Hej, mój ojciec wymieniał ostatnio iPhone 6s, korzystając z usługi bezpieczny telefon w T-Mobile. Otrzymał nowy telefon, nazwa modelu rozpoczyna się na „N" czyli jest to fabrycznie nowe urządzenie. Telefon wymieniany był już po pierwszym roku gwarancji Apple ale nadal na rękojmi T-Mobile. Jaka gwarancja przysługuje mi na ten nowy telefon i kto jest gwarantem? Apple czy T-Mobile z tytułu rękojmi?

Gwarancja po wymianie na nowy przez ubezpieczyciela
#1
Napisano 02 stycznia 2018 - 20:07
#2
Napisano 02 stycznia 2018 - 21:38
iPhone 15 Pro
#3
Napisano 02 stycznia 2018 - 22:26
Masz 90 dni gwarancji producenta + to co jest przewidziane w OWU.
#4
Napisano 02 stycznia 2018 - 23:01
Termin rękojmi biegnie dalej, 2 lata zgodnie z datą zakupu. Z OWU musisz sam się zapoznać, z kolei z oznaczeniami iPhonów możesz zapoznać się tutaj:
https://myapple.pl/p...brycznie-nowego
Bardzo możliwe, że jest 90 dni gwarancji Apple, bo nową gwarancją przyznają, jeśli wymiana nastąpi, korzystając z ich gwarancji. Sprawdź jeszcze w systemach Apple po wpisaniu numeru seryjnego, co pokazuje, choć nie jest to wiążące.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#5
Napisano 03 stycznia 2018 - 01:15
#6
Napisano 03 stycznia 2018 - 02:36
Gdzie można to sprawdzić czy telefon fabrycznie nowy jest czy odnawiany?
Zobacz sobie,tutaj masz wszystko opisane https://myapple.pl/p...ycznie-nowego
Użytkownik iFanatic edytował ten post 03 stycznia 2018 - 02:44
#7
Napisano 03 stycznia 2018 - 03:07
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#8
Napisano 03 stycznia 2018 - 15:26
Ale tutaj mowa o urządzeniu wymienionym z tytułu ubezpieczenia, a nie na gwarancji. Trzeba sprawdzić warunki ubezpieczenia. Nie wiadomo też czy ubezpieczyciel dał nowe urządzenie kupione w tym celu normalnie w sklepie czy wymienił uszkodzony telefon w serwisie autoryzowanym.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#9
Napisano 03 stycznia 2018 - 16:23
Termin rękojmi biegnie dalej, 2 lata zgodnie z datą zakupu. Z OWU musisz sam się zapoznać, z kolei z oznaczeniami iPhonów możesz zapoznać się tutaj:
https://myapple.pl/p...brycznie-nowego
Bardzo możliwe, że jest 90 dni gwarancji Apple, bo nową gwarancją przyznają, jeśli wymiana nastąpi, korzystając z ich gwarancji. Sprawdź jeszcze w systemach Apple po wpisaniu numeru seryjnego, co pokazuje, choć nie jest to wiążące.
Termin rękojmi na pewno nie biegnie dalej bo urządzenie, które sprzedał sprzedawca zostało zniszczone i wymienione na inne zutylizowane.
Jeśli iPhone był kupiony w Polsce i został wymieniony, to przysługuje na niego pełny rok gwarancji. Trzeba tylko zadzwonić na infolinię i powiedzieć o co chodzi.
Jeśli byłby wymieniony w ramach gwarancji - nie ubezpieczenia - nie rękojmi - nie kaprysowi właściciela.
#10
Napisano 03 stycznia 2018 - 16:48
Użytkownik Regiss edytował ten post 03 stycznia 2018 - 16:49
iPhone 15 Pro
#11
Napisano 03 stycznia 2018 - 18:33
Z tego co wiem usługa bezpieczny telefon gwarantuje 2 naprawy.
Pierwsza naprawa to wymiana na "nowy telefon", ale de facto to refurb. Przychodzi telefon z serwisu z nowym nr IMEI i z fabryczną folią (ale bez pudełka)
Druga naprawa to już wymiana na nowy telefon - otrzymujesz pełnowartościowe urządzenie w zafoliowanym pudełku.
W obu przypadkach masz 12 mc gwarancji od Apple.
Użytkownik jacob31 edytował ten post 03 stycznia 2018 - 18:34
#12
Napisano 03 stycznia 2018 - 18:36
#13
Napisano 03 stycznia 2018 - 23:30
Możesz powiedzieć, co pokazuje system Apple po wprowadzenia numeru seryjnego urządzenia?
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych