No mam, zwłaszcza że ATV leży 3cm od Funboxa
Apple TV 4K - pytania
#351
Napisano 02 października 2018 - 14:01
iPhone 12 mini
#352
Napisano 02 października 2018 - 14:04
#353
Napisano 02 października 2018 - 14:08
No możliwe, ale już nie będę zmieniał. Niech będzie jak jest dodatkowy kabel mi nie przeszkadza
iPhone 12 mini
#354
Napisano 10 listopada 2018 - 18:02
hej, robiliście może update do nowego systemu - mam wrażenie że ATV zwolniło...? Niektóre ikony po aktualizacji nie są też czytane... tzn. nie ma ikony z obrazem filmu tylko pusty prostokąt... i podpis... Nie robiła jeszcze czystej instalacji, ale zanim się skuszę... czy ktoś też to potwierdzi?
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#355
Napisano 10 listopada 2018 - 21:37
U mnie update zrobił się automatycznie i wszystko jest ok, natomiast u Ciebie wskazuje na internet....wyłącz i włącz ...jak się nie poprawi...czysta intalacja. ATV zwolniło ???? na czy to polega to zwolnienie....
#356
Napisano 10 listopada 2018 - 21:58
Bardzo wolno wczytuje dane np. jak wybieram film to trwa trochę zanim go otworzy. Od początku z ATV ma tez trochę problem bo czasem gubi wifi, ale teraz to juz musze wyłączać je z prądu by zastartowało. Obawiam się że chyba jest z nim coś nie tak. Nie wiem czy to router czy ATV? Router był wymieniany, bo w poprzednim mocno zwalniał Internet czasem wywalało mnie ze stron. Po jego wymianie ATV w sumie działało, ale po aktualizacji jest jednak chyba gorzej.... na obecnym routerze mam tez problem z siecią - niektóre urządzenia np. Macbook i ATV nie czytaj pasma 5 ghz. Na stronie routera nie widać kanału, który obsługuje jakby go nie przypisywał (ustawiony ręczny wybór). UPC twierdzi, ze u nich widać iż jest to 48... Do tego czasem jak tam wejdę to pojawia się komunikat o zaniku sieci wifi i możliwości braku dostępu do internetu. Generalnie na innych urządzeniach internet działa, choć czasem faktycznie na chwilę przycina... np. zwalnia się wczytywanie strony na MB czy IP7 - sama nie wiem ale chyba musze zareklamować ATV, ale nie jestem pewna czy to ATV i trochę szkoda mi wydać kasę na diagnostykę... Macie jakiś pomysł?
Użytkownik a.s edytował ten post 10 listopada 2018 - 22:01
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#357
Napisano 10 listopada 2018 - 22:34
Zadzwoń do wsparcia Apple, zróbcie diagnostykę online.....poza tym z tego co piszesz to problemy mogą wynikać z wadliwej pracą routera(wymień jeszcze raz)....przycinki na innych urządzeniach....
#358
Napisano 11 listopada 2018 - 12:16
Dzięki za rady, faktycznie zadzwonię do nich... może uda się sprawdzić to ATV. Co do routera ... UPC dzis się przyznało że podobno w piątek jakiś zakłócenia na linii były. Kazali mi zresetować router - faktycznie zadziałało... tyle że pytanie na jak długo? Ten router bez przerwy "gubi" pasmo 5GHz i wówczas ATV przełącza się na 2,4 ghz i zwalnia... Niby to normalne bo przepustowość na 2,4 jest ponoć dużo mniejsza, ale... czy aż tak? potrafi mi przez minutę wczytywać odcinek serialu...
co do innych urządzeń też nie widać czasem sieci 5 Ghz... i zdarza się sporadycznie rozłączenie/zwolnienie wczytywania stron ale nie jest to aż tak uciążliwe...
Użytkownik a.s edytował ten post 11 listopada 2018 - 12:20
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#359
Napisano 11 listopada 2018 - 12:29
A router ma jedną sieć dla 2,4 i 5GHz? Bo ja ostatnio rozdzieliłem obie sieci i ustawiłem częśc urządzeń na sztywno na 5 GHz.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#360
Napisano 11 listopada 2018 - 12:47
teoretycznie ma 2, i tez ustawiam na sztywno i na auto i nic to nie daje. Kłopot w tym że czasem 5 ghz jakby się wyłączała. Jak wejdę na stronę routera to nie ma przypisanego kanału i nie da się go nawet na sztywno ustawić, bo wyrzuca... dopiero reset pomaga na jakiś czas...
Użytkownik a.s edytował ten post 11 listopada 2018 - 12:48
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#361
Napisano 11 listopada 2018 - 13:04
Jeśli dobrze pamiętam, router UPC jest domyślnie skonfigurowany w taki sposób, że sieć 2,4 i 5 GHz mają tę samą nazwę. Wtedy nie mamy do końca kontroli, do której sieci nasze urządzenie się podłącza. Ale to się da w routerze zmienić i ja tak zrobiłem. ATV mam skonfigurowane tylko z tą nazwą od 5 GHz. Nie ma wtedy opcji, żeby podłączył się do 2,4. Jeśli ta 5GHz faktycznie czasem "znika" to pewnie bez wymiany routera się nie obędzie. Ale zanim to, warto pokombinować z tymi nazwami.
#362
Napisano 11 listopada 2018 - 13:08
Tak to prawda, ale rozdzieliłam te sieci i nazwałam 5 ghz odrębnie. Mimo to czasem gdy znika 5Ghz to przełącza się ... może dlatego ze hasło jest to samo? Jak myślisz?
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#363
Napisano 11 listopada 2018 - 13:12
Tak to prawda, ale rozdzieliłam te sieci i nazwałam 5 ghz odrębnie. Mimo to czasem gdy znika 5Ghz to przełącza się ... może dlatego ze hasło jest to samo? Jak myślisz?
To samo hasło nie powinno mieć znaczenia. Jak pamiętam, to aTV zapamiętywał tylko jedną konfigurację sieci, w tym tylko 1 SSID. Ale może w ostatnich aktualizacjach coś zmienili i synchronizuje sobie dane o sieciach WiFi z iPhone. Dawno nie sprawdzałem.
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 11 listopada 2018 - 13:13
#364
Napisano 11 listopada 2018 - 13:16
hmmm, zobaczymy jutro albo we wtorek bo nie wiem czy jutro w sumie infolinia Apple działa... ale dla świętego spokoju spróbuje na ATV diagnostykę zrobić...
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#365
Napisano 11 listopada 2018 - 13:16
Update: tak, na pewno to zostało zmienione. Odpaliłem na próbę dodatkowy router 3G, który mam jako backupowe łącze, i którego nigdy nie konfigurowałem na aTV i urządzenie się do niego podłączyło nie pytając o nic. Musiał zassać s iPhone.
#366
Napisano 11 listopada 2018 - 13:20
no właśnie, tak myślałam ... no nic... przyznam, że obstawiam problem z routerem, ale ta prędkość po 2,4 tez mnie niepokoi... Jeśli jednak okaże się że ATV jest ok. to pozostaje zamęczyć UPC na śmierć z wymianami routera...
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#367
Napisano 11 listopada 2018 - 13:23
Skasuj konfigurację sieci 2,4 w iPhone. Przynajmniej testowo. I wyłącz też to pasmo w routerze.
#368
Napisano 11 listopada 2018 - 13:27
w sumie to jest myśl... tylko przez dwa trzy dni kilka urządzeń będzie bez 2,4, ale dzięki, poświęcę się
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#369
Napisano 22 listopada 2018 - 12:00
Czy na Apple TV 4K jest oficjalna aplikacja TVN Player ? Na iPhone i iPad dziala, odnosnie Apple TV rozne sprzeczne informacje znajduje
#370
Napisano 26 listopada 2018 - 12:53
Miała być ale jeszcze nie ma....../
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#371
Napisano 26 listopada 2018 - 13:00
i pewnie długo nie będzie niestety ;(
ale da się obejść... można wyświetlać na na MB i przesyłać na większy wyświetlacz przez AirPlay... w ATV4K działa to całkim płynnie... oczywiście ja wykorzystuje przy tym WiFi po paśmie 5 GHz... po 2,4 jest juz gorzej ....
Użytkownik a.s edytował ten post 26 listopada 2018 - 13:00
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#372
Napisano 26 listopada 2018 - 14:18
Miała być ale jeszcze nie ma....../
Kto i kiedy twierdził, że miała być? Nie spotkałem się z żadną informacją tego typu. W każdym razie z w miarę wiarygodnego źródła.
#373
Napisano 26 listopada 2018 - 14:56
Kto i kiedy twierdził, że miała być? Nie spotkałem się z żadną informacją tego typu. W każdym razie z w miarę wiarygodnego źródła.
może Cie to zdziwi, ale jak pytałam o ATV w jednym ze sklepów (autoryzowanych przez Apple na marginesie) to sam sprzedawca zapewniał, że Player działa na ATV...
Oczywiście na dzień dzisiejszy to raczej mało prawdopodobne gdyż grupa TVN i NC+ stworzyły BOXa dla pleyer'a+ - to dekoder umożliwoajacy odbiór TV +VOD łączem internetowym. To swoista konkurencja dla ATV i raczej ciężko będzie u nich coś wywalczyć.
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#374
Napisano 26 listopada 2018 - 15:25
może Cie to zdziwi, ale jak pytałam o ATV w jednym ze sklepów (autoryzowanych przez Apple na marginesie) to sam sprzedawca zapewniał, że Player działa na ATV...
To, że Playera na aTV nie ma i nie było jest niezaprzeczalnym faktem, zatem wprowadzanie klientów w błąd przez sprzedawcę niezbyt dobrze o nim świadczy. Ale mówiąc o wiarygodnym źródle nie miałem na myśli jakiegoś przypadkowego sprzedawcy, tylko przedstawiciela TVN, który mógłby się wypowiadać na temat planów firmy.
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 26 listopada 2018 - 15:26
#375
Napisano 28 listopada 2018 - 23:09
Czołem,
Mam Apple TV 4K.
Ustawienia obrazu: 4K HDR 60Hz
Zauważyłem, że on przesyła sygnał w formacie HDR, nawet jak np. oglądana treść na Netflixie nie jest w HDR.
Jaka jest Wasza praktyka w tej kwestii? Wyłączacie HDR na czas oglądania treści SDR? Czy "I don't care" ?
MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU) AirPods Max iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple
Apple Watch S7 45mm iPad Air 4 256 GB Apple AirPods Pro Apple TV 4K Magic Mouse White
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych