Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Parę dylematów w sprawie gwarancji i zakupu nowej słuchawki nadal iOS czy nie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 sierpnia 2017 - 13:53

Witam,

 

Kupiłem w zeszłym roku nowego Iphone'a SE 64GB ze strony apple.com/poland i w zasadzie od razu aktywowałem. Zgodnie z polityką Apple'a, gwarancja na taki telefon jest rok, natomiast rękojmia 2 lata. Niedawno jakiś tydzień temu, czyli już powyżej roku od zakupu i aktywacji oddałem go do serwisu bo w górnym lewym rogu (tam gdzie info o zasięgu operatora) pojawiła się pożółkła plamka powiedzmy ok 0,5 x 0,5cm . Wypalone piksele. Oddałem do serwisu iSpot, bez problemu przyjęty ale chyba w ramach rękojmi. Do wymiany wyświetlacz i płyta główna - oczekiwanie na części. Przed chwilą dostałem informację, że usterka usunięta w postaci: "Wymiany telefonu na nowy, wolny od wad". Informację o możliwości odbioru dostanę sms'em.

 

W związku z tym mam kilka pytań:
1. Jak jest w tym momencie z gwarancją? Skoro dostanę nowe urządzenie to biegnie od czasu aktywacji/odbioru z serwisu? Czy nie będę miał już gwarancji bo tamten uszkodzony był już po gwarancji? Trochę to głupie by było bo dostane nowy ale bez gwary?
2. W serwisie wzięli ode mnie tylko samą słuchawkę bez pudełka i akcesoriów. Czy teraz dostanę też tylko samą słuchawkę czy nowy zafoliowany w pudełku?

A teraz druga część, myślałem, że dostanę jednak sztukę po wymianie ekranu i będe go używał do momentu premiery 7s/8 i wtedy zmienię. A teraz jeśli dostanę faktycznie zapakowany fabrycznie to słabo rozpakowywać bo trochę stracę przy odsprzedaży ale jak sobie pomyślę, że dalej mam się męczyc na moim starym Iphonie 4s 8GB to mnie cholera bierze. Zakup w tej chwili 7 przed premierą 7s/8 jest chyba najmniej opłacalną opcją bo po premierze ceny 7'ek trochę spadną a ja w tej chwili kupiłbym w cenie regularnej obecnego flagowca (allegro i jakieś szemrane sklepy odpadają - tylko Saturn/Euro/MM lub oficjalne sklepy apple'a).
Poza tym z jednej strony zaczęła mnie wkurzać ta hermetyczność Apple'a za przeproszeniem bez iTunes'a to się nawet zes**** nie można ale płynność działania iOS'a w stosunku do Andka jest niepodważalna. W domu miałem też od roku Samsunga S7 (żony) a tydzień temu wymieniłem jej S7 na S8. Świetne są te Galaxiaki. Możliwości sporo, aparat i wyświetlacz miażdży cycki a design słuchawki jest genialny. Jak patrze na 7'kę a już na 7 plus to to patelnia niemiłosierna jest.

 

Panie Premierze jak żyć!?

 

Im dłużej muszę korzystać z 4s, który nie chodzi (dzwoni tylko, smsuje i na messengerze mogę popisac jak się w końcu załaduje) to częściej siedzę na stronach z telefonami i tylko jeszcze resztki zdrowego rozsądku mnie powstrzymują aby nie polecieć do sklepu po nową słuchawkę. Dlatego o czym wyżej napisałem wymiana na nówkę sztukę SE z jednej strony była dla mnie gorszą opcją bo szkoda go teraz rozpakowywać a jakbym dostał po wymianie, to szybkość działania i mobilność SE jeszcze wstrzymałaby mnie chwilę przed zmianą słuchawki...

Pozdrawiam,


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#2 crab

crab
  • 262 postów

Napisano 28 sierpnia 2017 - 14:42

Temat gwarancji i wymiany iPhone'a na nowy był wałkowany na forum 1000 razy. Użyj wyszukiwarki, bo średnio raz w miesiącu pojawia się tu takie pytanie.

#3 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 28 sierpnia 2017 - 15:18

Dostaniesz sam telefon, a co do tego, jak będzie biegła gwarancja, to sam jestem ciekaw, bo nie spotkałem się jeszcze z tym na forum.
Jak dostaniesz telefon to napisz jak jest, jeśli chodzi o gwarancję przy kupnie w ASO.

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#4 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 sierpnia 2017 - 15:22

ok, to dam znać (jak odbiorę) chyba, że wcześniej pojawi się ktoś kto już to przerabiał bo jak wspomniałeś nie spotkałeś się jeszcze z tym na forum.

 

A Ciebie kolego @john80 , również pozdrawiam ;)


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#5 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 28 sierpnia 2017 - 15:37

Ad 1. Jeśli kupiony w polskim AOS to nowa gwarancja 12 miesięcy od daty naprawy.

Ad 2. Sam telefon.



#6 crab

crab
  • 262 postów

Napisano 28 sierpnia 2017 - 16:56

ok, to dam znać (jak odbiorę) chyba, że wcześniej pojawi się ktoś kto już to przerabiał bo jak wspomniałeś nie spotkałeś się jeszcze z tym na forum.

A Ciebie kolego @john80 , również pozdrawiam ;)


Również pozdrawiam, chociaż domyślam się, że to złośliwe pozdrowienie :>

Serio ten temat był kilka razy poruszany. Nie napisałem tego po złości, ale szybciej dostałbyś odpowiedź.


Użytkownik john80 edytował ten post 28 sierpnia 2017 - 17:45


#7 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 sierpnia 2017 - 20:57

Ad 1. Jeśli kupiony w polskim AOS to nowa gwarancja 12 miesięcy od daty naprawy.

Ad 2. Sam telefon.

 

Ad1. Będzie w zależności od tego co jest wpisane na dokumencie wymiany - gwarancyjna / pogwarancyjna trzeba wysłać dokumenty do wsparcia apple i przedłużą wg. dokumentów bo gwarancja domyślnie przechodzi z pierwotnego urządzenia więc po aktywacji będzie info że wygasła. 



#8 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 29 sierpnia 2017 - 10:52

Jeśli jest wymiana na nowy telefon to w przypadku POLSKIEGO telefonu, gwarancja nie przechodzi na nowy egzemplarz tylko jest nowa 12 miesięczna.


Użytkownik imrik edytował ten post 29 sierpnia 2017 - 10:52

  • nie_lubie_jablek lubi to

#9 Jackpe

Jackpe
  • 187 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 12:30

Dwukrotnie otrzymałem wymieniony na refurb iPad i gwarancja dwukrotnie była taka jak na stary egzemplarz. Możliwe, że została przedłużona o jakiś bardzo krótki okres, lecz dokładnie nie pamiętam. Inna procedura dotyczy telefonów? Pytam tylko z ciekawości.



#10 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 12:33

A skąd wiesz, że nie miałeś nowej gwarnacji?;) Bo możliwe, że miałeś, tylko o tym nie wiedziałeś.

#11 Jackpe

Jackpe
  • 187 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 12:40

Sprzęt wymieniany w Cortlandzie i przed odbiorem otrzymywałem maila na temat wymiany, nowego nr IMEI, oraz okresu gwarancji na wymieniony sprzęt.



#12 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 29 sierpnia 2017 - 12:51

Mi przychodzą do głowy trzy opcje:

- Sprzęt naprawiany w Cortland nie pochodził z polskiej dystrybucji.

- Naprawa poprzez wymianę odbyła się na starych warunkach gwarancji (urządzenie było kupione wtedy gdy gwarancja na naprawione urządzenie wynosiła 90 dni lub okres gwarancji przechodził na wymienione urządzenie, zależy co dłuższe. Chyba w 2015 roku nastąpiła zmiana).

- Nie kontaktowałeś się z Apple celem uzgodnienia statusu gwarancji w systemie bo domyślnie status gwarancji na stronie nie odzwierciedla poserwisowej gwarancji w Polsce.

 

Generalnie obecnie, jeśli 1) Urządzenie pochodzi z polskiej dystrybucji 2) Urządzenie jest naprawiane w Polsce 3) Urządzenie jest wymienione na nowe to wymienione na nowe urządzenie ma roczną gwarancję od dnia wymiany.

W innym wypadku gwarancja serwisowa biegnie dalej i jest wydłużona o czas naprawy. Nie ma znaczenia czy naprawa jest gwarancyjna czy odpłatna pogwarancyjna.

W innych rejonach świata jest inaczej (okres gwarancji może być za równo dłuższy jak i krótszy w zależności od kraju), ale generalnie normą jest 90 dni.

 

Serwis ma możliwość zweryfikować czy urządzenie jest objęte roczną gwarancją serwisową czy nie po prostu sprawdzając kiedy nastąpiła wymiana.

Strona Apple nie pokazuje prawidłowo daty gwarancji dla wymian w Polsce bo normą jest 90 dni. Należy się kontaktować z infolinią Apple aby uzgodnić prawdziwy okres gwarancji.


Użytkownik imrik edytował ten post 29 sierpnia 2017 - 14:00


#13 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2017 - 13:05

Ja jeszcze nic nie wiem. Nadal czekam na sms'a z iSpot, że jest gotowy do odbioru w salonie :(

 

I wciąż mam dylematy co robić, wczoraj kilka stron I kilkadziesiąt podobnych tematów przeczytałem. Im więcej przeczytałem tym więcej wątpliwości.

1. Czy otrzymaną nówkę SE sprzedać, i kupić 7'kę (7+ nie chce za duża patelnia a w sferisie są teraz dobre ceny na 7'ki 128GB) i potrzymać z pół roku az pierd**ec opadnie na 8 poprzez premierę, okres Świąt i w lutym/marcu wymienić 7 na 8. Przy założenie, że chce zostać z iOS'em.

2. Czy używać SE bo w sumie nie mam nic do tego telefonu, szatan w 4 calach, 64GB jest, i po pół roku w ok. marca 2018 kupić 8'kę a tego zostawić jako backup aby przy problemach (jeśli wystąpią z 8'ką i będzie musiała lecieć na serwis nie męczyć się znowu z 4s tylko korzystać komfortowo z SE)?

3. Czy przejść na Andka Samsung Galaxy 8?

 

Wiem na pewno, że nie będę czekał używając 4s bo przyjdzie mi się zastrzelić, wchodzi tylko opcja sprzedaje SE i kupuje 7'kę teraz, sprzedaję SE i kupuje Galaxy S8 teraz, uruchamiam i aktywuje nowego SE odebranego z serwisu teraz. Przy wszystkich trzech opcjach w marcu 2018, badam co się dzieje na rynku w sprawie iPhone'a 8 jeśli będzie to cud techniki, ewentualnie jeśli to będzie nadmuchany papierowy marketing to w tym też czasie zwykle pojawiają się flagowce na Andkach (Sony, Samsung, LG) na 2018 i podejmuję decyzje.


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#14 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 29 sierpnia 2017 - 13:10

Nikt ci nie powie co masz robić, sam zdecyduj.



#15 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 13:20

Jeśli jest wymiana na nowy telefon to w przypadku POLSKIEGO telefonu, gwarancja nie przechodzi na nowy egzemplarz tylko jest nowa 12 miesięczna.

W przypadku naprawy gwarancyjnej, ten zapis nie dotyczy napraw pogwarancyjnych.

#16 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 29 sierpnia 2017 - 13:52

W przypadku naprawy gwarancyjnej, ten zapis nie dotyczy napraw pogwarancyjnych.

To zadam pytanie - ile dni gwarancji serwisowej uzyskuje odpłatnie, pogwarancyjnie wymienione urządzenie? Odpowiedź proszę uzasadnić.

To teraz ubiegnę odpowiedź - nie wskażesz zapisu w gwarancji na ten wariant bo gwarancja jest dziwacznie zapisana. Tak jakby istniał tylko jeden wariant napraw - gwarancyjny. I tak w rzeczywistości jest to rozumiane przez Apple.

 

 

Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.

 

Fakt jest taki, że urządzenie po wymianie uzyskuje gwarancję serwisową i w Polsce jest to gwarancja roczna. Nie ma wariantów.

W Turcji jest to gwraancja 2 letnia dla urządzeń po wymianie. Nie ma wariantów.

W stanach jest to gwarancja 90 dni dla urządzeń po wymianie lub okres nieodpłatnej dla klienta obsługi gwarancyjnej przechodzi na nowe urządzenie, zależy co dłużej. Nie ma wariantów.

 

Dlaczego tak jest? Odpowiedź jest banalnie prosta. Z punktu widzenia gwarancji każda usługa serwisowa, odpłatna czy nie, jest usługą gwarancyjną. Różnica polega jedynie w tym kto pokrywa koszta naprawy. W przypadku naprawy wymagającej wymiany Apple udziela rocznej gwarancji na nowe urządzenie liczonej od dnia dostarczenia (wymiany przez serwis) rzeczy.

 

W innym wypadku byłoby kuriozum - po dwóch latach psuje Ci się telefon, płacisz za wymianę na nowy a ten nowy nie jest objęty żadną gwarancją? Ale reklamować w serwisie (nie u Apple) już mógłbyś na podstawie paragonu czy faktury? Wszak na rachunku jest nowe urządzenie, a nie naprawa.


Użytkownik imrik edytował ten post 29 sierpnia 2017 - 13:59


#17 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2017 - 14:35

Na zdrowy rozum, też by mi się wydawało, że skoro naprawa polegała na wymianie na nowy, to jak na nowy telefon mam nie dostać gwarancji, lub dostać ale 90 dni, skoro normalnie w przypadku nowej sztuki jest rok?

 

Ok czyli piszecie, żebym po odbiorze jeszcze zadzwonił na infolinię Apple'a aby się upewnić, że tak jest lub co mam do nich wysłać aby przestawili mi standardowe 90 dni na 1 rok.


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#18 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 14:43

Przerabiałem ten temat w marcu. Na potwierdzeniu naprawy masz wyraźną informację czy naprawa była gwarancyjna czy pogwarancyjna. Apple ma do tego wgląd to wie.

Temat dotyczył iPhone 6 wymienionego w Orange w ramach rękojmi. Na protokole była informacja że na wymienione części gwarancja wynosi 90dni i naprawa jest pogwarancyjna. 

Jako że nie miałem nic do stracenia - telefon na infolinię Apple - konsultant powiedział że nie ma problemu wysłał maila z linkiem gdzie trzeba było do sprawy załączyć pliki z potwierdzeniem naprawy i dowodem zakupu pierwotnej jednostki. Zdjęcia się załadowały odpalił i od razu powiedział że na urządzenie nie przysługuje rok gwarancji tylko 90dni od daty wymiany i ta się skończyła i nie ma już tematu. Za jakiś czas inny konsultant i to samo. Skończyło się finalnie na naprawie w nieautoryzowanym serwisie - akurat do wymiany był głośnik rozmów więc bez tragedii. 

 

Tak więc Apple rozróżnia jaki rodzaj naprawy dotyczy urządzenia. 

Zapis odnośnie roku gwarancji od nowa dotyczy naprawy gwarancyjnej co jest wyraźnie zaznaczone w warunkach gwarancji - jeśli jest też dla napraw odpłatnych taki regulamin to daj link - być może będę mógł się ubiegać od apple o zwrot kosztów. 

Po odpłatnej wymianie urządzenia bez znaczenia czy za naprawę płaci klient, sprzedawca w ramach rękojmi czy ubezpieczyciel w ramach ubezpieczenia masz 90dni gwarancji co jest ujęte na protokole.



#19 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 29 sierpnia 2017 - 15:28

A kiedy kupiłeś urządzenie? Sprawdź jakie były warunki które Ciebie obowiązywały, bo te warunki gwarancji się delikatnie zmieniają i na przykład obecnie nie ma NIC na temat 90 dni. Jeśli kupisz telefon dnia X, a warunki gwarancji później się zmienią to Twoje urządzenie ciągle jest objęte tymi samymi warunkami jak w dniu zakupu X.

 

Na stronie Apple można zobaczyć jak wygląda gwarancja dla konkretnej daty wprowadzenia zmian.

https://www.apple.co...l-warranty.html

 

Nie ma dwóch różnych dokumentów - jednej gwarancji dla urządzeń kupionych jako nowe i innej dla urządzeń z serwisu.

 

Teraz zapis mówi, że na wolne od wad urządzenie okres gwarancji zaczyna się na nowo (a gwarancja wynosi dwanaście miesięcy, więc logiczna konsekwencja - nowy rok gwarancji). Jeśli zostanie wymieniona część to powyższe odnosi się tylko do konkretnej części. W przypadku napraw nieistornych gwarancja przedłuża się o czas pobytu w serwisie.

Innymi słowy obecnie nie ma miejsca na inną interpretację jak - na naprawę jest kolejny rok gwarancji.

Nic na temat 90 dni nie ma w POLSKIEJ gwarancji. W innych już może być. Taka informacja na zwrotce serwisowej nie powinna się zjawić dla urządzeń podlegających obecnej gwarancji.

 

Zupełnie pobocznym, ale również przydatnym wątkiem jest kwestia odpowiedzialności samego serwisu za usługę wymiany - nawet zakładając, że Apple kompletnie inaczej traktuje urządzenie na które wymienia i płacisz za tą wymianę to końcem końców masz na to paragon i fakturę i na podstawie tego możesz dochodzić praw gwarancyjnych (12 miesięcy) lub reklamacyjnych (24 miesiące) w serwisie który wykonywał tą wymianę - przedstawicielu Apple w sprawach serwisowych.

 

Ja na swoim przykładzie podobnie naprawiałem poprzez wymianę na nowy:

- iPhone 6: aparat (po okresie gwarancji, reklamacja konsumencka), głośnik (na gwarancji serwisowej, poza reklamacją konsumencką już w 3cim roku korzystania).

- iPhone 6s: głośnik (tuż po zakupie, na gwarancji), wibrator (po gwarancji, reklamacja konsumencka), głośnik (już po gwarancji pierwotnej, gwarancja serwisowa, nie chciałem składać reklamacji konsumenckiej).


Użytkownik imrik edytował ten post 29 sierpnia 2017 - 15:35


#20 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2017 - 15:40

Powiem szczerze, że ja już się zgubiłem w tym wszystkim :wacko: . Podsumuję jeszcze raz.

 

Zakup: https://www.apple.com/pl/

Data zakupu: czerwiec 2016

Data aktywacji: czerwiec 2016

 

Data oddania do serwisu: 22.08.2017

Status naprawy: Wymiana na nowy, wolny od wad.

 

Zakup był poprzez stronę Apple. Gwarancja trwała rok od zakupu/aktywacji, czyli telefon oddany do serwisu już po gwarancji. Za nic nie muszę płacić, mimo że po gwarancji, telefon wymieniony na nowy.

 

Pytanie za 100pkt. Czy dla tej powyższej sytuacji na ten nowy telefon mimo że mój stary był już po gwarancji, za który nie muszę nic płacić będzie gwarancja? Jeśli tak to ile? 90 dni, rok, nie będzie w ogóle gwarancji?


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#21 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 20:09

Powiem szczerze, że ja już się zgubiłem w tym wszystkim :wacko: . Podsumuję jeszcze raz.

 

Zakup: https://www.apple.com/pl/

Data zakupu: czerwiec 2016

Data aktywacji: czerwiec 2016

 

Data oddania do serwisu: 22.08.2017

Status naprawy: Wymiana na nowy, wolny od wad.

 

Zakup był poprzez stronę Apple. Gwarancja trwała rok od zakupu/aktywacji, czyli telefon oddany do serwisu już po gwarancji. Za nic nie muszę płacić, mimo że po gwarancji, telefon wymieniony na nowy.

 

Pytanie za 100pkt. Czy dla tej powyższej sytuacji na ten nowy telefon mimo że mój stary był już po gwarancji, za który nie muszę nic płacić będzie gwarancja? Jeśli tak to ile? 90 dni, rok, nie będzie w ogóle gwarancji?

Z prawdopodobieństwem bliskim 100% naprawa (wymiana) Twojego telefonu została przeprowadzona z tytułu (dwuletniej) rękojmi. Kupiłeś w AOS więc sposób naprawy w ramach gwarancji Apple (jako producenta) jest taki sam jak w ramach rękojmi Apple (jako sprzedawcy). To co masz "gwarantowane" po takiej naprawie to 90-dniową gwarancję Apple na usługę serwisową w ASA. Gwarancja nie musi biec od nowa (bo tej udziela Gwarant), dla towarów wymienianych w ramach rękojmi - czyli zobowiązania Sprzedawcy. Wyjątkiem bywa sytuacja gdy sprzedawcą i gwarantem jest ten sam podmiot i wtedy zdarza się (ale nie jest i nie musi być to regułą), że klienci AOS dostają nową roczną gwarancję na urządzenie wymienione w ramach rękojmi Apple (podobnie jak zdarza się (również na korzyść klienta), że okres gwarancji startuje od daty aktywacji a nie zakupu jak wynika z zapisów o gwarancji Apple)


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#22 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 sierpnia 2017 - 16:52

Ok, telefon odebrany. Spieszę z wyjaśnieniami moze sie komuś przydadzą. Przy mojej konkretnej sprawie, dostałem nowy telefon, sama słuchawkę nową, bez pudełka. Folia na pleckach, folia na wyswietlaczu + dokument potrzebny przy odsprzedaży, bo jest nowy nr fabryczny i imei. Gwarancja 12 miesięcy :D

Ktoś chętny na zakup? ;)

iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#23 wojciech2015

wojciech2015
  • 14 postów

Napisano 30 sierpnia 2017 - 18:08

Jaka cena? ;)



#24 disaster3

disaster3
  • 92 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 sierpnia 2017 - 19:05

Dzwoniłem dzisiaj do Apple'a i potwierdzili, gwarancję mam normalnie 12 miesięcy na ten wymieniony telefon ale płynie nie od aktywacji tylko od odbioru telefonu z serwisu.

I druga sprawa, zostaję jednak z SE, bo na chwilę obecną nie ma niczego na co mógłbym zmienić. Popatrzę na zbliżające się premiery.


iPhone 4s 8GB white, iPhone XS 256GB gold, iPhone 12 Pro 256GB Pacific blue, iPhone 13 Pro 256GB Sierra blue, iPad Pro 11 256GB silver,


#25 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 31 sierpnia 2017 - 20:58

Po aktywacji sprawdz czy masz ta gwarancje na checkcoverage.apple.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych