Cześć,
Mam problem z zalogowaniem się do iTunes i App Store. W momencie pierwszego uruchomienia AppleTV wybrałem opcję, żeby zaczytał informacje z telefonu komórkowego, autoryzowałem urządzenia, położyłem iPhone na AppleTV i wgrało się konto do iCloud ale już do iTunes nie. Wspomnę, że obydwie usługi mam postawione na tym samym haśle. I teraz tak:
- ustawiałem aktualny czas na routerze
- wyłączyłem 2-krokową weryfikację logowania na apple ID
- puściłem ruch wejścia/wyjścia na porcie 123 do Network Time Protocol (NTP)
Hasło sprawdzałem - poprawne podaję - zarówno do iTunes jak i iCloud loguję się bez problemu na macbooku. Problem jest z zalogowaniem się na AppleTV.
Druga metoda - czyli wpisywanie ustawień konfiguracyjnych z palca - przeszła bez problemu, do momentu logowania się do konta - tutaj pierwsze logowanie poszło bez problemu (iCloud), zatrzymałem się na drugim - do iTunes i App Store.
Co ciekawe w ustawieniach konta widać wyraźnie, że zczytał mi dostęp do iCloud i Game Center ale już do iTunes i App Store się nie połączył.
System AppleTV zaktualizowany do najnowszej wersji dostępnej na 31.01.2018.
Proszę Was o pomoc, bo już zgłupiałem gdzie szukać odpowiedzi...
Reset urządzenia przez macbooka z poziomu aplikacji iTunes ?
~edytka: Dobra -- zgłupiałem już... ani razu nie zalogowało mi się z poziomu ustawień KONTA ale jak podpiąłem bibliotekę muzyczną iTunes i zalogowałem się - wszedłem do iTunes i App Store - po wybraniu rzeczy do ściągnięcia - zapytało o hasło - podałem - i zaskoczyło... jakoś inaczej niż normalnie... powiedźcie mi proszę czy na AppleTV 4 (model softu tvOS 11.2.5) można już korzystać z włączoną opcją w Apple ID odnośnie logowania 2-etapowego ?
~edytka2: Teraz odkryłem, że w App Store aplikacji mam podział na rzeczy bezpłatne i rzeczy, które muszę autoryzować. Wyskoczył mi monit o simpin karty debetowej podpiętej do systemu i oczywiście prośba o wpisanie hasła - nie poszło, z cztery próby i ch*j... ma ktoś jakiś pomysł? Czy ja jestem zalogowany do usługi czy nie, bo już zgłupiałem (...) Mam wyłączony monit o podawanie hasła przy zakupach aplikacji (Apple TV) a jednak pomimo, że jestem zalogowany - pyta o hasło i nie przepuszcza dalej... W iTunes mam dostęp do subskrypcji, więc tutaj jestem zalogowany ale do Apple ID chyba mam jakiś problem na App Store... Jakieś pomysły ???
Użytkownik circos edytował ten post 31 stycznia 2018 - 21:20