Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja Apple - co można, a czego nie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#26 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 30 czerwca 2017 - 13:44

Jeśli chcesz więcej informacji to proponuję zasięgnąć języka w dwóch miejscach:

- Sklep Apple dla biznesu. W prawdzie small-medium, ale może chociaż nakierują do enterprise albo coś.

https://www.apple.com/pl-smb/shop

- Apple Polska. Na pewno ktoś z Twojej korporacji ma swojego opiekuna w PL lub chociaż kogoś z Irlandii kto ma pod swoimi skrzydłami kraje ze strefy EMEA, ale jeśli ktokolwiek od strony Apple ma udzielić wam konkretnych informacji na temat dostępu do usług korporacyjnych w PL to właśnie Apple Polska.

http://www.money.pl/...ocztowy/00-021/



#27 Paweł Gawryołek

Paweł Gawryołek
  • 10 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 16:37

Witam.
Mam możliwość kupna miesięcznego Apple macbook air 2017. Nie ma dowodu zakupu. Gwarancja działa po numerze seryjnym?
Nie chce się nadziac, że kupie i okaże się, że nie będzie honorowane.

#28 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 17:31

Witam.
Mam możliwość kupna miesięcznego Apple macbook air 2017. Nie ma dowodu zakupu. Gwarancja działa po numerze seryjnym?
Nie chce się nadziac, że kupie i okaże się, że nie będzie honorowane.

Gwarancja "działa" po numerze seryjnym, jeżeli jest ona zaznaczona w systemie Apple.
Tu sprawdzisz co jest w systemie: https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/ .

Generalnie (zgodnie z warunkami gwarancji) gwarancja jest udzielana na okres 12 miesięcy od daty zakupu u resellera (na podstawie dowodu zakupu), więc jeżeli gwarancji nie ma w systemie (a uważasz że powinna być), albo zapomnisz hasło do iCloud-a, albo "ktoś" zablokuje Ci EFI , etc. - to do aktualizacji danych w systemie/zdjęcia blokad/itp. będziesz potrzebował faktury zakupu od resellera.

 

Inną sprawą jest sprawdzenie przy zakupie używanego (rzekomo na gwarancji) komputera czy np. nie ma śladów zalania (lub innych symptomów uszkodzeń powstałych u poprzedniego właściciela powodujących najpierw konieczność odpłatnego ich usunięcia zanim serwis będzie chciał rozmawiać o naprawach gwarancyjnych).

Najlepiej udać się ze sprzedającym do ASA i zrobić krótki przegląd/diagnostykę komputera .
 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#29 kristof461

kristof461
  • 2 041 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 sierpnia 2017 - 18:52

Co do braku gwarancji na stronie. Gwarancja jest. Nie ma daty zakupu więc nie wiemy od kiedy biegnie. Apple może ją ustalić samodzielnie (przynajmniej tak było kiedyś) ale może nie być ona zbyt dobra dla użytkownika. Wtedy można ją poprawić wysyłając im skan dowodu zakupu. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#30 larw4

larw4
  • 2 postów

Napisano 29 września 2017 - 17:54

A jaka różnica jest między np. AppleCare Protection Plan a np. pakietem bezpieczeństwa od Cortland? Opłaca się brać od Cortlandu.

 

A jeśli mam Macbook'a w Polsce, to mogę kupić AppleCare+ z USA i korzystać z niego w pełni w Polsce? 



#31 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 02 października 2017 - 22:05

A jaka różnica jest między np. AppleCare Protection Plan a np. pakietem bezpieczeństwa od Cortland? Opłaca się brać od Cortlandu.

 

 

 

ACPP:
https://www.apple.co...e/appmacpl.html

 

a "Pakiet bezpieczeństwa":
http://www.cortland.pl/pdf/OWU.pdf

zalecam zwykle czytanie również załączników:

http://www.cortland....acznik_nr_1.pdf

 

W skrócie:
ACPP jest pakietem usług oferowanych przez producenta (firmę Apple) i świadczonych w autoryzowanych serwisach Apple, zaś "pakiet bezpieczeństwa" jest po prostu polisą ubezpieczeniową (casco)  (m.in. 20% udział własny w szkodzie, wyłączenie uszkodzeń powstałych w transporcie (np. przy przenoszeniu MacBooka), etc.).

 

 

 

A jeśli mam Macbook'a w Polsce, to mogę kupić AppleCare+ z USA i korzystać z niego w pełni w Polsce? 

w Polsce nie ma AC+ . Możesz AC+ kupić w USA, ale w Polsce możesz korzystać z niego tylko w zakresie obejmowanym przez "standardowe" AC.


Użytkownik bee3 edytował ten post 02 października 2017 - 22:08

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#32 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 października 2017 - 08:32

Nie wiem jak z komputerami ale jeśli masz do iPhona ze Stanów wykupiony AC+ to jak najbardziej możesz z niego skorzystać w Polsce.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#33 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 października 2017 - 21:19

Nie wiem jak z komputerami ale jeśli masz do iPhona ze Stanów wykupiony AC+ to jak najbardziej możesz z niego skorzystać w Polsce.

 

... ale w Polsce możesz korzystać z niego tylko w zakresie obejmowanym przez "standardowe" AC.

 

 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#34 marekbo

marekbo
  • 28 postów

Napisano 09 sierpnia 2019 - 20:07

Witam,

 

Zapytam wprost, mam nowego Maca Air, chcę wymienić dysk na 1TB SSD z adapterem. stary dysk zostawię. Czy ktoś już reklamował takiego maca wkładając oryginalny dysk?, czy były problemy?. Interesuje mnie praktyka bo gwarancja nie jest jasna.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych