czy jest możliwość rozliczenia pit z platformy macos?

e-deklaracje na macOS – możliwe?
#1
Napisano 10 lutego 2017 - 20:15
#2
Napisano 10 lutego 2017 - 20:41
Użytkownik JELO edytował ten post 10 lutego 2017 - 20:41
#3
Napisano 10 lutego 2017 - 21:10
Jest. Mozesz online lub pobrac aplikacje. Rowniez to robilem i dziala bez problemu
#4
Napisano 10 lutego 2017 - 21:22
thx:)
#5
Napisano 16 lutego 2017 - 19:35
W tym roku, jak co roku, wersje e-Deklaracji dostępne od początku sezonu rozliczeniowego są „niestabilne”. Nie wystarczy najnowsza wersja Readera, należy pobrać jeszcze wtyczkę, która jest programem .exe.
#6
Napisano 17 lutego 2017 - 09:48
Włącz Flash. Najlepiej pobierz to poprzez Chrome.
http://www.finanse.m...elektronicznego
Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 17 lutego 2017 - 09:49
#7
Napisano 17 kwietnia 2017 - 17:12
Porada trochę słaba.. zainstalowałem to na 10.12.4, zaktualizowane wszystkie adobe wchodzę w formularz i kręci się loader.. Też tak macie?
#8
Napisano 18 kwietnia 2017 - 11:43
Porada trochę słaba.. zainstalowałem to na 10.12.4, zaktualizowane wszystkie adobe wchodzę w formularz i kręci się loader.. Też tak macie?
Mam tak samo... czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
#9
Napisano 18 kwietnia 2017 - 16:02
Mam tak samo... czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
Już mi wszystko działa. Uruchom Adobe readera - trzeba kliknąć w zgodę przy starcie. Jak już raz uruchomisz i zatwierdzisz komunikaty możesz wrócić do eDeklaracje i pojawi się PIT Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
#10
Napisano 16 listopada 2018 - 12:01
Już mi wszystko działa. Uruchom Adobe readera - trzeba kliknąć w zgodę przy starcie. Jak już raz uruchomisz i zatwierdzisz komunikaty możesz wrócić do eDeklaracje i pojawi się PIT
Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
Odgrzebuję kotleta, ale mam podobny problem -> po aktualizacji programu e-deklaracje przestał ładować formularze
Info - macbook pro retina 15 mid 2014 z najnowszym macOS mojave, dzisiaj pousuwałem i wgrałem najnowszego Adobe Flash, Adobe Air i Adobe Acrobat Reader DC. Próbowałem już grzebania w ustawieniach adobe readera (po każdej go usuwałem żeby poprzez reinstalkę wrócić do ustawień fabrycznych) i w/w odpalania najpierw adobe readera przed odpaleniem e-deklaracje.
Po wybraniu formularza w e-deklaracje i klik "Otwórz" (to samo na różnych formularzach, próbowałem wiele razy klikając w losowe) pojawia się białe tło i kółko postępu (tak jak kiedyś), ale zamiast formularza - wywala w oddzielnym okienku błąd z aplikacji Adobe Reader (co wynika z nagłówka okienka z błędem) z informacją (bez polskich znaków): "Wczytanie zasobu aplikacji nie powiodło się (błąd wewnętrzny).", klikam "Ok", błąd wyskakuje jeszcze raz, znowu "Ok" i zostaję z widokiem kółka postępu, które dalej się kręci, ale choćby kręciło się godzinę to nic nie ładuje.
Ma ktoś jakiś pomysł? Aktualizować już nic nie mogę, a z resztą jak w/w niektóre rzeczy reinstalowałem kilka razy (oczywiście każdorazowo pobierając najnowszą wersję na dzień instalacji).
Błąd ewidentnie pochodzi z adobe readera, ale nie mam bladego pojęcia co jest przyczyną.
Użytkownik senbonzakura edytował ten post 16 listopada 2018 - 12:03
#11
Napisano 16 listopada 2018 - 13:19
Tam dokładnie opisali, ale po co najpierw poszukać, a potem spamować niepotrzebnymi postami, co?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych