Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone X – opinie i wrażenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2901 odpowiedzi w tym temacie

#2451 dobrakawa

dobrakawa
  • 829 postów

Napisano 02 września 2018 - 20:26

 Znowu będzie gadanie w stylu "Panie Rafale rozumiem pana oburzenie, dołożymy wszelkich starań ale bla bla bla..."

Znowu? Haha, to już pewnie od wejścia do salonu usłyszysz: "Dzień dobry. Panie Rafale rozumiem...." :D


Pro 2012, 14 Pro


#2452 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 02 września 2018 - 20:34

... Chociaż już jestem trochę zmęczony. Licząc, że X używam od grudnia i silver był 3 razy w serwisie i space gray to samo, każdy po średnio tydzień to straciłem 6 tygodni, czyli 1,5 miesiąca. 6 szkieł średnio po 50 zł każde. Za ten syf powinni mnie jutro porządnie przeprosić i wysłać nową sprawną sztukę i jakiś gift ale tak pięknie pewnie nie będzie. Znowu będzie gadanie w stylu "Panie Rafale rozumiem pana oburzenie, dołożymy wszelkich starań ale bla bla bla..."

A nie szybciej byłoby z rękojmi ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#2453 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 03 września 2018 - 06:47

W takiej sytuacji trzeba obwiniać Apple za to jakie dają wytyczne. Prawda jest taka, że polski rynek nie tylko przez Apple, ale przez wszystkich jest traktowany po macoszemu. Skąd to się bierze? Apple jeszcze w miarę w porządku jest, ale serwis Regenersis i ich podejście do tematu telefonów to prawdziwy dramat.

#2454 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 03 września 2018 - 09:08

Od kiedy to Apple jest oficjalnie w Polsce? :) A Regenersis to chyba już dłuższą chwilę się iPhonami nie zajmuję. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#2455 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 03 września 2018 - 12:38

Regenersis i podejście do Androidów.



#2456 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 03 września 2018 - 12:51

zadzwoń na infolinie apple że chcesz boxa, sprawdzą czy masz 3 wymiany na sprzecie czyli łącznie juz 4 iphony, podjedź do cortland na potwierdzenie usterki w sztuce nr 4, niech wyślą staty do starszego technika apple ktory sie tym zajmuje, na drugi dzien przyjedzie kurier tnt, zabiera sprzet i za 7 dni masz nówke boxa, ze słuchawkami itp :) cortland sie tym nie zajmuje


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#2457 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 03 września 2018 - 12:55

Ja miałem dwie wymiany + wymianę wyświetlacza czyli jakby 3 wymiany, w sensie telefon był 3 razy w serwisie.Tak zrobię tylko się do babki zajmującej moja sprawa nie mogę dodzwonić coś.

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2458 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 03 września 2018 - 12:58

Pomożecie rozszyfrować numer seryjny iPhone? Kiedyś wiedziałem co i jak, obecnie przy X nic nie wiem.



#2459 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 03 września 2018 - 13:12

Ja miałem dwie wymiany + wymianę wyświetlacza czyli jakby 3 wymiany, w sensie telefon był 3 razy w serwisie.Tak zrobię tylko się do babki zajmującej moja sprawa nie mogę dodzwonić coś.


No właśnie problem jest z dodzwonieniem się bezpośrednio na biurko do danej osoby. Mi się nie udało ani razu :D

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#2460 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 września 2018 - 13:20

Czy 3+ wymiany, które obligują do 4ej wymiany na nówkę dot. też Macbook'ów? Typu 3 razy była wymieniana matryca np i znów jest to samo?



#2461 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 03 września 2018 - 13:23

Dlatego jak wrócę z pracy znowu na infolinie apple będzie kontakt i prośba o połączenie do starszego technika i niech przejmuje sprawę. Próbowałem dzisiaj dwa razy i poczta :) także cholera wie czy osoba może nie jest na urlopie, może już nie pracuje.

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2462 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 września 2018 - 14:48

Naściemniała i zwiała :D :D :D

Pozdrawiam


#2463 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 03 września 2018 - 15:03

Dlatego jak wrócę z pracy znowu na infolinie apple będzie kontakt i prośba o połączenie do starszego technika i niech przejmuje sprawę. Próbowałem dzisiaj dwa razy i poczta :) także cholera wie czy osoba może nie jest na urlopie, może już nie pracuje.

wyjeb**e ;d dzwoń do innych, jeden nie odbierał dzwoniłem do kolejnego technika w końcu był taki moment, że 4 prowadziło jedną sprawę :) oni dla mnie czy ja dla nich, potem sie sami zgadali i juz prowadził jeden starszy technik, który dzwonił do mnie 2x dziennie i sprawnie poszla wymiana a miałem 2x nówke boxa


  • Arshe lubi to

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#2464 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 03 września 2018 - 16:22

Więc tak: 

 

Jestem po rozmowie ze starszym technikiem. Kazał mi otworzyć zgłoszenie serwisowe i jeśli wada się potwierdzi, to mogę liczyć na nowe urządzenie. Uprzedził mnie jedynie, że może to trwać do 3 tygodni i mam przygotować wszystkie akcesoria :) 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2465 dobrakawa

dobrakawa
  • 829 postów

Napisano 03 września 2018 - 16:59

No to tak do 3 tygodni bez telefonu (znowu) to trochę długo.

Mówiłem. Wszyscy użytkownicy X to beta testerzy iPhone'a Xs :P Za 5 tysięcy złotych telefon nie powinien tak często lądować w reklamacjach.


Pro 2012, 14 Pro


#2466 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 03 września 2018 - 17:16

Hola, hola. Mój po 10 miesiącach poleciał. Trzeba wziąć pod uwagę kluczową rzecz. Jeżeli telefon działa, mało kto udziela się na forum, jak pada lub coś się dzieje - momentalnie ludzie jak grzyby po deszczu się pojawiają. Takie są fakty. Znam 4 osoby z X i nie licząc mojego, wszystkie sprawnie działają.

#2467 dobrakawa

dobrakawa
  • 829 postów

Napisano 03 września 2018 - 17:27

No dobra, przesadziłem. Co nie znaczy, że nawet Ci którym wszystko działa nie są beta testerami ;) Chociaż nie do końca zgodzę się, że jak pada telefon, to ludzie lecą na forum. Część pewnie od razu idzie do serwisu i mówi co się dzieje bez rejestrowania się na forum :P


Użytkownik dobrakawa edytował ten post 03 września 2018 - 17:28

Pro 2012, 14 Pro


#2468 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 03 września 2018 - 18:07

Tak na dobrą sprawę to wszyscy jesteśmy beta testerami elektroniki. Psuje się wszystko i nie istotne czy RTV, AGD, IT czy TELE. 

Wystarczy poczytać różne fora. Fakt jest taki, że wypowiadają się głównie osoby, którym coś się dzieje. 


Użytkownik effe edytował ten post 03 września 2018 - 18:07

  • Emej lubi to

iPhone 12 mini 


#2469 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 03 września 2018 - 20:55

Więc tak: 

 

Jestem po rozmowie ze starszym technikiem. Kazał mi otworzyć zgłoszenie serwisowe i jeśli wada się potwierdzi, to mogę liczyć na nowe urządzenie. Uprzedził mnie jedynie, że może to trwać do 3 tygodni i mam przygotować wszystkie akcesoria :)

u mnie też była mowa o 3-4 tyg a poszło w tydzień


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#2470 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 03 września 2018 - 20:57

u mnie też była mowa o 3-4 tyg a poszło w tydzień

 

To fajnie! Mam nadzieje, że i u mnie pójdzie sprawnie :) Sprzęt z rana pakuje i przekażę kurierowi w pracy, czekam aż odeślą do mnie po diagnozie i mam nadzieje, że pakuje w celu wysyłki po nową sztukę ;)


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2471 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 września 2018 - 21:40

Dlatego jak wrócę z pracy znowu na infolinie apple będzie kontakt i prośba o połączenie do starszego technika i niech przejmuje sprawę. Próbowałem dzisiaj dwa razy i poczta :) także cholera wie czy osoba może nie jest na urlopie, może już nie pracuje.


Zbanowali Cie. Tez bym to zrobil :)

#2472 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 04 września 2018 - 09:34

Zbanowali Cie. Tez bym to zrobil :)


To się teraz popisałeś. Jeśli tak rozwiązujesz problemy, to współczuje Twoim bliskim, współpracownikom i osobom mającym jakikolwiek kontakt z Tobą ;)

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2473 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 04 września 2018 - 11:32

To się teraz popisałeś. Jeśli tak rozwiązujesz problemy, to współczuje Twoim bliskim, współpracownikom i osobom mającym jakikolwiek kontakt z Tobą ;)

Rafał dostałem nówkę sztukę iPhone.



#2474 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 04 września 2018 - 12:46

Jak ta nowa sztuka? Wszystko ok? :) nowa w boxie czy zafoliowana po prostu ale luzem? :)

Użytkownik rafal886 edytował ten post 04 września 2018 - 12:47

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2475 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 04 września 2018 - 12:59

Nówka w moim opakowaniu, po serialu wychodzi, że nowa, nie używana, żaden refub. Zafoliowana, idealna igła bez skazy :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych