Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dziwny komunikat przy sprawdzaniu gwarancji.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 brad

brad
  • 98 postów

Napisano 05 marca 2017 - 00:27

Mam pytanie, gdy sprawdzam gwarancję na stronie to otrzymuję komunikat:
 

Potwierdź datę zakupu swojego produktu.

Firma Apple nie jest w stanie podać informacji o przysługującym Ci zakresie serwisu. Będziemy mogli wyświetlić te informacje dopiero wtedy, gdy zalogujesz się przy użyciu danych konta Apple ID i podasz datę zakupu swojego produktu.



To mój kolejny już telefon, bo poprzedni musiałem zwrócić i ostatnio nie było czegoś takiego, po aktywacji normalnie widniała tam data do której obowiązuje gwarancja (rok od aktywowania). Dlaczego tym razem jest inaczej?

 



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 marca 2017 - 00:35

Dziwne, bo gwarancja w systemie Apple leci od momentu potwierdzenia sprzedaży przez autoryzowanego sprzedawcę albo od chwili aktywacji. Taki komunikat pojawia się czasem w przypadku komputerów albo iPodów, a w przypadku iPhona nie powinien występować.

Jeśli chcesz to możesz mi podesłać numer IMEI albo seryjny to sprawdzę Ci jak to wygląda.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 05 marca 2017 - 00:52

Taki komunikat pojawia sie najczesciej jesli sprzet ma wiecej niz rok od daty produkcji.
Jakie to urzadzenie ? Sprawdz po serialu kiedy wyprodukowane. Mialem tak w przypadku iPada i po aktywacji byla informacja ze gwarancja wygasla - w takim wypadku trzeba wyslac pierwotny dowod zakupu do supportu i poprawia date na zgodna z dowodem zakupu.

Znajomy mial z kolei tak na iphonie - uparl sie na zlotego 5s wiec tez byl jakis stary bo od 2014 ich nie robia i po wpisaniu dowolnej daty - gwarancja leciala od daty aktywacji.

#4 brad

brad
  • 98 postów

Napisano 05 marca 2017 - 01:08

4 znak numeru seryjnego to S, czyli w drugiej połowie 2016 był wyprodukowany tak? To jest iphone 5s
 


Użytkownik brad edytował ten post 05 marca 2017 - 01:19


#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 marca 2017 - 01:11

Dokładnie tak, ten komunikat może się też pojawić w przypadku starszych urządzeń, które nie były sprzedane przez autoryzowanego sprzedawcę, tyle, że w przypadku iPhonów to z momentem aktywacji powinna zacząć obowiązywać roczna gwarancja nawet jeśli Apple nie wie kiedy zostały sprzedane.

Dlatego w tutaj istotne jest co to za urządzenie.


Podaj mi cały ten numer seryjny to Ci wszystko sprawdzę.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 brad

brad
  • 98 postów

Napisano 05 marca 2017 - 01:14

Dokładnie tak, ten komunikat może się też pojawić w przypadku starszych urządzeń, które nie były sprzedane przez autoryzowanego sprzedawcę, tyle, że w przypadku iPhonów to z momentem aktywacji powinna zacząć obowiązywać roczna gwarancja nawet jeśli Apple nie wie kiedy zostały sprzedane.

Dlatego w tutaj istotne jest co to za urządzenie.


Podaj mi cały ten numer seryjny to Ci wszystko sprawdzę.

 

Po 2 godzinach komunikat zmienił się na normalny, taki jak ostatnio... Wybaczcie więc fałszywy alarm. Ostatnio było to natychmiastowe, dlatego teraz myślałem że coś nie tak.



#7 awakeman

awakeman
  • 501 postów
  • Płeć:
  • SkądŁDZ

Napisano 10 lipca 2017 - 10:15

Odgrzeję kotleta, bo drugi dzień z rzędu mam ten komunikat w momencie, kiedy chcę sprawdzić datę gwarancji na kupionego przeze mnie iPada Air 2. Rozmawiałem z Apple w tej sprawie, potwierdzili że iPad jest objęty gwarancją, lecz nie są w stanie podać mi dokładnej daty końca gwarancji, dopóki nie prześle im skanu rachunku. Rachunku oczywiście, nie posiadam bo iPad był kupiony od osoby, która wygrała go w loterii w pracy. Macie jeszcze jakieś pomysły jak sprawdzić tą datę?

Użytkownik awakeman edytował ten post 10 lipca 2017 - 10:17


#8 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 10 lipca 2017 - 10:29

A sprawdź datę produkcji tutaj: http://sndeep.info/en jeśli jest starsza niż rok to nie ma co liczyć na gwarancję chyba że organizator konkursu udostępni dowód zakupu od dystrybutora. 



#9 awakeman

awakeman
  • 501 postów
  • Płeć:
  • SkądŁDZ

Napisano 10 lipca 2017 - 11:18

Dzięki za link, bardzo przydatna strona. Pokazuje mi age: 10 miesięcy. iPad jest na pewno na gwarancji, bo potwierdził to konsultant Apple w rozmowie telefonicznej ze mną, lecz nie był w stanie sprawdzić do kiedy. Poprzedni właściciel zapewnił, że kupił iPada pod koniec marca tego roku i nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć, gdyż urządzenie wygląda jakby nigdy nie było używane.

#10 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 10 lipca 2017 - 12:27

@up
Ale ten dział to iPhone, a Ty piszesz o iPadzie, dodatkowo dublując wpisy, bo przecież masz już założony własny temat. Natręctwo niewiele ma wspólnego z forumowym zasadami – zerknij, proszę, w regulamin.

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych