Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja po wymianie na nowy przez ubezpieczyciela


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateusz Kubis

Mateusz Kubis
  • 10 postów
  • SkądRybnik

Napisano 02 stycznia 2018 - 20:07

Hej, mój ojciec wymieniał ostatnio iPhone 6s, korzystając z usługi bezpieczny telefon w T-Mobile. Otrzymał nowy telefon, nazwa modelu rozpoczyna się na „N" czyli jest to fabrycznie nowe urządzenie. Telefon wymieniany był już po pierwszym roku gwarancji Apple ale nadal na rękojmi T-Mobile. Jaka gwarancja przysługuje mi na ten nowy telefon i kto jest gwarantem? Apple czy T-Mobile z tytułu rękojmi?



#2 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 02 stycznia 2018 - 21:38

Na telefon jako nowy masz roczna gwarancję Apple. A co do rękojmi to zależy jak jest w regulaminie tej akcji. Jeśli jest to wymiana na zasadzie rękojmi to masz nowe 2 lata rękojmi. Jeśli natomiast z ubezpieczenia to już czytaj warunki ubezpieczenia.

iPhone 15 Pro


#3 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 02 stycznia 2018 - 22:26

Masz 90 dni gwarancji producenta + to co jest przewidziane w OWU. 



#4 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 stycznia 2018 - 23:01

Termin rękojmi biegnie dalej, 2 lata zgodnie z datą zakupu. Z OWU musisz sam się zapoznać, z kolei z oznaczeniami iPhonów możesz zapoznać się tutaj:

 

https://myapple.pl/p...brycznie-nowego

 

Bardzo możliwe, że jest 90 dni gwarancji Apple, bo nową gwarancją przyznają, jeśli wymiana nastąpi, korzystając z ich gwarancji. Sprawdź jeszcze w systemach Apple po wpisaniu numeru seryjnego, co pokazuje, choć nie jest to wiążące.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#5 mpyro

mpyro
  • 154 postów
  • SkądDen Haag

Napisano 03 stycznia 2018 - 01:15

Gdzie można to sprawdzić czy telefon fabrycznie nowy jest czy odnawiany?

#6 iFanatic

iFanatic
  • 95 postów

Napisano 03 stycznia 2018 - 02:36

Gdzie można to sprawdzić czy telefon fabrycznie nowy jest czy odnawiany?

Zobacz sobie,tutaj masz wszystko opisane https://myapple.pl/p...ycznie-nowego 

:)


Użytkownik iFanatic edytował ten post 03 stycznia 2018 - 02:44


#7 winmaciek

winmaciek
  • 6 900 postów
  • Płeć:

Napisano 03 stycznia 2018 - 03:07

Jeśli iPhone był kupiony w Polsce i został wymieniony, to przysługuje na niego pełny rok gwarancji. Trzeba tylko zadzwonić na infolinię i powiedzieć o co chodzi.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#8 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 03 stycznia 2018 - 15:26

Ale tutaj mowa o urządzeniu wymienionym z tytułu ubezpieczenia, a nie na gwarancji. Trzeba sprawdzić warunki ubezpieczenia. Nie wiadomo też czy ubezpieczyciel dał nowe urządzenie kupione w tym celu normalnie w sklepie czy wymienił uszkodzony telefon w serwisie autoryzowanym.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#9 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 03 stycznia 2018 - 16:23

Termin rękojmi biegnie dalej, 2 lata zgodnie z datą zakupu. Z OWU musisz sam się zapoznać, z kolei z oznaczeniami iPhonów możesz zapoznać się tutaj:

 

https://myapple.pl/p...brycznie-nowego

 

Bardzo możliwe, że jest 90 dni gwarancji Apple, bo nową gwarancją przyznają, jeśli wymiana nastąpi, korzystając z ich gwarancji. Sprawdź jeszcze w systemach Apple po wpisaniu numeru seryjnego, co pokazuje, choć nie jest to wiążące.

 

Termin rękojmi na pewno nie biegnie dalej bo urządzenie, które sprzedał sprzedawca zostało zniszczone i wymienione na inne zutylizowane.


Jeśli iPhone był kupiony w Polsce i został wymieniony, to przysługuje na niego pełny rok gwarancji. Trzeba tylko zadzwonić na infolinię i powiedzieć o co chodzi.

 

Jeśli byłby wymieniony w ramach gwarancji - nie ubezpieczenia - nie rękojmi - nie kaprysowi właściciela. 



#10 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 03 stycznia 2018 - 16:48

Ile ludzi tyle opini. Najlepiej niech aktywuje urządzenie i będzie widać na stronie Apple ile ma gwarancji. Skoro to urządzenie z "N" na początku seriala to musi być nowe. A nowe mają 12m gwarancji. To nie jest refub. Chyba że jakiś leżak z magazynu i gwarancja już biegnie. Ale wtedy jest to do skorygowania z dokumentem wymiany na infolini Apple.

Użytkownik Regiss edytował ten post 03 stycznia 2018 - 16:49

iPhone 15 Pro


#11 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 03 stycznia 2018 - 18:33

Z tego co wiem usługa bezpieczny telefon gwarantuje 2 naprawy.

Pierwsza naprawa to wymiana na "nowy telefon", ale de facto to refurb. Przychodzi telefon z serwisu z nowym nr IMEI i z fabryczną folią (ale bez pudełka)

Druga naprawa to już wymiana na nowy telefon - otrzymujesz pełnowartościowe urządzenie w zafoliowanym pudełku. 

 

W obu przypadkach masz 12 mc gwarancji od Apple.


Użytkownik jacob31 edytował ten post 03 stycznia 2018 - 18:34


#12 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 03 stycznia 2018 - 18:36

W pierwszym przypadku ubezpieczyciel dokupuje na swoj koszt apple care czy jak ta gwarancja wyglada ?

#13 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 stycznia 2018 - 23:30

Możesz powiedzieć, co pokazuje system Apple po wprowadzenia numeru seryjnego urządzenia?


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych