Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można było sfinalizować [..]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kamil Rakoczy

Kamil Rakoczy
  • 5 postów

Napisano 24 marca 2018 - 22:12

 Wróciłem dziś do iPhone (6s 64 gb najnowszy iOS)  i mam taki problem. Założyłem nowe apple id , na starym tez jest to samo. 

Najpierw ze nie można kupić a potem brak połączenia. Na starym apple id jeden zakup przeszedł a potem się dzieje to samo. Przywracałem ustawienia fabryczne przed zmiana kont.

Nie wiem co jest nie tak i jak to rozwiązać.
Bank / karta na pewno ok.

 

Bez znaczenia czy WIFI czy LTE

 

Założyłem z ciekawości kolejne ID i z iTunes dwa zakupy przeszły, ale w aplikacji już nie. Co ciekawe nie ma blokad na te zakupy. A w banku mi powiedzieli, że Apple robi blokady i zaraz ze zdejmuje...

 

 

Nie ma znaczenia w jakiej apce zakupy, o dziwo zakupy w samym App Store przechodzą i apki sie pobieraja ale nie ma blokad danych kwot wg, 

Sprawdzałem karty Visa i MC różnych banków. 

Jeżeli zły dział to z góry przepraszam. 

Screen

 

 

295413972_qnwhxrr.jpg

 

295125422_qnwhxrx.jpg


Użytkownik Kamil Rakoczy edytował ten post 24 marca 2018 - 22:13





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych