nie stwierdzono usterki! Co w takiej sytuacji mogę zrobić, czy mogę cokolwiek? Luźny przycisk jest ewidentny...

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#30 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 25 marca 2019 - 23:47

Dostałem informację z serwisu autoryzowanego do którego oddawałem telefon, że urządzenie już wróciło z Centrum Serwisowego i jest do odbioru. Nie stwierdzono usterki! Co w takiej sytuacji mogę zrobić, czy mogę cokolwiek? Luźny przycisk jest ewidentny...

Przede wszystkim sprawdź obecny stan przełącznika. CSA mogło nie stwierdzić usterki opisanej przez ASA (usterka źle opisana, nie występuje lub nie jest objęta gwarancją - np. usterka o charakterze kosmetycznym: luz jest ale nie wpływa negatywnie na funkcje telefonu albo poprawili i już działa ok.).

Dopiero jak poznasz szczegóły odmowy naprawy gwarancyjnej możesz negocjować coś z infolinią.


Użytkownik bee3 edytował ten post 25 marca 2019 - 23:48

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#31 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 26 marca 2019 - 11:48

Czyli odebrać telefon z serwisu, skontaktować się z infolinią i czekać na rozwój sytuacji?
Chyba sprawdzę ten telefon od stóp do głów.
Czy jest sens aby telefon oddawać do innego serwisu? Aktualnie w pobliżu mam dostępne Cortland, iSpot i iMad?
Korzystałem z tego pierwsze i mimo wszystko nie mogę złego słowa o nich powiedzieć. Zresztą same aktualizacje statusów przebiegały bardzo szybko i tak na prawdę od oddania do dzisiaj minęło niewiele ponad tydzień, co w porównaniu do serwisu Samsunga brzmi jak Premium.
Dziękuję

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#32 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 marca 2019 - 14:35

Czyli odebrać telefon z serwisu, skontaktować się z infolinią i czekać na rozwój sytuacji?
Chyba sprawdzę ten telefon od stóp do głów.
Czy jest sens aby telefon oddawać do innego serwisu? Aktualnie w pobliżu mam dostępne Cortland, iSpot i iMad?
Korzystałem z tego pierwsze i mimo wszystko nie mogę złego słowa o nich powiedzieć. Zresztą same aktualizacje statusów przebiegały bardzo szybko i tak na prawdę od oddania do dzisiaj minęło niewiele ponad tydzień, co w porównaniu do serwisu Samsunga brzmi jak Premium.
Dziękuję

 

Wyślij do Serwis.Me, najlepszy serwis w Polsce jak dla mnie na tę chwilę. Zawsze dla mnie Cortland był faworytem na przestrzeni wszystkich lat mojej przygody z Apple ale obecnie wspomniany serwis z Krakowa to faworyt.



#33 catch_a

catch_a
  • 44 postów

Napisano 28 marca 2019 - 17:46

Ciekawa sytuacja.
Dopiero teraz wybrałem się po swoje urządzenie. No i mała niespodzianka. Nowy numer seryjny..a w dłoniach jakby mój stary egzemplarz, tylko wyczyszczony.. Zgodnie z dokumentacją z centrum serwisowego wymieniono w nim dosłownie wszystko w środku - płyta główna, aparaty, wyświetlacz, mikrofon, głośnik, złącze ładowarki, bateria itd. Ta sama pozostała jedynie ramka dookoła urządzenia - to właśnie po mikroskopijnym przetarciu na niej poznałem, że to "mój". Usunięto wszystko, co zgłosiłem poza luźnym przełącznikiem wyciszania w trybie cichy. - stwierdzono brak takiej usterki, chociaż ewidentnie jest.
Nie rozumiem trochę tej sytuacji. Jednak anglojęzyczny konsultant sprawdził dokumentację w systemie i bez problemu odświeżył mi gwarancję na kolejny rok. Zapewnił jednocześnie, że na całe urządzenie, a nie 90 ileś % części. Może Apple ma już dosyć wymiany na zupełnie nowe urządzenia, tylko sięga na półkę po poszczególne części, skoro mnie dano wszystko poza ramką i jej przyciskami, zamiast po prostu całego zupełnie nowego.


Użytkownik catch_a edytował ten post 28 marca 2019 - 18:02


#34 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 marca 2019 - 08:44

Już kilka miesięcy temu pisałem, że iPhony są teraz normalnie naprawiane. W szczególności 7 i 8. Wymieniane są płyty główne, baterie, kamery, obudowy, ekrany, głośniki itd. W zależności od tego co jest uszkodzone.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#35 catch_a

catch_a
  • 44 postów

Napisano 13 kwietnia 2019 - 20:50

Już kilka miesięcy temu pisałem, że iPhony są teraz normalnie naprawiane. W szczególności 7 i 8. Wymieniane są płyty główne, baterie, kamery, obudowy, ekrany, głośniki itd. W zależności od tego co jest uszkodzone.

No zgadza się, tylko moje zgłoszenie obejmowało 10-15% wymienionych części (czyli wszystkiego poza ramką z włącznikiem i przełącznikiem wyciszania). Reszta była w pełni sprawna. Stąd zaskoczenie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych