Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Twój Apple ID został zablokowany


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dudus8

dudus8
  • 116 postów

Napisano 03 maja 2017 - 11:11

Witam serdecznie,

Od jakiegoś czasu używam Macbooka Air 13". do którego utworzone było całkowicie nowe Apple ID przy pierwszym uruchomieniu i konfiguracji Macbooka, dodana została także karta kredytowa na wszelki wypadek, gdyby potrzebna była jakaś płatna aplikacja.

Macbooka używa moja mama, Apple ID jest na ojca, jednak dziś chciałem pobrać aktualizacje aplikacji ze sklepu na Mac OS Sierra, pobrałem najpierw nowszą wersję systemu, wszystko odbyło się bez najmniejszych problemów.

Później chciałem uaktualnić pozostałe aplikacje (Imovie itp....) pojawiło się okienko aby wpisać hasło, tak też zrobiłem....

No i się zaczęło- komunikat Twoje Apple ID zostało zablokowane, skontaktuj się

Dodaje w załączniku zrzut ekranu...

Dodam, że nie było nigdy nic kombinowane, mam jedynie zainstalowane adobe reader z oficjalnej strony, chrome oraz Clean My Mac w wersji trial, która się skończyła.

Macbook kupiony nowy, pierwszy właściciel

Nie były nigdy kupowane jakieś gift card z Allegro.

O co chodzi?

Na koto mogę się normalnie logować, zmieniać informacje rozliczeniowe itp.

Z góry dziękuje za info

Pozdrawiam

 

Załączone pliki



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 508 postów
  • Płeć:

Napisano 03 maja 2017 - 12:57

Zgodnie z komunikatem można zadzwonić do Apple i ustalić co się dzieje.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych