Witam, mam podobny problem, więc spróbuję zwrócić się z pomocą w tym wątku.
Do ubiegłego tygodnia wszystko działało jak należy - wiadomości i FaceTime mogłam bez problemu odbierać na moim Macu. Później coś poszło nie tak ;-) Nie pamiętam czy w międzyczasie coś aktualizowałam, perhaps - w każdym razie nie działa.
Internety nie pomogły - próbowałam wszystkich sposobów, które znalazłam w sieci, czyli m.in. restarty, aktualizacje, sprawdzanie strefy czasowej, wylogowywanie i ponowne logowanie i tak dalej. Co ważne, po wylogowaniu z iMessage i FaceTime na Macu - nie mogę zalogować się ponownie, wyskakuje błąd, mogę dorzucić screeny. Grzebałam trochę w obydwu urządzeniach i znalazłam jeszcze kilka niepokojących problemów - może nie bezpośrednio dotyczących powyższych aplikacji, ale może będzie to jakaś wskazówka. Na ten moment objawy mamy następujące:
1. iMessage i FaceTime nie działają na Macu, działają na iPhonie
2. błąd logowania w iMessage i Facetime na Macu
3. AirDrop działa bez zarzutu
4. Synchronizacja z iTunes przez Wi-Fi nie działa - iPhone twierdzi, że wznowi gdy Mac będzie dostępny
5. W ustawieniach iPhone "wysyłka/odbiór" widnieje tylko mój numer telefonu i nie mogę dodać maila - nie loguje przez AppleID, wyskakuje błąd
6. FaceTime jak wyżej - nie można użyć AppleID
7. W Macu AppleID wpisane poprawnie, z iCloudem zsynchronizowane, pokazuje, że niby wszystko ok
8. Do iClouda przez przeglądarkę loguje normalnie, bez problemu - ale nie mogę pobierać np. zdjęć ani dodawać z tej pozycji nowych
9. Notatki, Pages i inne synchronizuje normalnie - praca zaczęta na Macu jest natychmiast do wglądu z pozycji iPhone
Any ideas? Ładnie proszę, jestem na granicy popełnienia morderstwa na moim Macu ;-)