Mam dokładnie ten sam problem i nie wiem czy jest sens wymieniać ten telefon czy nie. Obawiam się czy kolejny nie będzie mieć tej samej wady lub nawet gorszej.
Też inna kwestia czy ten problem wyświetlania będzie się powiekszać z czasem czy nie? Nie uśmiecha mi się zostawiać telefonu w serwisie ( to moje ciągłe narzędzie pracy - bez iphona jak bez ręki ) czekając albo na nowy telefon z pudelka czy by wymieniali ekran - mam złe doświadczenia oddając tel do serwisu gdzie go otwierają i składają. Zawsze generowało to u mnie kolejne nowe problemy ze sprzętem...
Tak się składa, że za niecałe dwa tygodnie będę na weekend w Paryżu i nie wiem czy iść do Apple Stora próbować by wymienili mi tel od ręki czy to bardziej skomplikowana sprawa...
Iphone X niejednolite szare tła
#26
Napisano 10 kwietnia 2018 - 08:59
MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports), iPhone X (256 GB Silver), iPad Air 2 (256 GB Gold), Apple Watch, Apple TV
#27
Napisano 10 kwietnia 2018 - 14:55
Może trafiałeś na gorsze serwisy? Ludzie oddają X'y i jakoś nie mają problemów z wymianą z tego co widzę. Jeśli ci to nie przeszkadza poczekaj i spróbuj oddać w Paryżu. Jak przeszkadza to oddaj i tyle. Słaba to opcja ale co zrobić.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#28
Napisano 13 kwietnia 2018 - 15:29
Sprawa załatwiona! Byłem ze swoim problemem w iMad w Warszawie, w dniu wczorajszym o 14:30.
Zabrali telefon tłumacząc, że są dwie opcje - albo wymiana panelu OLED (co może być rozwiązane tego samego dnia lub następnego) albo odsyłają telefon do Producenta ( gdzie dokładnie nie wiem ) i w przeciągu 5 dni roboczych dostane nowy z wymiany. Wszystko zależy od wyniku testu diagnostycznego (trwającego 3 godziny).
Dzisiaj o 8 rano już dostałem SMSa (a pracują oficjalnie od 10 rano), że naprawa zakończona i zapraszają do salonu po odbiór urządzenia.
Sprawdziłem na szybko w mailu jaki jest opis rozwiązania sprawy i było "Wymiana panelu OLED".
Około 10:30 odebrałem urządzenie i powiedzieli mi, że testy diagnostyczne wykazały nieprawidłowości w wyświetlaniu panelu i odpowiedź weryfikacyjna była jasna, że należy wymienić sam panel na nowy.
Po wymianie zapytałem ich czy dużo mają takich przypadków z błednie działającymi wyświetlaczami w X'ach. Odpowiedziali, że na samym początku kiedy X miał premiere było tego trochę, teraz rzadziej. (Mój model został wyprodukowany w styczniu 2018)
Gdy wróciłem do domu i tylko zgrałem kopie z iClouda na tyle by telefon się uruchomił zacząłem sprawdzać jaka jest różnica.
Muszę wam powiedzieć, że problem z wyświetlaniem jakiś dalej występuje natomiast jest to niebo a ziemia porównując ze stanem wcześniejszym.
Skoro ponoć diagnozowali ekran również po wymianie, to najprawdopodobniej występujące nierówności są "na poziomie tolerancji"
Dla porównania dodaje zdjęcia przed wymianą (szare tło 10%) i dwa po wymianie ( to samo szare tło 10% i najciemniejsze 3%, na którym już delikatnie widać jaśniejsze przebicie na górze ekranu - natomiast nie przeszkadza to w użytkowaniu telefonu)
Ze swojej strony mogę powiedzieć jeszcze tyle, że iMad przywrócił mi wiarę w sprawne i szybkie wykonywanie serwisów. Posiadają sprzęt bezpośrednio od producenta i nie ma ryzyka, że ktoś wrzuci wam jakiś zamiennik.
Załączone pliki
MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports), iPhone X (256 GB Silver), iPad Air 2 (256 GB Gold), Apple Watch, Apple TV
#29
Napisano 13 kwietnia 2018 - 16:19
U mnie po wymianie jest również bardzo dobrze. W dzień jest to w ogóle niewidoczne, wieczorami też. Tło jest w końcu jednolite.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#30
Napisano 13 kwietnia 2018 - 18:09
A ja zrobiłam backup swojego i szykuję go na wycieczkę do serwisu. Cały czas miałam nadzieję, że o tym zapomnę (albo że mi przestanie to przeszkadzać). Okazało się, że ten ekran ma dużo wad:
- zaróżowienia po odchyleniu telefonu
- niejednolite zazielenione tła
- drobne paseczki na całej powierzchni ekranu (tzw. banding)
Tak to widzi drugi X:
Dzisiaj odebrałam telefon. Było tak, jak w cytacie. Teraz podsumowanie - miałam wymieniony przedni panel. Róż jak był, tak dalej jest. Ekran w ciemnych pomieszczeniach wygląda tak:
Zdjęcia robiłam drugim X. Jasność to górny kraniec tego słoneczka. Powiedzcie, że nie ma tragedii... Po tym, jak były problemy z odebraniem paczki przez kuriera (zabrał po interwencji telefonicznej w kolejny dzień roboczy), niekoniecznie mam ochotę na bujanie się z nimi... Jeszcze będę sprawdzać wieczorem w całkowitej ciemności, bo teraz robiłam to w ciemnym pomieszczeniu bez okna.
Użytkownik Zireael edytował ten post 13 kwietnia 2018 - 18:10
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#31
Napisano 13 kwietnia 2018 - 20:26
Znowu z jakiegoś powodu nie mogę drugi raz edytować posta, więc proszę o wyrozumiałość .
Przyjrzałam się temu jeszcze raz, na zimno i w absolutnej ciemności. I w tych warunkach w zegarze nic nie widać. Porównałam też te zdjęcia ze stanem faktycznym - są przerysowane. Na tym przeklętym tle jest różnica w prawym dolnym rogu (różna w zależności od kąta patrzenia), ale nie na tyle duża, żeby rozpoczynać kolejne wyprawy do serwisu. W każdym razie jest lepiej niż było, nie ma zieleni (jest tylko lekkie rozjaśnienie) - postanowiłam więc to zostawić. Niestety OLED-y nie są idealne i ten ekran chyba będzie mi pasował . Zresztą, jakby co to są wyjścia z tej sytuacji . W każdym razie swój temat uważam za zakończony.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych