Znowu będzie gadanie w stylu "Panie Rafale rozumiem pana oburzenie, dołożymy wszelkich starań ale bla bla bla..."
Znowu? Haha, to już pewnie od wejścia do salonu usłyszysz: "Dzień dobry. Panie Rafale rozumiem...."
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 02 września 2018 - 20:26
Znowu będzie gadanie w stylu "Panie Rafale rozumiem pana oburzenie, dołożymy wszelkich starań ale bla bla bla..."
Znowu? Haha, to już pewnie od wejścia do salonu usłyszysz: "Dzień dobry. Panie Rafale rozumiem...."
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 02 września 2018 - 20:34
... Chociaż już jestem trochę zmęczony. Licząc, że X używam od grudnia i silver był 3 razy w serwisie i space gray to samo, każdy po średnio tydzień to straciłem 6 tygodni, czyli 1,5 miesiąca. 6 szkieł średnio po 50 zł każde. Za ten syf powinni mnie jutro porządnie przeprosić i wysłać nową sprawną sztukę i jakiś gift ale tak pięknie pewnie nie będzie. Znowu będzie gadanie w stylu "Panie Rafale rozumiem pana oburzenie, dołożymy wszelkich starań ale bla bla bla..."
A nie szybciej byłoby z rękojmi ?
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 03 września 2018 - 06:47
Napisano 03 września 2018 - 09:08
Od kiedy to Apple jest oficjalnie w Polsce? A Regenersis to chyba już dłuższą chwilę się iPhonami nie zajmuję.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
Napisano 03 września 2018 - 12:38
Regenersis i podejście do Androidów.
Napisano 03 września 2018 - 12:51
zadzwoń na infolinie apple że chcesz boxa, sprawdzą czy masz 3 wymiany na sprzecie czyli łącznie juz 4 iphony, podjedź do cortland na potwierdzenie usterki w sztuce nr 4, niech wyślą staty do starszego technika apple ktory sie tym zajmuje, na drugi dzien przyjedzie kurier tnt, zabiera sprzet i za 7 dni masz nówke boxa, ze słuchawkami itp cortland sie tym nie zajmuje
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 03 września 2018 - 12:55
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Napisano 03 września 2018 - 12:58
Pomożecie rozszyfrować numer seryjny iPhone? Kiedyś wiedziałem co i jak, obecnie przy X nic nie wiem.
Napisano 03 września 2018 - 13:12
Ja miałem dwie wymiany + wymianę wyświetlacza czyli jakby 3 wymiany, w sensie telefon był 3 razy w serwisie.Tak zrobię tylko się do babki zajmującej moja sprawa nie mogę dodzwonić coś.
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
Napisano 03 września 2018 - 13:20
Czy 3+ wymiany, które obligują do 4ej wymiany na nówkę dot. też Macbook'ów? Typu 3 razy była wymieniana matryca np i znów jest to samo?
Napisano 03 września 2018 - 13:23
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Napisano 03 września 2018 - 14:48
Pozdrawiam
Napisano 03 września 2018 - 15:03
Dlatego jak wrócę z pracy znowu na infolinie apple będzie kontakt i prośba o połączenie do starszego technika i niech przejmuje sprawę. Próbowałem dzisiaj dwa razy i poczta także cholera wie czy osoba może nie jest na urlopie, może już nie pracuje.
wyjeb**e ;d dzwoń do innych, jeden nie odbierał dzwoniłem do kolejnego technika w końcu był taki moment, że 4 prowadziło jedną sprawę oni dla mnie czy ja dla nich, potem sie sami zgadali i juz prowadził jeden starszy technik, który dzwonił do mnie 2x dziennie i sprawnie poszla wymiana a miałem 2x nówke boxa
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 03 września 2018 - 16:22
Więc tak:
Jestem po rozmowie ze starszym technikiem. Kazał mi otworzyć zgłoszenie serwisowe i jeśli wada się potwierdzi, to mogę liczyć na nowe urządzenie. Uprzedził mnie jedynie, że może to trwać do 3 tygodni i mam przygotować wszystkie akcesoria
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Napisano 03 września 2018 - 16:59
No to tak do 3 tygodni bez telefonu (znowu) to trochę długo.
Mówiłem. Wszyscy użytkownicy X to beta testerzy iPhone'a Xs Za 5 tysięcy złotych telefon nie powinien tak często lądować w reklamacjach.
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 03 września 2018 - 17:16
Napisano 03 września 2018 - 17:27
No dobra, przesadziłem. Co nie znaczy, że nawet Ci którym wszystko działa nie są beta testerami Chociaż nie do końca zgodzę się, że jak pada telefon, to ludzie lecą na forum. Część pewnie od razu idzie do serwisu i mówi co się dzieje bez rejestrowania się na forum
Użytkownik dobrakawa edytował ten post 03 września 2018 - 17:28
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 03 września 2018 - 18:07
Tak na dobrą sprawę to wszyscy jesteśmy beta testerami elektroniki. Psuje się wszystko i nie istotne czy RTV, AGD, IT czy TELE.
Wystarczy poczytać różne fora. Fakt jest taki, że wypowiadają się głównie osoby, którym coś się dzieje.
Użytkownik effe edytował ten post 03 września 2018 - 18:07
iPhone 12 mini
Napisano 03 września 2018 - 20:55
Więc tak:
Jestem po rozmowie ze starszym technikiem. Kazał mi otworzyć zgłoszenie serwisowe i jeśli wada się potwierdzi, to mogę liczyć na nowe urządzenie. Uprzedził mnie jedynie, że może to trwać do 3 tygodni i mam przygotować wszystkie akcesoria
u mnie też była mowa o 3-4 tyg a poszło w tydzień
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 03 września 2018 - 20:57
u mnie też była mowa o 3-4 tyg a poszło w tydzień
To fajnie! Mam nadzieje, że i u mnie pójdzie sprawnie Sprzęt z rana pakuje i przekażę kurierowi w pracy, czekam aż odeślą do mnie po diagnozie i mam nadzieje, że pakuje w celu wysyłki po nową sztukę
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Napisano 03 września 2018 - 21:40
Dlatego jak wrócę z pracy znowu na infolinie apple będzie kontakt i prośba o połączenie do starszego technika i niech przejmuje sprawę. Próbowałem dzisiaj dwa razy i poczta także cholera wie czy osoba może nie jest na urlopie, może już nie pracuje.
Napisano 04 września 2018 - 09:34
Zbanowali Cie. Tez bym to zrobil
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Napisano 04 września 2018 - 11:32
To się teraz popisałeś. Jeśli tak rozwiązujesz problemy, to współczuje Twoim bliskim, współpracownikom i osobom mającym jakikolwiek kontakt z Tobą
Rafał dostałem nówkę sztukę iPhone.
Napisano 04 września 2018 - 12:46
Użytkownik rafal886 edytował ten post 04 września 2018 - 12:47
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
Napisano 04 września 2018 - 12:59
Nówka w moim opakowaniu, po serialu wychodzi, że nowa, nie używana, żaden refub. Zafoliowana, idealna igła bez skazy
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych