Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Apple TV 4 - Problem z zalogowaniem się do iTunes


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 circos

circos
  • 462 posts
  • Skąd

Posted 31 January 2018 - 20:31

Cześć,

Mam problem z zalogowaniem się do iTunes i App Store. W momencie pierwszego uruchomienia AppleTV wybrałem opcję, żeby zaczytał informacje z telefonu komórkowego, autoryzowałem urządzenia, położyłem iPhone na AppleTV i wgrało się konto do iCloud ale już do iTunes nie. Wspomnę, że obydwie usługi mam postawione na tym samym haśle. I teraz tak:

 

- ustawiałem aktualny czas na routerze

- wyłączyłem 2-krokową weryfikację logowania na apple ID

- puściłem ruch wejścia/wyjścia na porcie 123 do Network Time Protocol (NTP)

 

Hasło sprawdzałem - poprawne podaję - zarówno do iTunes jak i iCloud loguję się bez problemu na macbooku. Problem jest z zalogowaniem się na AppleTV.

 

Druga metoda - czyli wpisywanie ustawień konfiguracyjnych z palca - przeszła bez problemu, do momentu logowania się do konta - tutaj pierwsze logowanie poszło bez problemu (iCloud), zatrzymałem się na drugim - do iTunes i App Store.

 

Co ciekawe w ustawieniach konta widać wyraźnie, że zczytał mi dostęp do iCloud i Game Center ale już do iTunes i App Store się nie połączył.

 

System AppleTV zaktualizowany do najnowszej wersji dostępnej na 31.01.2018.

 

Proszę Was o pomoc, bo już zgłupiałem gdzie szukać odpowiedzi...

Reset urządzenia przez macbooka z poziomu aplikacji iTunes ?


~edytka: Dobra -- zgłupiałem już... ani razu nie zalogowało mi się z poziomu ustawień KONTA ale jak podpiąłem bibliotekę muzyczną iTunes i zalogowałem się - wszedłem do iTunes i App Store - po wybraniu rzeczy do ściągnięcia - zapytało o hasło - podałem - i zaskoczyło... jakoś inaczej niż normalnie... powiedźcie mi proszę czy na AppleTV 4 (model softu tvOS 11.2.5) można już korzystać z włączoną opcją w Apple ID odnośnie logowania 2-etapowego ?

 

~edytka2: Teraz odkryłem, że w App Store aplikacji mam podział na rzeczy bezpłatne i rzeczy, które muszę autoryzować. Wyskoczył mi monit o simpin karty debetowej podpiętej do systemu i oczywiście prośba o wpisanie hasła - nie poszło, z cztery próby i ch*j... ma ktoś jakiś pomysł? Czy ja jestem zalogowany do usługi czy nie, bo już zgłupiałem (...) Mam wyłączony monit o podawanie hasła przy zakupach aplikacji (Apple TV) a jednak pomimo, że jestem zalogowany - pyta o hasło i nie przepuszcza dalej... W iTunes mam dostęp do subskrypcji, więc tutaj jestem zalogowany ale do Apple ID chyba mam jakiś problem na App Store... Jakieś pomysły ???


Edited by circos, 31 January 2018 - 21:20.

there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502


#2 wloczykij2

wloczykij2
  • 120 posts

Posted 28 February 2018 - 12:00

Najlepiej zadzwon na pomoc techniczna apla, bardzo mili i pomocni ludzie. Powinni sprawdzic i wyjasnic dokladnie. Nr jest chyba do Irlandii, ale odzywa sie po polsku od razu. Jak mnie raz rozlaczylo to sami oddzwonili i jeszcze sie zapytali czy wszystko ok ;)


Iphone 4S, 6, SE, Ipad air 2,a teraz 2 XS, macbook pro 2016, macbook 12'' i  atv 4





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users