Użytkownik snake160 edytował ten post 08 grudnia 2017 - 08:45
Aw series 0 problem z wygaszaniem ekranu
#1
Napisano 08 grudnia 2017 - 08:19
#2
Napisano 08 grudnia 2017 - 09:57
U mnie działa OK. AW s0, stalowy, 42.
#3
Napisano 08 grudnia 2017 - 11:28
Użytkownik snake160 edytował ten post 08 grudnia 2017 - 11:36
#4
Napisano 08 grudnia 2017 - 20:29
U mnie na AW3 też się to czasem pojawia (mam watchOS 4.1). Mam ustawione tylko wybudzanie przez dotknięcie ekranu.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#5
Napisano 08 grudnia 2017 - 20:54
Użytkownik snake160 edytował ten post 08 grudnia 2017 - 20:56
#6
Napisano 01 kwietnia 2018 - 12:35
#7
Napisano 07 kwietnia 2018 - 21:58
Hej, czy mi się zdaje czy na 4.3 poprawili to?
To jak jest? Można updatować; ?
#8
Napisano 09 kwietnia 2018 - 06:17
U mnie dalej raz na jakiś czas się to zdarza, nie ma reguły. Opcję wybudzania po podniesieniu ręki mam wyłączoną, tryb widownia też. watchOS 4.3
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#9
Napisano 12 kwietnia 2018 - 21:16
Mam podobnie - zauważyłem że często przyczyną nie wyłączania się ekranu jest wiadomość w powiadomieniach wystarczy wtedy zjechać palcem od góry do dołu i wykasować wszystkie powiadomienia poprzez mocniejsze wciśnięcie ekranu. Czasami nawet jeśli nie widać żadnych powiadomień to sztuczka z przyciśnięciem ekranu i wykasowaniem wszystkich powiadomień też pomaga pomimo że teoretycznie przy pustej liście nie powinna zadziałać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych