Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gry nie uruchamiają się po aktualizacji do 10.13.2.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 r.narajczyk

r.narajczyk
  • 20 postów
  • SkądGdynia, PL

Napisano 01 stycznia 2018 - 21:28

Czy ktoś z szanowanych spotkał się z sytuacją, jaką mam od jakiegoś czasu. Mianowicie po ostatnich aktualizacjach systemu do 10.13.2 przestały mi działać gry takie jak: Europa Universalis II i Wiedźmin 2 edycja rozszerzona. PIerwsza zakupiona w appstorze, druga na gog.com. Jak najbardziej legalne :) Działały, a teraz po uruchomieniu pojawia się komunikat widoczny poniżej w załączniku. Widać wiec, że nie jest to problem z konkretną grą, ale jakiś systemowy. Ktoś, coś? Bo na pomocy Virtual Programming napisali jedynie, że pracują nad tym rzekomo.

Załączony plik  Zrzut ekranu 2018-01-01 o 21.21.10.png   20,68 KB   0 Ilość pobrań

 

połączono posty

 

Uzupełnię powyższe, że w drodze poszukiwań na forach obcojęzycznych identyczny błąd pojawia się w innych grach, głównie dotyczy to konwertowanych z Windows.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych