Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 2 głosy

Apple Watch Series 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
705 odpowiedzi w tym temacie

#126 headstar

headstar
  • 18 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 09 października 2017 - 18:53

Aktualizuje swój wątek :D Watch został wymieniony - pewnie na nowy - myśle ze ten będzie sprawny :D

 

A co to za wersja zegarka z kwadratowym a nie podłużnym pudełku? Jakiś stalowy?

 

Ja zegarka używam od tygodnia i niestety zauważyłem już pierwsze ryski na krawędziach ekranu, a nie przypominam sobie, żebym gdzieś nim zahaczył. Zastanawiam się nad jakąś ochroną - czy ktoś używał jakieś folie, albo obudowy silikonowe? Chodzi mi o jakieś małe, zgrabne, a nie 'pancerne'.



#127 extor

extor
  • 316 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 09 października 2017 - 19:54

Wlasnie mialem pytać innych użytkowników AW (S0-S2) jak to z trwałością szkła Ion-X. Ja chyba zdecyduje sie na folie Zagg Invisible Shield HD. Identyczna mam na iPhone’ie i jestem zadowolony. Folie od reki kupisz w każdym MediaMarkt i Saturnie wraz z montażem w cenie.
 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | Beats Studio3
 iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8 |  AirPods 3

#128 15051973

15051973
  • 33 postów

Napisano 09 października 2017 - 21:04

Wlasnie mialem pytać innych użytkowników AW (S0-S2) jak to z trwałością szkła Ion-X. Ja chyba zdecyduje sie na folie Zagg Invisible Shield HD. Identyczna mam na iPhone’ie i jestem zadowolony. Folie od reki kupisz w każdym MediaMarkt i Saturnie wraz z montażem w cenie.

trwałość spoko ale mikro rysy będą się pojawiać - ja natomiast uderzyłem lekko ręką i mam zbite szkiełko (dolny prawy róg), z series 2 dostałem darmowy downgrade do series 0-1. Taki lajf :(

koperta po noszeniu plastikowego etui ochronnego orzly też jest miejscowo porysowana. 

teraz mam dylemat co zrobić - dać na wymianę i dostać nowy-stary series 2 czy kupić series 3 ?

Series dwójka jest jednak nieco lepiej wykonana - dotyczy to spodu, ceramika zamiast tworzywa (dlatego 3 wyjściowo tańsza od 2)

W Maclife zaproponowali moją stłuczoną 2 odkupić za 300-400 złotych i sprzedać mi 3 po obniżonej cenie - czyli około 1400 z hakiem. Co robić ? Wymiana na starą-nową dwójkę to koszt około 1250 zł.

Myślę żeby może nic nie robić - zegarek działa prawidłowo, nie mogę tylko w nim pływać i poczekać na rozwój wydarzeń dotyczący wprowadzenia esimów w Polsce. Wtedy uderzę po pełnoprawny series 3 lub może nawet 4 ?

 

przy okazji - seris 3 z lte mozna szybko zrobić samemu - wystarczy dziurkacz i czerwony papier :)

Załączone pliki



#129 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 09 października 2017 - 21:18

Wlasnie mialem pytać innych użytkowników AW (S0-S2) jak to z trwałością szkła Ion-X. Ja chyba zdecyduje sie na folie Zagg Invisible Shield HD. Identyczna mam na iPhone’ie i jestem zadowolony. Folie od reki kupisz w każdym MediaMarkt i Saturnie wraz z montażem w cenie.

 

Mikrorysy na pewno się pojawiają ale tego nie widać przy normalnym użytkowaniu. Na zegarku nie ogląda się www czy filmów żeby się długo przyglądać na ekran a przy krótkim spojrzeniu nie ma szans żeby coś takiego zauważyć. Ja kompletnie tego nie zauważam, musiałbym chyba pod światło specjalnie ich szukać.



#130 headstar

headstar
  • 18 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 09 października 2017 - 21:28

Włosów z głowy nie będę rwał przez mikrorysy, ale ledwo człowiek kupił nowe cacko i masz... Zupełnie jak pierwsza rysa na nowym samochodzie. 



#131 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 09 października 2017 - 21:33

Włosów z głowy nie będę rwał przez mikrorysy, ale ledwo człowiek kupił nowe cacko i masz... Zupełnie jak pierwsza rysa na nowym samochodzie. 

 

No na samochodzie to "trochę" bardziej boli... a mimo wszystko nie oklejamy samochodów foliami  ;)


  • 6c1fb0760d lubi to

#132 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 09 października 2017 - 21:53

Ja nosiłem Series 1 bez ochrony i żadnej nawet mikro ryski nie było. Teraz tez nosze bez żadnej ochrony.

#133 Jojox

Jojox
  • 585 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 października 2017 - 03:13

Mogę się z Tobą założyć, że mikrorysę miałeś. :) Jestem ultra pedantyczny i praktycznie każdy sprzęt Apple'a po wyciągnięciu ma jakaś "nanoryskę" :)

 

Ja kupiłem już jakiś czas temu coś takiego: 

 

http://allegro.pl/fo...2.html?no-rwd=1

 

Ma dziwną strukturę lecz jest raczej niewidoczna. Zakłada się na mokro i jest taka lekko żelowa. Przylega jednak bardzo dobrze i nie przekłamuje kolorów. Problemów z dotykiem też żadnych nie ma. 

 

Jako, że to zegarek to niestety rysuję się szybciej niż szkło, więc tak co 2 miesiące wymieniam na nową. Ale po zdjęciu 0 śladów. :)

 

Case'a bym żadnego nie zakładał. To już dziwnie wygląda... Z tym przyklejaniem czerwonej kropki też grubo. :D


Użytkownik Jojox edytował ten post 10 października 2017 - 03:16

 MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB   iPhone 12 Pro   Apple Watch S6


#134 barty96

barty96
  • 101 postów

Napisano 10 października 2017 - 06:50

A co to za wersja zegarka z kwadratowym a nie podłużnym pudełku? Jakiś stalowy?

Ja zegarka używam od tygodnia i niestety zauważyłem już pierwsze ryski na krawędziach ekranu, a nie przypominam sobie, żebym gdzieś nim zahaczył. Zastanawiam się nad jakąś ochroną - czy ktoś używał jakieś folie, albo obudowy silikonowe? Chodzi mi o jakieś małe, zgrabne, a nie 'pancerne'.


To pudełko opisane jako Apple Care - sama koperta bez akcesoriów

#135 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 10 października 2017 - 09:20

I tutaj warto dobrac ubzpieczenie, 130 zl/rok a w razie stluczenia wymiana za friko.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#136 extor

extor
  • 316 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 10 października 2017 - 09:44

@gentelman masz na myśli AppleCare+? Jak inne to możesz podać jakie?

Mam jeszcze pytanie z innej beczki. Jak wiadomo Apple daje rok gwarancji, ale w polskim prawie obowiązuje 2 lata rękojmi (a nawet 3 bo jeszcze 1 rok od zdarzenia). Jak to jest respektowane przez AOS? Ktoś może już składał reklamację z tytułu rękojmi w AOS (na dowolny zakupiony produkt)?
 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | Beats Studio3
 iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8 |  AirPods 3

#137 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 10 października 2017 - 09:46

np w iSpot jest ubezpieczneie od PZU na wypadek zbicia, uszkodzenia koperty.

W cortlandzie dwa telefony z tylulu rekojmi wymienione od strzala.


Użytkownik gentelman edytował ten post 10 października 2017 - 09:47

Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#138 extor

extor
  • 316 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 10 października 2017 - 10:49

Z tym ubezpieczeniem to AW musi być kupiony w iSpocie czy ogólnie pochodzić z polskiej dystrybucji?? Co do rękojmi w Cortlandzie, to były iPhone’y kupione w AOS (Apple Online Store)?
 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | Beats Studio3
 iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8 |  AirPods 3

#139 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 10 października 2017 - 11:24

A da się kupić w Polsce AppleCare dla Watch?


MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#140 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 10 października 2017 - 11:25

Zegarek musi byc kupiony w iSpot, wtenczas mozesz dokupic ubezpieczenie od PZU, zaznaczam, ze ubezpiecznie tylko przy kupnie zegarka, pozniej dokupic nie mozna. Apple care w AOS i chyba w Cortlandzie, proceura taka sama.

Iphony byly brane w cortlandzie.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#141 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 10 października 2017 - 11:44

I tutaj warto dobrac ubzpieczenie, 130 zl/rok a w razie stluczenia wymiana za friko.

A to PZU nie robi potem problemów? Często te wszystkie ubezpieczenia się odradza. Jednak przy takiej cenie składka nie wygląda źle a w przypadku zegarka chyba warto. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#142 extor

extor
  • 316 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 10 października 2017 - 11:47

Dzięki za odpowiedź. Mi chodziło jak AOS podchodzi do reklamacji z tytułu rękojmi na produkty kupione u nich. Troche odbiegliśmy od tematu, który dotyczy AW 3.

Wracając do tematu, po 1 dniu używania jestem bardzo zadowolony. Wszystko działa sprawnie/płynnie. Czas pracy baterii też zaskakuje. Jak pisałem wcześniej fabrycznie miał 85% i od godziny 15 do godziny 9 rano spadło do 39%. Dodam, że dziś spałem w zegarku bo chciałem przetestować jedną aplikację do monitorowania snu. Podane na stronie Apple 18h dotyczą chyba bardzo intensywnego używania. Przy moim będzie to spokojnie 2 dni (48h bez sciągania zegarka).
 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | Beats Studio3
 iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8 |  AirPods 3

#143 czarek

czarek
  • 40 postów

Napisano 10 października 2017 - 12:32

Dzięki za odpowiedź. Mi chodziło jak AOS podchodzi do reklamacji z tytułu rękojmi na produkty kupione u nich. Troche odbiegliśmy od tematu, który dotyczy AW 3.

Wracając do tematu, po 1 dniu używania jestem bardzo zadowolony. Wszystko działa sprawnie/płynnie. Czas pracy baterii też zaskakuje. Jak pisałem wcześniej fabrycznie miał 85% i od godziny 15 do godziny 9 rano spadło do 39%. Dodam, że dziś spałem w zegarku bo chciałem przetestować jedną aplikację do monitorowania snu. Podane na stronie Apple 18h dotyczą chyba bardzo intensywnego używania. Przy moim będzie to spokojnie 2 dni (48h bez sciągania zegarka).

Z jakich opcji korzystasz, a z których nie korzystasz?


MacbookPro 2.4Ghz 120SSD 4gb Ram - STILL. (9 years)


#144 wiesiek3d

wiesiek3d
  • 401 postów

Napisano 10 października 2017 - 14:48

Ja jestem agentem ubezpieczeniowym min. PZU, i bardzo dużo sprzedaje się ubezpieczeń własnie na iphony, macbooki czy inne elektroniczne gadżety :)

Jeśli ktoś posiada swoją  działalność cena ubezpieczenia  np Iphonea od wartośći 3,5 -4 tys zł ( ubezpieczenie od kradzieży i innych ryzyk, typu upadek, potrącenie, zbicie szybki zalanie itp) to koszt 70-80 zł  za cały rok.

Na osobe fizyczną już jest troche drożej, ale i tak jest ogolnie tanio.

Sam zgłaszałem raz szkodę na iphone, bo wpadł mi do wanny i nie było problemu, dostałem tyle ile wartość na fakturze nowego telefonu + 100zł za przegląd w sklepie :) Bo telefon niestety nie nadawał się już do naprawy.

Osobiście nie wyobrażam sobie kupić telefonu za 3-4 k i go nie ubezpieczyć za te 100zł na rok, wtedy nie musze się martwić o upadek czy inne rzeczy.


Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 10 października 2017 - 14:49

IP 14 Pro Max/ AW Ultra 

MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1


#145 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 10 października 2017 - 15:50

Jeśli ktoś posiada swoją  działalność cena ubezpieczenia  np Iphonea od wartośći 3,5 -4 tys zł ( ubezpieczenie od kradzieży i innych ryzyk, typu upadek, potrącenie, zbicie szybki zalanie itp) to koszt 70-80 zł  za cały rok.

Na osobe fizyczną już jest troche drożej, ale i tak jest ogolnie tanio.

 

A tak z ciekawości - z czego wynika niższa cena dla firmy? Przecież na logikę to osoba fizyczna będzie bardziej dbała o swój telefon niż pracownik firmy, który go dostanie jako służbowy.



#146 extor

extor
  • 316 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 10 października 2017 - 15:53

Korzystam z opcji tereningowych dystans, tętno, powiadomienia, szybka odpowiedz na smsa lub na polaczenie jak nie moge odebrac telefonu, odtwarzanie (uzywam aplikacji Tidal na telefonie i jak chce pominac kawalek, zatrzymac, wznowic czy zmienic glosnosc). Dodatkowo w nocy aplikacja do monitorowania snu. W wolnej chwili Pokemon GO ;D . No i oczywiście do sprawdzenia godziny jak w tradycyjnym zegarku.

Co do ochrony to zdecydowałem się na folie Zagg Invisible Shield HD.

Użytkownik extor edytował ten post 10 października 2017 - 15:57

 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | Beats Studio3
 iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8 |  AirPods 3

#147 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 10 października 2017 - 16:03

A tak z ciekawości - z czego wynika niższa cena dla firmy? Przecież na logikę to osoba fizyczna będzie bardziej dbała o swój telefon niż pracownik firmy, który go dostanie jako służbowy.

Z tego że Ty wykupisz tylko jedno ubezpieczenie na Twój jeden telefon, może dwa ubezpieczenia na Telefon Twój i żony, może cztery jeśli masz dzieci, i tak dalej. Jak myślisz ile telefonów ma firma - 10, 50, 100, 500?

Wiadomo, dla firmy polisa jest jedna "grupowa" na wszystkie urządzenia elektroniczne, bo kto ubezpiecza tylko telefon, a nie laptopy, tablety, routery, switche, akcess pointy, monitory, drukarki, i inne. Firma ogólnie płaci WIĘCEJ niż Ty za Twoje ubezpieczenie, tylko JEDNOSTKOWO cena wychodzi mniejsza na jeden telefon. Teraz spójrz szerzej - ile ubezpieczeń sprzedasz 10 rodzinom a ile 10 firmom - 100 rodzinom a 100 firmom? Nawet jeśli pracownicy będą te urządzenia niszczyć podczas normalnego użytkowania, to statystycznie, w skali X firm, i tak dzieje się to rzadziej, niż w skali X rodzin :)

 

Dochodzi też fakt, że to są urządzenia do pracy, ergo potrzebne do sprawnego funkcjonowania firmy a ubezpieczenie to nie jest jakaś magia że puff i się samo naprawia w 3 minuty. Firmie nie opłaca się psuć swojego sprzętu i mimo że sprzęt jest bardziej "zajechany" to nie ma tyle naciągactwa.

 

Dlatego cena jednostkowa wychodzi taniej dla firm, efekt skali. Gdyby było na odwrót to żadnej firmy nie byłoby też stać na ubezpieczenie sprzętu i nie byłoby chętnych, nie byłoby rynku, nie byłoby zarobków dla ubezpieczyciela.


Użytkownik imrik edytował ten post 10 października 2017 - 16:12


#148 douglas

douglas
  • 613 postów

Napisano 10 października 2017 - 16:08

Z tego że Ty wykupisz tylko jedno ubezpieczenie na Twój jeden telefon, może dwa ubezpieczenia na Telefon Twój i żony, może cztery jeśli masz dzieci, i tak dalej. Jak myślisz ile telefonów ma firma - 10, 50, 100, 500?

Wiadomo, dla firmy polisa jest jedna "grupowa" na wszystkie urządzenia elektroniczne, bo kto ubezpiecza tylko telefon, a nie laptopy, tablety, routery, switche, akcess pointy, monitory, drukarki, i inne. Firma ogólnie płaci WIĘCEJ niż Ty za Twoje ubezpieczenie, tylko JEDNOSTKOWO cena wychodzi mniejsza na jeden telefon. Teraz spójrz szerzej - ile ubezpieczeń sprzedaż 10 rodzinom a ile 10 firmom - 100 rodzinom a 100 firmom? Nawet jeśli pracownicy będą te urządzenia niszczyć podczas normalnego użytkowania, to statystycznie, w skali X firm, i tak dzieje się to rzadziej, niż w skali X rodzin :)

 

Dochodzi też fakt, że to są urządzenia do pracy, ergo potrzebne do sprawnego funkcjonowania firmy a ubezpieczenie to nie jest jakaś magia że puff i się samo naprawia w 3 minuty. Firmie nie opłaca się psuć swojego sprzętu i mimo że sprzęt jest bardziej "zajechany" to nie ma tyle naciągactwa.

 

Dlatego cena jednostkowa wychodzi taniej dla firm, efekt skali. Gdyby było na odwrót to żadnej firmy nie byłoby też stać na ubezpieczenie sprzętu i nie byłoby chętnych, nie byłoby rynku, nie byłoby zarobków dla ubezpieczyciela.

 

Jeżeli wyjaśnieniem jest efekt skali to oczywiście zrozumiałe ale takie wyceny robi się indywidualnie pod klienta biorąc pod uwagę jego wszystkie ubezpieczenia. A kolega napisał "Jeśli ktoś posiada swoją  działalność" co wcale niekoniecznie oznacza, że od razu ma 100 telefonów, równie dobrze może mieć 2 telefony i dlatego mnie to zainteresowało.



#149 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 10 października 2017 - 16:20

Dlatego pisałem o myśleniu "szerzej" :) Statystycznie sprzedasz więcej ubezpieczeń sprzedając firmom niż klientom indywidualnym, nawet jeśli te firmy to w znacznej części jednosobowe działalności gospodarcze lub nieduże spółki. Wiadomo, że pod średnie i większe firmy robi się wyceny indywidualne i cena jednostkowa jeszcze bardziej spada (nie poziom 80 zł a raczej przysłowiowych 5 złotych za urządzenie).


Użytkownik imrik edytował ten post 10 października 2017 - 16:22


#150 6c1fb0760d

6c1fb0760d
  • 1 663 postów

Napisano 11 października 2017 - 08:28

Czy są jakieś rzeczy, których wy nie pakujecie w folie i case’y? Paranoja.

Wczoraj odebrałem AW3 zamówiony z AOS - bez łaski i loterii czy pojawi się w jakimś salonie czy nie. Przez 12h z 83% bateria spadła do 50%, a trochę jednak było zabawy, w końcu nowy gadżet, wiec tez myśle ze 2 dni bez odpalania jakichś intensywnych treningów wytrzyma - nie jest źle :) powiadomienia, wiadomości - fajnie to działa. Co do tętna to faktycznie tez do niektórych wskazań podchodzę sceptycznie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych