Chciałem podzielić się opinią na temat serwisu MacSupport po ostatniej naprawie mojego MacBook'a Pro 13". Wysłałem do nich ostatnio ten komputer w celu naprawy płyty głównej po upadku komputera. Kilka spostrzeżeń:
- Naprawa dokonana bardzo dobrze, wszystko fajnie działa,
- Miła obsługa i zawsze od razu odpowiadali na wszystkie moje pytania, kiedy tylko zadzwoniłem.
Ale opinię piszę ze względu na coś czym bardzo miło mnie zaskoczyli. W jednym z wątków na forum zapytałem czy po naprawie płyty głównej w ich serwisie Apple przyjmie mi MacBooka na program wymiany skrzydła LCD (ze względu na uszkodzoną powłokę). Okazało się, że w MacSupport zajęli się tym sami z własnej inicjatywy, pomimo, że nie musieli w ogóle nic z tym robić (laptop pojechał do nich tylko na naprawę płyty). Także po powrocie sprzętu mam nie tylko naprawioną płytę, ale też nowe skrzydło LCD. Bardzo miła niespodzianka, także dziękuję i pozdrawiam. Na pewno polecam ten serwis i w przyszłości jeśli będzie trzeba ponownie skorzystam.
Edited by OneGhost, 24 May 2017 - 11:25.