Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

i-buy.pl opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#26 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 02 marca 2017 - 13:33

Spowodowane złą konkurencją :lol:


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#27 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 02 marca 2017 - 23:26

Sprawa z tym sklepem jest bardzo prosta, to nie sklep, tylko wyłudzacze pieniędzy. 
 
1) Telefonu nikt nie odbiera, 
2) Na maile ktoś odpowiada w środku nocy (sklep Apple to nie tesco 24h).
Złożyłem zamówienie, ale dla ostrożności poprosiłem o wysyłkę za pobraniem (+50zł).
Na moje pytania, kiedy zostanie zrealizowane zamówienie, nikt nie odpowiedział przez 10 dni. 
Napisałem zapytanie z innego maila i odpowiedź dostałem od razu, więc to nie problem z pocztą. 
Po 14 dniach otrzymałem odpowiedź: 
 
Szanowny Kliencie
Witamy, Przepraszamy ale jesteśmy zmuszeni wstrzymać wszystkie wysyłki pobraniowe. Jest to spowodowanie złą konkurencją. Aktualnie wróciło do nas ponad 160 produktów wysłanych za pobraniem. Aktualnie istnieje możliwość zakupu tylko po dokonaniu przelewu. 
Pozdrawiamy
Zespół i-buy.pl

 
Na informację, że reprezentuję firmę graficzną, a forma płatności przy odbiorze jest dla obu stron jest najbezpieczniejsza, nie dostałem odpowiedzi.

Dziwne też, że nie ma możliwości odbioru osobistego.
 
Mam uzasadnione podejrzenia, że jest to firma krzak, wpłacisz pieniądze, a towaru nie zobaczysz.
 
Ponadto zewnętrznie obiekt nie wygląda jak sklep Apple.
 
Pozdrawiam. Brathubi.

Wiedząc, że masz do czynienia z oszustami to złożyłeś zamówienie (licząc na "okazję" ?)  i podałeś swoje dane ?


Użytkownik bee3 edytował ten post 02 marca 2017 - 23:26

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#28 laurar

laurar
  • 3 postów

Napisano 03 marca 2017 - 13:05

Sprawa z tym sklepem jest bardzo prosta, to nie sklep, tylko wyłudzacze pieniędzy.

1) Telefonu nikt nie odbiera,
2) Na maile ktoś odpowiada w środku nocy (sklep Apple to nie tesco 24h).
Złożyłem zamówienie, ale dla ostrożności poprosiłem o wysyłkę za pobraniem (+50zł).
Na moje pytania, kiedy zostanie zrealizowane zamówienie, nikt nie odpowiedział przez 10 dni.
Napisałem zapytanie z innego maila i odpowiedź dostałem od razu, więc to nie problem z pocztą.
Po 14 dniach otrzymałem odpowiedź:

Szanowny Kliencie
Witamy, Przepraszamy ale jesteśmy zmuszeni wstrzymać wszystkie wysyłki pobraniowe. Jest to spowodowanie złą konkurencją. Aktualnie wróciło do nas ponad 160 produktów wysłanych za pobraniem. Aktualnie istnieje możliwość zakupu tylko po dokonaniu przelewu.
Pozdrawiamy
Zespół i-buy.pl


Na informację, że reprezentuję firmę graficzną, a forma płatności przy odbiorze jest dla obu stron jest najbezpieczniejsza, nie dostałem odpowiedzi.

Dziwne też, że nie ma możliwości odbioru osobistego.

Mam uzasadnione podejrzenia, że jest to firma krzak, wpłacisz pieniądze, a towaru nie zobaczysz.

Ponadto zewnętrznie obiekt nie wygląda jak sklep Apple.

Pozdrawiam. Brathubi.


Ja dokonałam zakupu etui za 270 zł 16 lutego 2017r. do tej pory oczywiście towaru nie otrzymałam ani żadnej wiadomości dotyczącej realizacji zamównienia. Telefon milczy. Osoba na która zarejestrowany jest sklep nie jest czynnym podatnikiem VAT wiec nie ma podstaw do wystawiania faktur VAT które tak naprawdę wystawia.

#29 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 marca 2017 - 00:03

Ja dokonałam zakupu etui za 270 zł 16 lutego 2017r. do tej pory oczywiście towaru nie otrzymałam ani żadnej wiadomości dotyczącej realizacji zamównienia. Telefon milczy. Osoba na która zarejestrowany jest sklep nie jest czynnym podatnikiem VAT wiec nie ma podstaw do wystawiania faktur VAT które tak naprawdę wystawia.

A ktoś widział fakturę (i towar) wystawioną przez ten sklep ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#30 laurar

laurar
  • 3 postów

Napisano 04 marca 2017 - 09:23

A ktoś widział fakturę (i towar) wystawioną przez ten sklep ?


Fakturę owszem towaru niestety nie

Załączone pliki



#31 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 marca 2017 - 11:38

Fakturę owszem towaru niestety nie

Grubo.
Brak adresu wystawcy faktury i (jak wspomniałaś) faktura z VATem podpisana NIP-em podatnika nie będącego czynnym podatnikiem VAT.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#32 Krzysztof09

Krzysztof09
  • 95 postów

Napisano 05 marca 2017 - 14:25

Witam wszystkich serdecznie. Otóż jak najbardziej ta firma oszukuje ludzi. Ja szukałem w internecie notes Moleskine i akurat natrafiłem na tę stronę. Ceny w księgarniach internetowych były w przypadku tych notesów takie same jak na stronie I-buy. Niczego nie podejrzewałem, ponieważ nie klikałem na inne produkty typu Iphone, Mac, Ipad itp bo gdybym wcześniej zobaczył ich absurdalne ceny to odrazu lampka by się zapaliła. Jestem jedynie szczuplejszy o 35 zł więc nie ma szału, natomiast chciałbym przestrzec wszystkich aby nie kupowali nic na tej stronie. Nie odbierają telefonu, nie odpisują na maile. Po wpłaceniu środków słuch o nich ginie.

 

Pozdrawiam.



#33 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 05 marca 2017 - 14:53

A może tak oprócz przestrzegania innych zgłoś to na policję. I w ten sposób powinny się zachować wszystkie osoby poszkodowane przez ten pseudo e-sklep.


Poza tym jak pisałem wcześniej, dopiero od około 15 lutego ceny spadły na łeb na szyję, wcześniej były takie same jak w innych sklepach, dlatego nawet jakbyś patrzył ceny innych przedmiotów pewnie nie zajarzyłbyś, że to wał.


Użytkownik maciek5s edytował ten post 05 marca 2017 - 15:17

iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#34 iSEe

iSEe
  • 244 postów
  • Płeć:
  • Skądże znowu

Napisano 05 marca 2017 - 15:01

Dokładnie takie przekręty należy zgłaszać. Ten "sklep" ciągle działa. Dziwię się że samo Apple tym się nie zajęło jeszcze.

iPhone SE + iPad 10.2


#35 Krzysztof09

Krzysztof09
  • 95 postów

Napisano 06 marca 2017 - 20:47

Napisałem do Apple, co można zrobić w sytuacji w której jakiś oszust podszywa się pod autoryzowany sklep Apple, gdzie w rzeczywistości nie ma z nimi nic wspólnego. Jak dostane odpowiedź do dam znać.



#36 laurar

laurar
  • 3 postów

Napisano 06 marca 2017 - 20:58

Napisałem do Apple, co można zrobić w sytuacji w której jakiś oszust podszywa się pod autoryzowany sklep Apple, gdzie w rzeczywistości nie ma z nimi nic wspólnego. Jak dostane odpowiedź do dam znać.


Ja dzisiaj zgłosiłam sprawę na policji, wiec jest szansa ze w ciągu kilku dni sklep zniknie. Wydrukowalam wszystkie zrzuty wiadomości od nich i do nich łącznie z aktualnym wydrukiem firmy z Ceidg. Rzekomo firma istnieje od 11 lat. Miło by było gdyby każdy oszukany zrobił tak samo.
  • bee3 lubi to

#37 surfinka

surfinka
  • 1 postów

Napisano 17 maja 2017 - 16:54

Zamówiłam tydzień temu. Niestety brak kontaktu. Sprawę zgłaszam na policję.



#38 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 18 maja 2017 - 08:19

Zamówiłam tydzień temu. ...

Po co ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#39 MC_

MC_
  • 5 989 postów

Napisano 18 maja 2017 - 08:32

Bo okazja przecież.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#40 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 18 maja 2017 - 08:46

"Brak kontaktu" to jeszcze nie przestępstwo.
"Zamówiłam" to jeszcze nie "zapłaciłam", chyba że ...


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych