Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Cortland - Apple - Naprawa gwarancyjna - Witajcie Samsungi :)


  • This topic is locked This topic is locked
47 replies to this topic

#26 Kuba2000

Kuba2000
  • 2043 posts
  • SkądKielce/Wrocław

Posted 07 July 2017 - 07:32

Galaxy S, S3, S6 ani jeden nie miał problemów z baterią a co najważniejsze nie wyłączał się nawet na mrozie, natomiast Ip 4s, 5s, i teraz 6s wyłączały się na chłodzie a o mrozie już nie mówię. Obecnie mam wymieniony egzemplarz 6s i zobaczymy jak się będzie zachowywał jesienią i zimą.

Miałem tylko S3 LTE z modeli galaxy i telefon kupiony w maju, zmarł w grudniu przestał reagować tzw. sudden death. 


iPhone 15 Pro Max 512GB


#27 rafal886

rafal886
  • 1315 posts

Posted 07 July 2017 - 08:10

Tak z ciekawości, ktoś oddawał ostatnio na gwarancję do cortlandu telefon?

Ile czekaliście od decyzji o wymianie na sam telefon? Ja we wtorek dostałem decyzję i dalej czekam aż telefon dojdzie od apple do cortland.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#28 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 07 July 2017 - 08:25

Telefon dochodzi na następny dzień. Tylko jak serwis ma tych telefonów do obrobienia na przykład pięćdziesiąt dziennie to trzeba dłużej czekać na odbiór.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#29 tomk925

tomk925
  • 747 posts

Posted 07 July 2017 - 09:34

Telefon był używany jakiś czas. 

Przebarwienie na ekranie nie powstało od upadku. 

 

Telefon używany był normalnie, nie raz upadł z fotela w samochodzie przy hamowaniu. Szkoda tylko że tam gdzie jeden ma zasięg to drugi telefon w tej samej sieci jego nie ma. 

Firma Apple kiedyś była dużo lepsza. 

 

Mam iphona 7 plus, który się wiesza od jakiegoś czasu. Aż się boję co będzie jeśli go gdzieś obiję. Pokrowców zazwyczaj nie używam.

Żony iphone 6s Plus był 3 razy wysyłany do serwisu, pomogło nagranie filmu gdzie ekran nie reagował na dotyk. 

W życiu miałem już całą masę iphonów począwszy od 2g skończywszy na 7plus. 

 

Marka przepłacona mocno, jak od dawna byłem jej zwolennikiem teraz staję się przeciwnikiem. 

 

Samsung s8 na dzień dzisiejszy wydaje mi się dużo lepszym rozwiązaniem od iphona 7 plusa. 

Lepszym rozwiązaniem Samsung ? A co powiesz o wielu różowych ekranach w s8 , czy lagach, nawet sami teraz wydali niby na to łatkę, albo wycofanie Note 7 ze względu na baterie, do tego czekanie na aktualizacje, już większość flagowych ma przynajmniej 7.1.1 a oni nadal 7.0. Wygrywają tylko designem i aparatem. Nie wiem co robisz z tym 7 plus, mam od grudnia, nawet nie przywracałem ustawień i działa bez problemów. 

https://www.sammobil...to-fix-the-lag/



#30 burdeloso

burdeloso
  • 3 posts

Posted 07 July 2017 - 10:13

Haha, opowiem wam swoją przygodę z Samsungiem.
Kupiłem telefon galaxy note 4, kurier dostarczył mi go ok godziny 15. Super fajnie ustawilem sobie wszystko spoko telefon, o godzinie 12 następnego dnia zrestartował się i zawisł na bootlogo.
Oddałem telefon do autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Samsunga w Gdańsku, mieli to naprawić lecz niestety im się nie udało. Wysłali do słynnej firmy Regen**** a po paru dniach dostałem odpowiedź że uruchomili telefon a on w trybie serwisowym jest i TO JA GO WŁĄCZYŁEM czyli naruszyłem gwarancję czyli spier**** i anulujemy ci gwarancję. Płyta główna do wymiany za ponad 1000zł więc zostałem z cegiełką. Odwoływanie się od tego nic nie dało i wszyscy umywali rączki (na 99% to serwis w Gdańsku nie poradził sobie i zapomniał wyłączyć trybu serwisowego), działania Samsunga w obrębie gwarancji to jakiś dramat...



#31 sarbin

sarbin
  • 57 posts
  • SkądLeszno

Posted 07 July 2017 - 10:53

Serwis zbadał jeszcze raz telefon - uszkodzenie mechaniczne, to co widoczne jest na tyle jest przyczyną przebarwienia ekranu i wszelkich wad zgłaszanych. 

 

Stwierdzenie - uszkodzenie mechaniczne. 

 

 

Po wielu latach telefony apple przechodzą do historii co w nich jest wielkiego WOW - to cena. Gdzie kupujesz iphona za 2199 i po delikatnym obiciu telefonu nie masz już gwarancji. 

 

Kupujesz samochód wgniotłeś błotnik to gwarancji na silnik już nie masz?

 

 

 

iPhone 7 plus pseudo odporny na zalania. 

Moja rada - wiem że wielu się nie spodoba, zanim kupisz iphona zastanów się dobrze.. Bo przepłacasz kilka razy, jeśli chcesz mieć gwarancję kup dobre etui (najlepiej za następne 200 zł)



#32 iSEe

iSEe
  • 249 posts
  • Płeć:

Posted 07 July 2017 - 12:28

Sorry, ale nie zdziwiła mnie taka dycyzja serwisu.

 

Trudno porównywać odporność na uszkodzenia mechaniczne auta do telefonu komórkowego. Uszkodzenie mechaniczne w przypadku telefonu (nie tylko iP ale każdego innego, bez znaczenia jest cena) ma dużo wieksze znaczenie na uszkodzenie jego wewnętrznych podzespołów niż w aucie wgniotka w błotniku na jego silnik, chchociaż jakby doszło co do czego to też serwis kreciłby nosem, że może nie bezpośrednio ale pośrednio... to nie sa łatwie sprawy i nikomu takich nie życzę.

Po to są dodatkowe programy ubezpieczenia sprzętu na wypadek jego upadku, czy innych przypadków losowych. Gwarancja tutaj nie ma zastosowania.

To tak jakby w przypadku nowego auta nie było sensu wykupić polisy AC bo jest gwarancja.

 

Poza tym ilość problemów i przypadków niezadowolenia z serwisu czy sprzetu opisywana na forum to tak naprawdę 0,00001% wszystkich użytkowników sprzetu Apple a może i mniej.

Z tego też trzeba zdawać sobie sprawę, że najczęstsze opisywane problemy dotyczą składaków i akcesoriów niewiadomego pochodzenia lub nieznajomość specyfiki iOS nowych użytkowników.


iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#33 sarbin

sarbin
  • 57 posts
  • SkądLeszno

Posted 07 July 2017 - 13:23

Ciekawe co będzie bo dzisiaj mój iphone 7 spadł z łóżka z 30 centymetrów. Muszę uważać zanim się sprzęty apple z domu sprzedadzą. 

 

Nie chce debatować na temat podejścia firmy do klienta, moja historia w serwisie cortland jest bardzo długa. 

 

Wymieniany telefon żony był diagnozowany i nie stwierdzono usterki, a gdy do 3 zlecenia dodany był film co się dzieje z telefonem itd. to jakoś wymieniono na egzemplarz wolny od wad (niby wolny bo znowu sam z nim problemy w czasie rozmów, zdarza się że nic nie słychać 5 sekund i po chwili wszystko dział) 

 

Apple kiedyś mogłem chwalić.. Ale to już nie chodzi o zadowolenie klienta, tylko "jeleń" ma co roku kupić telefon za 3-5 tys zł i co roku ma go wymieniać. 

Żywotność urządzeń staje się coraz krótsza a firma liczy tylko zyski. 



#34 North

North
  • 1336 posts

Posted 07 July 2017 - 14:54

Coś ty strasznie rzecasz tymi swoimi telefonami. Od 2 lat noszę iPhone bez etui i żaden mi nie upadł i co najwyżej były lekko porysowane, a z twojego opisu wynika jakby twój co drugi dzień zaliczał glebę.

#35 sarbin

sarbin
  • 57 posts
  • SkądLeszno

Posted 07 July 2017 - 15:50

Czy co drugi dzień raczej nie ale to jest telefon a nie oczko w głowie, służy do pracy dzwonienia itp.. 



#36 kubalon1

kubalon1
  • 641 posts

Posted 08 July 2017 - 05:28

Jak się dba tak się ma, telefon na siedzeniu w aucie, bez żadnego etui, używany na budowie, padający na glebę przy barze itd.
Nie lepiej kupić taki za 100 i po bólu

#37 sarbin

sarbin
  • 57 posts
  • SkądLeszno

Posted 08 July 2017 - 10:01

Akurat moja praca nie ma nic wspólnego z pracą na budowie... ale niektórzy wiedzą swoje.. moja przygoda kończy się z firmą apple na jakiś czas... wszystkie iphony z domu już są w ogłoszeniach.. 



#38 crab

crab
  • 262 posts

Posted 08 July 2017 - 10:32

Wciąż nie odpowiedziałeś na ważne pytanie jednego z forumowiczów:

Gdzie jest brakujący fragment tak zwanej fugi, bo na zdjęciu jej nie widać, a to by wyjaśniało problemy z zasięgiem i świadczyło o solidnym uderzeniu. Takie bajki, że upadek nie ma znaczenia dla przebarwień to możesz wciskać na forum o doniczkach, a nie gdzie ludzie znają się na telefonach, a co niektórzy nawet zajmują się serwisowaniem iPhone'ów.


Edited by john80, 08 July 2017 - 10:33.

  • Sebosz likes this

#39 Faflucy

Faflucy
  • 141 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 08 July 2017 - 10:34

Co byś nie kupił jak nie będziesz dbał to i tak się rozpadnie.

#40 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2947 posts

Posted 08 July 2017 - 10:42

Nie rozumiem decyzji serwusu - za co ma byc oplata - 650zl - przeciez to oplata za ekran a uszkodzenie jest z tylu. Powinni albo chciec oplaty za calosc albo wymienic bezplatnie. Jesli chodzi o samsunga - bedzie to samo oddasz telefon z ukruszona klapka z tylu to zanim naprawia bedziesz musial poniesc koszt wymiany tylnej klapki ktory bedzie porownywany z kosztem w apple - ale tam bedziesz chociaz wiedzial za co placisz.

#41 martinelli

martinelli
  • 12 posts

Posted 10 July 2017 - 12:52

Witajcie,

w moim SE od kilku dni coś "lata", "grzechocze". Raczej u góry.

 

Czy obecnie wyżej oceniacie realizację gwarancji w iSpot czy w Cortland?

Dają cały czas refurby czy już nowe telefony wymieniając egzemplarz?



#42 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3838 posts
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Posted 10 July 2017 - 13:06

@up Tylko dlaczego doczepiłeś to akurat do tego tematu? W którym i tak, szczerze mówiąc, nie wiem, czy tylko o wyżalenie się nie chodzi, bo pytania nie zauważyłem.

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#43 Piotr X

Piotr X
  • 123 posts
  • SkądGdynia

Posted 10 July 2017 - 14:18

Jak sytuacja jest taka, że występuje uszkodzenie mechaniczne, to przecież naprawa gwarancyjna tego nie obejmuje.

 

Zapytałem że skoro jest uszkodzenie mechaniczne, to dlaczego nie zaproponowano mi wymiany odpłatnej na nowy egzemplarz. Bo tak zawsze postępowali (miałem przypadek jak córka zalała 6s)

 

Przecież sam możesz o to poprosić, zaproponowali Ci wymianę samego ekranu bo on jest problemem mechanicznym w tej naprawie co jest przecież nawet tańsze. To co zaznaczyłeś na zdjęciu to po prostu uszkodzenie mechaniczne i trzeba się z tym liczyć, sam napisałeś, że używasz go bez etui.

 

Serwis w Cortland działa moim zdaniem sprawnie, czasem coś się przeciąga ale to wynika nie z opieszałości samego Cortland tylko wytycznych Apple i tego, że niektóre naprawy jadą do zagranicznego serwisu.

 

W Cortland zawsze byłem obsługiwany jak Pan i władca. 2 razy iP, raz program naprawczy MBP.

 

Dokładnie, ja przerobiłem już kilka innych serwisów już przerobiłem i w Cortland najlepiej dbają o poczucie klienta.



#44 sarbin

sarbin
  • 57 posts
  • SkądLeszno

Posted 11 July 2017 - 13:02

Wciąż nie odpowiedziałeś na ważne pytanie jednego z forumowiczów:

Gdzie jest brakujący fragment tak zwanej fugi, bo na zdjęciu jej nie widać, a to by wyjaśniało problemy z zasięgiem i świadczyło o solidnym uderzeniu. Takie bajki, że upadek nie ma znaczenia dla przebarwień to możesz wciskać na forum o doniczkach, a nie gdzie ludzie znają się na telefonach, a co niektórzy nawet zajmują się serwisowaniem iPhone'ów.

Cieszę się że jesteś wróżbitą!

Male kłócić się nie mam zamiaru. 

Ciekawe jaki wpływ na zasięg ma ta fuga? Bo chciałbym się dowiedzieć. 


Co do serwisu cortland to od dnia 6.07 lipca nie potrafi odpowiedzieć kiedy odeślą mi telefon. 

 

Piątek informacja max w środę jest u Pana

Poniedziałek informacja max w czwartek jest u Pana

 

Na maile nikt nie odpisuje. Poczekam aż wróci. Wyląduje na allegro albo na olxie.. 

iPhone 7 plus już się sprzedał

6s plus też sprzedany ipad mini też poszedł..

 

Moje zdanie jest takie iż firma miała jakiś czas temu zupełnie inne podejście do klienta. 

 

P.s ktoś wspomniał iż możliwa jest odpłatna naprawa telefonu.. - 1359 zł za wymianę telefonu, za tyle to ja kupię sobie nowego na allegro, do tego tamtego jeszcze sprzedam.. super 



#45 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 11 July 2017 - 19:38

Cieszę się że jesteś wróżbitą!

Male kłócić się nie mam zamiaru. 

Ciekawe jaki wpływ na zasięg ma ta fuga? Bo chciałbym się dowiedzieć. 


Co do serwisu cortland to od dnia 6.07 lipca nie potrafi odpowiedzieć kiedy odeślą mi telefon. 

 

Piątek informacja max w środę jest u Pana

Poniedziałek informacja max w czwartek jest u Pana

 

Na maile nikt nie odpisuje. Poczekam aż wróci. Wyląduje na allegro albo na olxie.. 

iPhone 7 plus już się sprzedał

6s plus też sprzedany ipad mini też poszedł..

 

Moje zdanie jest takie iż firma miała jakiś czas temu zupełnie inne podejście do klienta. 

 

P.s ktoś wspomniał iż możliwa jest odpłatna naprawa telefonu.. - 1359 zł za wymianę telefonu, za tyle to ja kupię sobie nowego na allegro, do tego tamtego jeszcze sprzedam.. super 

szczerze? żałosne troche :) ludzie tutaj mają cię przepraszać i przekonywać, że to idealna marka? uszczerbek czyli fuga o której wspomniałem jest częścią anteny(?). Równie dobrze może brakować przycisku home, przycisku vol+ i jesli jestes w stanie wcisnać ten przycisk wykałaczką to powiesz, że tel nie jest uszkodzony bo paca? Gdybym dostał na serwis tel w takim stanie sam bym go odrzucił. Wysyłałem ostatnio samsunga mojego brata na gwarancje i po 2 tyg dostałem info, że telefon uszkodzony z winy użytkownika gdzie telefon nawet rysy nie miał! Naprawa odpłatna przewyższa koszt nowego telefonu.. wiec sprzedaj wszystko co ci matka kupiła i ciesz sie wakacjami bo potem kartkówki z przyry sie zaczna


Edited by Bolsu07, 11 July 2017 - 19:40.

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#46 Kardas

Kardas
  • 557 posts

Posted 11 July 2017 - 20:29

Witajcie,
w moim SE od kilku dni coś "lata", "grzechocze". Raczej u góry.

Czy obecnie wyżej oceniacie realizację gwarancji w iSpot czy w Cortland?
Dają cały czas refurby czy już nowe telefony wymieniając egzemplarz?

We wszystkich SE jest efekt grzechotki. To luźna soczewka od aparatu.


Cieszę się że jesteś wróżbitą!
Male kłócić się nie mam zamiaru.
Ciekawe jaki wpływ na zasięg ma ta fuga? Bo chciałbym się dowiedzieć. Co do serwisu cortland to od dnia 6.07 lipca nie potrafi odpowiedzieć kiedy odeślą mi telefon.

Piątek informacja max w środę jest u Pana
Poniedziałek informacja max w czwartek jest u Pana

Na maile nikt nie odpisuje. Poczekam aż wróci. Wyląduje na allegro albo na olxie..
iPhone 7 plus już się sprzedał
6s plus też sprzedany ipad mini też poszedł..

Moje zdanie jest takie iż firma miała jakiś czas temu zupełnie inne podejście do klienta.

P.s ktoś wspomniał iż możliwa jest odpłatna naprawa telefonu.. - 1359 zł za wymianę telefonu, za tyle to ja kupię sobie nowego na allegro, do tego tamtego jeszcze sprzedam.. super

Człowieku, czego Ty oczekujesz? Chcesz aby firma apple za darmo naprawiła Ci telefon który miał bliskie spotkanie z podłogą? Żałosny jesteś, zastanów się o czym Ty piszesz.

Edited by Kardas, 11 July 2017 - 20:30.

MacBook Pro 2020 i5 2.0 / 16GB / 512GB + Iphone 12 + AppleTv 4K + Airport Express


#47 sarbin

sarbin
  • 57 posts
  • SkądLeszno

Posted 12 July 2017 - 08:17

niczego nie oczekuje od firmy, 

firma apple i cortland nie umieją się określić gdzie jest mój SE, ale to moja ostatnia przygoda z tymi firmami.. 


szczerze? żałosne troche :) ludzie tutaj mają cię przepraszać i przekonywać, że to idealna marka? uszczerbek czyli fuga o której wspomniałem jest częścią anteny(?). Równie dobrze może brakować przycisku home, przycisku vol+ i jesli jestes w stanie wcisnać ten przycisk wykałaczką to powiesz, że tel nie jest uszkodzony bo paca? Gdybym dostał na serwis tel w takim stanie sam bym go odrzucił. Wysyłałem ostatnio samsunga mojego brata na gwarancje i po 2 tyg dostałem info, że telefon uszkodzony z winy użytkownika gdzie telefon nawet rysy nie miał! Naprawa odpłatna przewyższa koszt nowego telefonu.. wiec sprzedaj wszystko co ci matka kupiła i ciesz sie wakacjami bo potem kartkówki z przyry sie zaczna

 

tekst z kartkówkami zachowaj sobie dla siebie! 

Dawno zarabiam i pracuję na swoje rzeczy!

 

Swoje co do tego iphona SE wiem i na ten moment nie chce mieć nic wspólnego z apple.

wspominasz że fuga to element anteny? dziwne bo serwisanci mówili że zostanie wymieniona tylko ekran i zasięgiem będzie wszystko dobrze, nikt ze wsparcia nie mówił o wymianie tej części obudowy.. ale  przecież ty się znasz lepiej, niż centralne centrum serwisowe i wsparcie apple.. 



#48 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3838 posts
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Posted 12 July 2017 - 09:44

Ponieważ temat od początku nic konstruktywnego nie miał na celu, a w tym momencie zmienił się już w typowo przepychankową akcję typu „moja racja jest mojsza”, niniejszym zostaje zakończony.
Jak to mówią osoby funkcyjne przy tego typu zbiegowiskach: „Proszę się rozejść. Naprawdę nie ma na co patrzeć.”
  • OleYek, effe, kristof461 and 1 other like this

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users