Wróciłem dziś do iPhone (6s 64 gb najnowszy iOS) i mam taki problem. Założyłem nowe apple id , na starym tez jest to samo.
Najpierw ze nie można kupić a potem brak połączenia. Na starym apple id jeden zakup przeszedł a potem się dzieje to samo. Przywracałem ustawienia fabryczne przed zmiana kont.
Nie wiem co jest nie tak i jak to rozwiązać.
Bank / karta na pewno ok.
Bez znaczenia czy WIFI czy LTE
Założyłem z ciekawości kolejne ID i z iTunes dwa zakupy przeszły, ale w aplikacji już nie. Co ciekawe nie ma blokad na te zakupy. A w banku mi powiedzieli, że Apple robi blokady i zaraz ze zdejmuje...
Nie ma znaczenia w jakiej apce zakupy, o dziwo zakupy w samym App Store przechodzą i apki sie pobieraja ale nie ma blokad danych kwot wg,
Sprawdzałem karty Visa i MC różnych banków.
Jeżeli zły dział to z góry przepraszam.
Screen
Edited by Kamil Rakoczy, 24 March 2018 - 22:13.