Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak zainteresowaliście się Macami?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
159 odpowiedzi w tym temacie

#151 luck1985

luck1985
  • 918 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 kwietnia 2009 - 20:32

Tez sie wpisze ;] 10-11 lat temu ojciec kupil amige 500 i 1 monitorem jaki przyniosl do chaty byl monitor apple - logo jablka zostalo mi w glowie i bylo cos w rodzaju owocem egzotycznym z usa - monitor amerykanskiej firmy , to jakis wypas musi byc - monitor na 2 dzien poszedl na sklep , bo obraz byl zielony - taki obraz wyswietlal. Pozniej wrocilo jak w polsce powstaly kolosy typu M1,Real,Media Markt - pare lat temu 6 tys za Imaca w kolorwej obudowie to bylo cos nieosiagalnego-system nie byl taki jak dzisiaj , tzn byly problemy zeby miec wiekszosc rzeczy - divixy itp itd . Kolejny powrot apple byl jak sie pojawil Iphone , nie mialem kasy , ale jaral mnie ten ekran alternatywa byl Ipod touch i pozniej juz z gorki, ogolnie mam lekki uraz do tej firmy i nie wiem czy jakby mi teraz siadl macalu , to czym bym kupil ponownie kompa apple . Czar prysl , za ta kase nie powinna mi pekac obudowa w macbooku , a po zakupie imaca nie mialm ochoty codziennie ogladac matrycy czy nie mam kurzu za szyba ,komara czy innych udziwnien o ktorych wyczytalem na tym forum .

#152 bar-trek

bar-trek
  • 6 156 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 16 kwietnia 2009 - 06:04

nie mialm ochoty codziennie ogladac matrycy czy nie mam kurzu za szyba ,komara czy innych udziwnien o ktorych wyczytalem na tym forum .


Ja nie mam żadnych udziwnień :)

#153 chris.zurada

chris.zurada
  • 3 977 postów
  • SkądTychy, Poland

Napisano 16 kwietnia 2009 - 11:57

To moze warto zainteresowac sie tym co oferuje konkurencja? Sadze ze tam tez znajdzie sie pelno udziwniej, mimo ze czesto dostajemy zdrozszy sprzet, np od Sony.

#154 krupski3

krupski3
  • 95 postów
  • Skądta ciekawość?

Napisano 16 kwietnia 2009 - 12:16

Padl mi PC a potrzebowalem pilnie komputer, zadzwonilem do kolegi czy nie ma pożyczyć jakiegoś laptopa albo coś innego co działa, mowil żebym sobie przyszedł wziąć od niego komputer co dostal od kuzyna z Hameryki to poszedłem patrze... a ten mi daje 20" iMaca G5 :)... a dalej to już szybko poszło, jaki żal był go oddawać.

#155 luck1985

luck1985
  • 918 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 kwietnia 2009 - 23:54

Ja nie mam żadnych udziwnień :)


Ja tez nie mialem komara za szyba , kurzu nie zauwazylem no i matryca swiecila rowno po calosci , ale inni mieli takie kwiaty w swoich imacach i draznila mnie mysl , ze ja tez cos takiego moge miec , nie po to kupilem kompa za 4,5 klocka zeby sie zadreczac takimi rzeczami. Kupilem kiedys monitor LG i nie mialem takich problemow ;)


To moze warto zainteresowac sie tym co oferuje konkurencja? Sadze ze tam tez znajdzie sie pelno udziwniej, mimo ze czesto dostajemy zdrozszy sprzet, np od Sony.


Tzn ? Konkrety /przyklady;) Ja swoje z zycia wziete mam z tego forum ;)


No zalezy jak sie trafi , sa wyjatki wiec..... jedni maja buble a nie apple , a inni maja dlugo dzialajacy i sprawny sprzet.

#156 pio11

pio11
  • 1 700 postów

Napisano 18 kwietnia 2009 - 00:27

Ze mną to było tak: Od dzieciństwa inetesowały mnie komputery. Niestety pewien pan na samym początku mojej przygody z PC powiedział mi że Apple jest be i wszystko co robi jest be. Przez 10 lat żyłem w przekonaniu że jabłuszko to najgorsze co może być. Przez 10 lat przyzwyczaiłem się do ciągłych reinstalek, zamulania, Blue Screen'a. Kiedy pojawił się iP na rynku w USA stwierdziłem że jest to najgorsza komórka pod słońcem i odradzałem kupna rodzicom. Aż pewnego dnia na moim biurku pojawił się iPhone kolegi który miałem sprzedać. Przez następny rok czytałem to forum i inne źródła o OS X. Po premierze iP 3G i zakupie stwierdziłem że apple naprawde ma świetne rozwiązania. No i teraz zbieram kaskę na Maca Mini :D . Trzymajcie kciuki żeby się udało :D

#157 borsuk1

borsuk1
  • 1 450 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 kwietnia 2009 - 08:16

no bedziemy trzymac PIO11 ;) A ze mna to bylo prosto. Najpierw zakup iPod'a, potem kilku i tak jakos MacBook sam sie znalazl na moim biureczku, a potem to juz iMac i Mac Mini xD ale szczerze mowiac to przed zakupem MB jak zbieralem kase to nie wytrzymalem i zainstalowalem Hackintosha za co przepraszam xD pozdr0

#158 rafalmacbook

rafalmacbook
  • 204 postów
  • SkądRadom/Warszawa

Napisano 18 kwietnia 2009 - 08:38

Widziałem na filmach ;) ... i mówię ale fajne. Zainstalowałem Hackintosha na HP NX7400 ... i jakoś to poleciało ;)

#159 tomlisek1

tomlisek1
  • 124 postów
  • SkądZ Krakowa

Napisano 19 kwietnia 2009 - 19:22

Moja przygoda zaczęła się tak... Poleciałem w 2008 z tatą do anglii. Tam dostałem iPhone'a 8GB i w tedy zacząłem się interesować firmą Apple. Pewnego dnia, w mieszkaniu znajomego zobaczyłem iMaca i pomyślałem sobie - co to za system, gdzie są ikonki, gdzie jest pudło komputera :) ??. Wtedy posiadanie takiego komputera stało się moim marzeniem. Do dziś zbieram kase na MBP, którego kupie sobie w czerwcu, kiedy tata odda mi moje pieniądze.

#160 bialy_ikar

bialy_ikar
  • 587 postów
  • SkądŚroda Wlkp.

Napisano 24 kwietnia 2009 - 00:41

Moja przygoda zaczęła się jakieś 2-3 lata temu, 20 lutego o 3 w nocy :D (notatkę do kalendarza sobie nawet wpisałem). Nie pamiętam już dlaczego, ale przeglądałem Allegro, naturalnie dział komputerowy (wtedy nadal głównie pecety miałem w głowie) i tak sobie przeglądam aż tu zobaczyłem iBooka (tego w kształcie jabłuszka) i sobie myślę, "bardzo przyjemny laptop", no i się zaczęło. Wertowanie for, blogów, czytanie wszystkiego co tylko wpadnie mi w ręce. Z czasem trochę ochłonąłem, nabrałem dystansu, ale jakoś nadal cierpię na przypadłość „jabłuszka” ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych