Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Blokada iCloud - z czym to się je?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 shardx

shardx
  • 1 postów

Napisano 26 marca 2018 - 14:44

Cześć !

Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli temat umieściłem w złym dziale albo był już przerabiany, ale jestem tu nowy i nie do końca ogarniam forum :) 

Jestem nowy w temacie iPhone'ów ogólnie i mam do Was kilka pytań o iCloud. W dużym skrócie, ostatnio zacząłem szukać 5S'a, dawcy płyty głównej, i natknąłem się na mnóstwo telefonów opisanych jako "zablokowane w iCloud", "niewylogowane z iCloud" i tak dalej.

Poczytałem trochę w sieci i z tego co rozumiem, to konto z telefonu usuwa się automatycznie, jeśli jego posiadacz usunie go z poziomu komputera (lub ogólniej, ze swojego konta iC). Skoro tak, to czy jest jakaś możliwość kontaktu z "pierwotnym" właścicielem telefonu w celu odłączenia telefonu od jego konta? Czy z telefonu z czyimś kontem można w ogóle swobodnie korzystać? 

Z góry dzięki za rozjaśnienie tematu :) 



#2 nuggie

nuggie
  • 249 postów

Napisano 26 marca 2018 - 21:33

Telefony z "zablokowanym icloudem" to te, gdzie nie można dotrzeć do właściela z różnych powodów.... zguba/kradzież... 



#3 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 27 marca 2018 - 08:21

Po pierwsze, jeżeli byłaby możliwość kontaktu, nikt by zablokowanych nie sprzedawał :D

I należy dodać, że telefon z blokadą iCloud może posłużyć co najwyżej jako podstawka pod kubek lub przycisk do papieru.

Jest zablokowany, zaszyfrowany, nic z niego nie wydostaniesz i nie da się na nim nic uruchomić, poza ekranem z prośbą o podanie loginu i hasła iCloud właściciela.


Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#4 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 27 marca 2018 - 08:24

Może jeszcze być dawcą części.