Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple TV 4 - Problem z zalogowaniem się do iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 circos

circos
  • 462 postów
  • Skąd

Napisano 31 stycznia 2018 - 20:31

Cześć,

Mam problem z zalogowaniem się do iTunes i App Store. W momencie pierwszego uruchomienia AppleTV wybrałem opcję, żeby zaczytał informacje z telefonu komórkowego, autoryzowałem urządzenia, położyłem iPhone na AppleTV i wgrało się konto do iCloud ale już do iTunes nie. Wspomnę, że obydwie usługi mam postawione na tym samym haśle. I teraz tak:

 

- ustawiałem aktualny czas na routerze

- wyłączyłem 2-krokową weryfikację logowania na apple ID

- puściłem ruch wejścia/wyjścia na porcie 123 do Network Time Protocol (NTP)

 

Hasło sprawdzałem - poprawne podaję - zarówno do iTunes jak i iCloud loguję się bez problemu na macbooku. Problem jest z zalogowaniem się na AppleTV.

 

Druga metoda - czyli wpisywanie ustawień konfiguracyjnych z palca - przeszła bez problemu, do momentu logowania się do konta - tutaj pierwsze logowanie poszło bez problemu (iCloud), zatrzymałem się na drugim - do iTunes i App Store.

 

Co ciekawe w ustawieniach konta widać wyraźnie, że zczytał mi dostęp do iCloud i Game Center ale już do iTunes i App Store się nie połączył.

 

System AppleTV zaktualizowany do najnowszej wersji dostępnej na 31.01.2018.

 

Proszę Was o pomoc, bo już zgłupiałem gdzie szukać odpowiedzi...

Reset urządzenia przez macbooka z poziomu aplikacji iTunes ?


~edytka: Dobra -- zgłupiałem już... ani razu nie zalogowało mi się z poziomu ustawień KONTA ale jak podpiąłem bibliotekę muzyczną iTunes i zalogowałem się - wszedłem do iTunes i App Store - po wybraniu rzeczy do ściągnięcia - zapytało o hasło - podałem - i zaskoczyło... jakoś inaczej niż normalnie... powiedźcie mi proszę czy na AppleTV 4 (model softu tvOS 11.2.5) można już korzystać z włączoną opcją w Apple ID odnośnie logowania 2-etapowego ?

 

~edytka2: Teraz odkryłem, że w App Store aplikacji mam podział na rzeczy bezpłatne i rzeczy, które muszę autoryzować. Wyskoczył mi monit o simpin karty debetowej podpiętej do systemu i oczywiście prośba o wpisanie hasła - nie poszło, z cztery próby i ch*j... ma ktoś jakiś pomysł? Czy ja jestem zalogowany do usługi czy nie, bo już zgłupiałem (...) Mam wyłączony monit o podawanie hasła przy zakupach aplikacji (Apple TV) a jednak pomimo, że jestem zalogowany - pyta o hasło i nie przepuszcza dalej... W iTunes mam dostęp do subskrypcji, więc tutaj jestem zalogowany ale do Apple ID chyba mam jakiś problem na App Store... Jakieś pomysły ???


Użytkownik circos edytował ten post 31 stycznia 2018 - 21:20

there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502


#2 wloczykij2

wloczykij2
  • 120 postów

Napisano 28 lutego 2018 - 12:00

Najlepiej zadzwon na pomoc techniczna apla, bardzo mili i pomocni ludzie. Powinni sprawdzic i wyjasnic dokladnie. Nr jest chyba do Irlandii, ale odzywa sie po polsku od razu. Jak mnie raz rozlaczylo to sami oddzwonili i jeszcze sie zapytali czy wszystko ok ;)


Iphone 4S, 6, SE, Ipad air 2,a teraz 2 XS, macbook pro 2016, macbook 12'' i  atv 4





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych